Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо куряче (стегно) свіже чи охолоджене; М'ясо куряче (філе) свіже чи охолоджене; М’ясо яловичини (м’якоть) свіже чи охолоджене; М'ясо свинини (м’якоть пісна) свіже чи охолоджене; Печінка яловича свіжа чи охолоджена
Очікувана вартість
534 000,00 UAH
UA-2020-01-30-001797-c 444aa13ab5c24ffbab6f7a9fa265bef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Деньга

+380536704140 dengaaa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький ліцей-інтернат №21 «СТАРТ» спортивного профілю Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 24830539
Вебсайт: http://kremen.klasna.com/
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Чкалова, буд. 217
Контактна особа: Олександр Деньга
+380536704140
dengaaa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 534 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (М'ясо куряче (стегно) свіже чи охолоджене; М'ясо куряче (філе) свіже чи охолоджене; М’ясо яловичини (м’якоть) свіже чи охолоджене; М'ясо свинини (м’якоть пісна) свіже чи охолоджене; Печінка яловича свіжа чи охолоджена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
М'ясо куряче (стегно) свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2200 кілограми
М'ясо куряче (філе) свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1600 кілограми
М’ясо яловичини (м’якоть) свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
600 кілограми
М'ясо свинини (м’якоть пісна) свіже чи охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
250 кілограми
Печінка яловича свіжа чи охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 12:43
ТД м'ясо.doc
30 січня 2020 12:43
Додаток 3.docx
30 січня 2020 12:43
Додаток 2.docx
30 січня 2020 12:43
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення
Дата подання: 03 лютого 2020 09:30
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:38
Шановний Замовник! Вкажіть, будь ласка, Ваші реквізити для оформлення забезпечення. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Повідомляємо, що в тендерній документації містяться всі реквізити Замовника необхідні для оформлення гарантії.
щодо форми тендерної пропозиції
Дата подання: 06 лютого 2020 06:24
Дата відповіді: 06 лютого 2020 09:38
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації відсутня форма тендерної пропозиції. То як її подавати учасникам для участі у Вашому тендері? Дякуємо.
Відповідь: Форма тендерної пропозиції не встановлена Законом України "Про публічні закупівлі" та «Примірною тендерною документацією» затвердженою Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680, відтак відсутня необхідність її створення та заповнення.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Верменич Андрій Андрійович 435 160,00
UAH з ПДВ
389 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 509 475,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Степашко Тетяна Валеріївна 488 392,00
UAH з ПДВ
421 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 477 453,00
UAH з ПДВ
474 783,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 09:23
Електронний підпис
24 лютого 2020 09:22
Довідки.pdf
16 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
16 лютого 2020 11:47
15. Технічна частина.PDF
16 лютого 2020 11:47
4. Проект договору.PDF
16 лютого 2020 11:47
7. Аналогічний договір.PDF
16 лютого 2020 11:47
20076_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
16 лютого 2020 11:47
5. Ст. 17.PDF
16 лютого 2020 11:46
20076_DKBO_Гарантия.pdf
16 лютого 2020 11:46
14. Сан. книжка Верменич.PDF

Публічні документи

15 лютого 2020 14:28
Електронний підпис
15 лютого 2020 14:27
G0220-2601.pdf
15 лютого 2020 14:27
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
15 лютого 2020 14:27
Підписаний_gar2601.pdf
15 лютого 2020 14:27
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
15 лютого 2020 14:27
на подання.part4.rar
15 лютого 2020 14:27
на подання.part3.rar
15 лютого 2020 14:27
на подання.part2.rar
15 лютого 2020 14:27
на подання.part1.rar

Публічні документи

15 лютого 2020 19:51
3. Щодо підпису.PDF
15 лютого 2020 19:51
5. Проект договору.PDF
15 лютого 2020 19:51
4. Кваліфікаційні.PDF
15 лютого 2020 19:51
6. Додаток 2.PDF

Публічні документи

15 лютого 2020 17:15
Електронний підпис
15 лютого 2020 17:12
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
15 лютого 2020 17:12
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
15 лютого 2020 17:12
Підписаний_gar2592.pdf
15 лютого 2020 17:12
G0220-2592.pdf
15 лютого 2020 17:12
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Верменич Андрій Андрійович

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Степашко Тетяна Валеріївна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Верменич Андрій Андрійович
#3484502959
Переможець 389 950,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Верменич Андрій Андрійович
#3484502959
389 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 10:55
ду 9.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 14:55
дод.8 мясо.PDF зміни до договору
22 березня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:36
ДУ 7 мясо.pdf зміни до договору
28 січня 2021 09:32
ду мясо 6.pdf зміни до договору
28 січня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Додаткова 6 мясо продовуження.doc зміни до договору
30 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:21
ду 5 к 24.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:13
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 12:06
ду мясо.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 08:29
Додаткова №1 до №24 Верменич.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 09:36
Договір 24 від 10.03.2020.pdf укладений
10 березня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML