Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 36205651 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1, Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Бурлакова Юлія Петрівна +380433425030 gaysincrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 15:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 січня 2020 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-10-000032 ● e735fdb2d59946d1bdbd98cc53406ab4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.02.2020 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.02.2020 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-01-30-001451-a 30.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-10 17:46:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-30-001451-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав комунальним некомерційним підприємством «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-11 11:24:28
Відповідь на моніторинг
При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проект документів (протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги.
КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код.
Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі.
В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-11 11:26:58
Пояснення з власної ініціативи
При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проекти документів(протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги.
КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код.
Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі.
В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проект документів (протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги. КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код. Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі. В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро». Документи
2020-02-21 12:48:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" #00130694 |
Переможець |
456 443,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 12:42
|
Розподіл ЕЕ.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 13:34
|
Договір | зміни до договору |
14 лютого 2020 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)Протокол НС |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |