Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
456 443,00 UAH
UA-2020-01-30-001451-a f4fa6ac46bc54498a4a4decb552ed298
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлакова Юлія Петрівна

+380433425030 gaysincrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 36205651
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1, Вінницька обл.
Контактна особа: Бурлакова Юлія Петрівна
+380433425030
gaysincrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
418065 кВт*год
Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65300000-6 — Розподіл електричної енергії та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

30 січня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000032 ● e735fdb2d59946d1bdbd98cc53406ab4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.02.2020 №6
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.02.2020 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-01-30-001451-a 30.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-10 17:46:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-30-001451-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав комунальним некомерційним підприємством «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-11 11:24:28

Відповідь на моніторинг

При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проект документів (протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги.
КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код.
Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі.
В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-11 11:26:58

Пояснення з власної ініціативи

При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проекти документів(протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги.
КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код.
Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі.
В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

При підготовці переговорної (скороченої) процедури закупівлі замовником було підготовлено проект документів (протоколів),в яких було вказано предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії, який опублікований у системі «Прозоро». Система прозоро автоматично виставляє код ДК 021:2015 65300000-6 - Розподіл електричної енергії та супутні послуги. КНП Гайсинська ЦРЛ ГРР вважає за технічну помилку те ,що система виставляє даний код. Дана помилка не дискримінує учасників процедури закупівлі. В подальшому будемо намагатися бути уважними при користуванні системою «Прозоро». Документи

2020-02-21 12:48:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"
#00130694
Переможець 456 443,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 15:20

Документи

30 січня 2020 15:19
Електронний підпис
30 січня 2020 15:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"
#00130694
456 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 15:19
Електронний підпис
30 січня 2020 15:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 12:42
Розподіл ЕЕ.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 12:40
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 13:34
Договір зміни до договору
14 лютого 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)Протокол НС
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 456 443,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 073,83 UAH)