Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7—офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари, папір для друку)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2020-01-30-000947-a ● eea7283a6c4348bbba5935ff93071262
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960345 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4 |
Контактна особа: |
Цимбал Ганна Вікторівна 380445326001,380445152488 economist.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 61 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2665 штуки
ДК 021:2015 (CPV): 30190000-7—офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари, папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар,Вигурівський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | канцелярські товари, папір для друку | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 12:06 |
проект договору.doc |
30 січня 2020 12:06 |
Технічний опис.xls |
30 січня 2020 12:05 |
Оголошення канц товари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 09:53
Дата відповіді: 31 січня 2020 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати характеристикам зазначеним в Технічному описі. ФОП до участі допускаються. Ціна розглядатиметься як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" #2683104164 |
Переможець |
45 990,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 2210-8 від 02.03.2020.pdf | укладений |
02 березня 2020 14:34
|