Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дитячої дошкільної установи по вул. Генерала Чупринки, 5 в с. Малехів Жовківського району Львівської області» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
62 624 821,20 UAH
UA-2020-01-30-000857-a 4afca3fba6e444568de171d4b3ff90fe
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Діана Юріївна

+380322245633 malehiv2008@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малехівська сільська рада Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22355287
Вебсайт: http://malehivrada.gov.ua
Місцезнаходження: 80383, Україна , Львівська обл., село Малехів Жовківського району, вулиця Івасюка 6
Контактна особа: Чайка Діана Юріївна
+380322245633
malehiv2008@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:02
Очікувана вартість: 62 624 821,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 313 124,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво дитячої дошкільної установи по вул. Генерала Чупринки, 5 в с. Малехів Жовківського району Львівської області» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80383, Україна, Львівська область, с. Малехів, вул. Генерала Чупринки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:53
Перелік змін.docx
03 лютого 2020 14:52
Тендерна документація зі змінами.doc
30 січня 2020 11:48
Додаток_3_проект_договору.doc
30 січня 2020 11:48
додаток 2 тех.завдання частина 2.docx
30 січня 2020 11:48
Додаток 2 Технiчне_завдання ч.1.doc
03 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:53
Перелік змін.docx
03 лютого 2020 14:52
Тендерна документація зі змінами.doc
30 січня 2020 11:48
Тендерна документація.doc
30 січня 2020 11:48
Додаток_3_проект_договору.doc
30 січня 2020 11:48
додаток 2 тех.завдання частина 2.docx
30 січня 2020 11:48
Додаток 2 Технiчне_завдання ч.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коли необхідно подавати кошторис?
Дата подання: 03 лютого 2020 21:06
Чи потрібно в складі тендерної пропозиції подавати кошторис? Чи подається він тільки після проведення аукціону переможцем торгів з ціною згідно з результатами аукціону?
Відповідь відсутня

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000028 ● 03ca894053bf404cb44ac4d73c86424e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.02.2020 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-30-000857-a 30.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону станом на 11.02.2020 (завершення моніторингу) Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснення на звернення, що опубліковано 03.02.2020)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2020 11:49
Коментар щодо відміни: на підставі абз.2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
13 лютого 2020 11:48
повідомлення