Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення сміття
Очікувана вартість
25 600,00 UAH
UA-2020-01-30-000814-a 6d031b0408d7453783a272cfc476501b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бенч Ольга Григорівна

080444109310 academy@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Вебсайт: http://www.kdam.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Бенч Ольга Григорівна
080444109310
academy@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 11:20
Очікувана вартість: 25 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105.6 метри кубічні
Вивезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконання робіт проводиться помісячно за фактично вивезений обсяг ТПВ згідно акту приймання виконаних робіт. Муніципальний заклад вищої освіти «Київська Академія мистецтв» є бюджетною установою, яка фінансується виключно з міського бюджету м. Києва, тому сплата за послуги проводиться виключно на підставі актів виконаних робіт після наданих послуг. Відстрочка платежу у разі відсутності бюджетного фінансування (у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок). Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування до 30 календарних днів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" 24 998,00
UAH з ПДВ
24 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Переможець 24 998,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 14:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
24 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:27
ДУ2 сміття.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:57
ДУ 1 сміття.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:56
Договір ТОВ Еко Грінко.pdf укладений
11 лютого 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сроку дії договору на підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (на термін, достатній для проведення процедури закупівлі)
Номер договору про закупівлю: КЛ20200210/001
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням терміну дії Договору №КЛ 20200210/001 від 10.02.2020 року, було збільшено вартість послуг на 4 996,60 грн. Всі інші умови Договору не змінені цією угодою.
Номер договору про закупівлю: КЛ20200210/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 29 994,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 999,10 UAH)