Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 09320000-8 за ДК 021:2015 "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція"
Очікувана вартість
366 300,00 UAH
UA-2020-01-30-000666-c 3f1f669ecaaa420a886d1974759a8a3a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Чучук

+380986556899
+380958320342
solovyatko32@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №32 "Солов'ятко" Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 41303197
Місцезнаходження: 76492, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, с. Угорники, вул. Тополина, 21а
Контактна особа: Оксана Чучук
+380986556899,+380958320342
solovyatko32@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до вимог ст.36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» погоджено основні умови для укладання договору про закупівлю за державні кошти послуг з постачання : (09320000-8) пара, гаряча вода та пов’язана продукція на 2020 рік за переговорною процедурою, так як ДМП «Івано - Франківськтеплокомуненерго» займає монопольне становище, як суб’єкт природної монополії, на ринку постачання: (код 09320000-8) пара, гаряча вода та пов’язана продукція за регульованим тарифом для споживачів в межах міста Івано-Франківська з часткою 100 %.
Враховуючи діючу ціну на вищевказані послуги, вартість договору включаючи ПДВ на 2020 рік буде становити 366300,00 грн. з ПДВ (триста шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ-61050,00 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятдесят грн. 00 коп. ), плата по умовно-постійній частині двоставкового тарифу на теплову енергію за приєднане теплове навантаження 0,12 Гкал/год.).
У зв’язку з вищенаведеним, сторони домовилися та погодилися про закупівлю теплової енергії (код 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція) за скороченою процедурою закупівлі в одного учасника - ДМП «Івано - Франківськтеплокомуненерго».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:37
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


код 09320000-8 за ДК 021:2015 "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція"- теплова енергія для опалення приміщення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
268 гігакалорія
Пара , гаряча вода та пов'язана продукція (ДК 021:2015-09320000-8). Теплова енергія , для опалення та водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76492, Україна, Івано-Франківська область, c.Угорники, вул. Тополина, 21а033
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену теплову енергію проводиться як після оплата на протязі 5 робочих днів після отримання фінансування та поступлення коштів на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 січня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 11:09
Scan_договір тепло 2020.pdf
30 січня 2020 10:26
Протоколо засідання 01.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000012 ● d1f1afd0bc5a4464888b7c98b61d62f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

05.03.2020 № 12

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.03.2020 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-30-000666-c 30.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-10 11:48:48

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету Теплова енергія, для опалення та водопостачання (ДК 021:2015 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-30-000666-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому обсяг теплоенергії що буде постачатися, зазначений у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) та у Звіті про результати проведення процедури закупівлі – 268 Гкал не відповідає обсягу зазначеному в пункті 1.1 договору про закупівлю теплоенергії за державні кошти – 250,149 Гкал та додатку 1 до договору – розрахункова кількість теплоенергії на опалення – 252,6Гкал?
2. Які обсяги теплоенергії та по якій ціні за одиницю продукції передбачалося поставити за результатами переговорів з ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго»?
3. Чому у договорі про закупівлю теплоенергії за державні кошти не зазначено термін поставки теплоенергії та термін дії договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-12 10:28:26

Відповідь на питання по моніторингу закупівлі теплової енергії код (09320000-8) пара, гаряча вода та пов’язана продукція на 2020 рік за переговорною процедурою,

Відровідно до протоколу засідання тендерного комітету комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 32 «Солов’ятко» Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області від 15.01.2020 року №1 було вирішено провести закупівлю теплової енергії (код 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція) на 2020 рік, за переговорною процедурою, так як ДМП «Івано - Франківськтеплокомуненерго» займає монопольне становище.
Враховуючи діючу ціну на вищевказані послуги, вартість договору включаючи ПДВ на 2020 рік становила 366300,00 грн. з ПДВ (триста шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ-61050,00 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятдесят грн. 00 коп. ), плата по умовно-постійній частині двоставкового тарифу на теплову енергію за приєднане теплове навантаження 0,12 Гкал/год.Термін постачання: протягом 2020 року. За результатами закупівлі було укладено договір №381/6 від 10.02.2020 року на суму 366300,0 грн. Оскільки, із суми кошторисних призначень на 2020 рік, буде проводитись погашення кредиторської заборгованості за поставлену теплову енергію за 2019 рік, яку було відображена у фінансовій звітності та зареєстровано бюджетні фінансові зобов"язання, було укладено додаткову угоду№ 1 до Договору від 25.02.2020 року та зменшено ціну Договору на суму у сумі 244751,64 грн. Із врахуванням вищезазначеного ціна договору для закупівлі теплової енергії на 2020 рік склала 121548,36 грн. з ПДВ.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-25 11:12:05

Про надання пояснення на висновок щодо закупівлі теплової енергії на 2020 рік за спрощеною процедурою.

З приводу розірванння договору закупівлі теплової енергії на 2020 рік за спрощеною процедурою пояснюємо, що розірвати такий договір неможливо так як ДМП "Теплокомуненерго" уже надані послуги з опалення приміщення у січні-лютому 2020 року на суму 116660,60 грн., які зареєстровані як бюджетні фінансові зобов"язання для проведення оплати, та не існує механізму повернення надання послуг взагалі. До пояснення надаємо скановані акти наданих послуг з опалення приміщення у січні-лютому 2020 року на суму 116660,60 грн. Виявлення Вами порушення буде враховано надалі при проведенні закупівель за державні кошти.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03346058
Переможець 366 300,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 13:37

Документи

30 січня 2020 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 13:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03346058
366 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2024 18:53
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 12:52
ДУ зменш тепло 25.02.2020.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2020 13:49
Лист ТКЕ про зменш суми договору 02.2020.docx зміни до договору
23 лютого 2020 13:45
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 09:56
Scan_договір тепло 2020.pdf укладений
11 лютого 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшити суму договору на 244751,64 грн.
Номер договору про закупівлю: 381/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на суму 244751,65 грн. у відповідності до фактичного обсягу видатків на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 381/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 258,00 UAH)