Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг м.Куп'янськ Харківської області
Очікувана вартість
5 468 700,00 UAH
UA-2020-01-30-000642-b d78b670abf534db5b5c57fcbbfddfca4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапка Марина

+380996135203 MSHAPKA8@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42734789
Місцезнаходження: 63702, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ВУЛИЦЯ ЗАОСКОЛЯНСЬКА, будинок 184
Контактна особа: Шапка Марина
+380996135203
MSHAPKA8@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 15:00
Очікувана вартість: 5 468 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерна документація

04 лютого 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:22
Тендерна документація.docx
30 січня 2020 14:22
ТД 012020.pdf
30 січня 2020 14:22
ПРОТОКОЛ № 1 від 30.01.2020 р..pdf
30 січня 2020 14:22
Додатки до ТД 2020.docx
04 лютого 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:22
Тендерна документація.docx
30 січня 2020 14:22
ТД 012020.pdf
30 січня 2020 14:22
ПРОТОКОЛ № 1 від 30.01.2020 р..pdf
30 січня 2020 14:22
Додатки до ТД 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт
Дата подання: 04 лютого 2020 09:33
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:08
В тендерній документації п. 4.4. строк поставки товарів(надання послуг, виконання робіт) - "з дати підписання договору до 30.04.2020р.", але це не можливо враховуючі перехідний період зима-весна і нестійкі погодні умови. В проекті договору зазначено термін до 31.12.2020р., що вважати вірним?
Відповідь: Добрий день, так дійсно строк виконання робіт "з дати підписання договору до 30.04.2020 року", а термін дії договору до 31.12.2020 року. За умови несприятливих погодних умов строк виконання робіт буде змінений додатковою угодою.
Довідка про досвід
Дата подання: 04 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:11
У додатку №1 п.3, інформація про досвід стоїть примітка 2020 р., це неможливо, в 2020 році дорожні роботи взимку не проводились. Вважати це опискою?
Відповідь: Так, вважати опискою п.3 у додатку №1. Інформацію про досвід виконання аналогічних робіт надати за 2019 рік.
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 09:37
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:58
Яку марку і тип асфальтобетонної суміші необхідно використати на устрій верхнього шару дорожнього покриття?
Відповідь: Марка і тип асфальтобетонної суміші для улаштування верхнього шару дорожнього покриття визначається згідно вимог чинного законодавства України.
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 09:41
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:56
Роботи виконуються в центрі міста, під дорожнім рухом. Хто розробляє і погоджує Організацію дорожнього руху(тимчасове положення)?
Відповідь: Згідно чинного законодавства України організацію дорожнього руху під час виконання робіт, якщо це загрожує безпечному чи безперебійному руху транспорту і пішоходів, організація, що відповідає за утримання автомобільної дороги, вулиці, може закрити чи обмежити рух на підставі погодженого з національною поліцією ордеру та службою місцевого державного органу виконавчої влади і місцевого самоврядування. У ордері викладаються умови заборони або обмеження руху, порядок інформування про це учаснків дорожнього руху, заходи щодо безпеки дорожнього руху і строки проведення робіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000074 ● cbfae5330f63499d947acc8568fba436
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 09:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 55
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-01-30-000642-b 30.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2020-03-19-000074 від 30.03.2020 року по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг м. Куп’янськ Харківської області» (ДК 021:2015 45250000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювальних поверхонь) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-30-000642-b): Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-30-000642-b, щодо виявлення за наслідками моніторингу: 1 - Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2 - Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області повідомляє наступне: 1. Щодо першого порушення складено Протокол засідання тендерного комітету КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області Про виявлення технічної механічної помилки № 19 від 03.04.2020 року. В якому зазначено, що 30.01.2020 року під час внесення інформації, було зроблено технічну механічну помилку – вказав в п.4 Інформація про предмет закупівлі п. 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З дати підписання договору до 30.04.2020 року» по процедурі закупівлі UA-2020-01-30-000642-b від 30.01.2020 року в системі Prozorro. Рішенням засідання тендерного комітету одноголосно ухвалено: Виправити технічну механічну помилку в процедурі закупівлі UA-2020-01-30-000642-b від 30.01.2020 року в системі Prozorro, а саме в п.4 Інформація про предмет закупівлі п. 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З дати підписання договору до 31.12.2020 року», та оприлюднити в системі Prozorro. 2. Щодо другого порушення ТОВ «Данко» не погоджується з такими висновками, оскільки, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок у т.ч. належать: зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Інформацію щодо відкритих рахунків у банках, що обслуговують учасника було вказана у відповідних довідках поданих у складі тендерної пропозиції. Вищевказані довідки містяться в публічному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу. Робота тендерного комітету Комунального підприємства «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області здійснюється повною мірою з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІ від 25.12.2015 року. Додаток 1: Протокол засідання тендерного комітету КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області Про виявлення технічної механічної помилки № 19 від 03.04.2020 року. Додаток 2: Пояснення ТОВ «Данко» щодо окремих висновків Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами закупівлі послуг UA-2020-01-30-000642-b вих. № 01-04/20-2 від 01.04.2020 року. Голова тендерного комітету Наталя Рябенко

2020-04-03 13:35:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги пл. Центральна м.Куп'янськ Харківської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 312 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 563,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 лютого 2020 15:59
Закінчення: 17 лютого 2020 16:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги пл. Центральна м.Куп'янськ Харківської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 1 310 952,54
UAH з ПДВ
1 310 952,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 1 312 230,22
UAH з ПДВ
1 312 230,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" 1 280 988,00
UAH з ПДВ
1 011 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАДД АВТО" 1 173 032,40
UAH з ПДВ
1 159 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 18:32
документи переможця 2
25 лютого 2020 17:16
документи переможця
13 лютого 2020 11:02
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2020 17:06
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:06
Документи.pdf
25 лютого 2020 14:28
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:09
Статут 2 стр.pdf
14 лютого 2020 14:09
ст 17.pdf
14 лютого 2020 14:09
розрахунки Центральна.pdf
14 лютого 2020 14:09
працівники.pdf
14 лютого 2020 14:09
повноваження підпису.pdf
14 лютого 2020 14:09
Ліцензія.pdf
14 лютого 2020 14:09
Договір оренди.pdf
14 лютого 2020 14:08
Довідки Центральна.pdf
14 лютого 2020 14:08
Довідки банк.pdf
14 лютого 2020 14:08
витяг ПДВ.pdf
14 лютого 2020 14:08
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:26
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:31
13 проект договору.PDF
14 лютого 2020 11:31
9 розрах загальновир.PDF
14 лютого 2020 11:31
8 підс відом ресур.PDF
14 лютого 2020 11:31
7 локал коштор.PDF
14 лютого 2020 11:31
6 деф акт_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
5 звед коштор.PDF
14 лютого 2020 11:31
4 поясн записка_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
3 дог ціна.PDF
14 лютого 2020 11:31
2 тенд пропоз_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
1 техзавд_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
фреза.PDF
14 лютого 2020 11:31
поливо-мийна.PDF
14 лютого 2020 11:31
МАЗ.PDF
14 лютого 2020 11:31
веда констракшн.PDF
14 лютого 2020 11:31
авіаційна.PDF
14 лютого 2020 11:31
18 авк_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
16 лист згода_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
15 довкілля_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
14 санкції_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
12 субпідряд_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
11 загал відомості_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
10 заборгованність_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
9 бенефіціар_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
8 банкрут_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
7 не засуджена_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
6 ст_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
5 корупц по_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
4 корупц юо_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
3 досвід.PDF
14 лютого 2020 11:31
2 працівники_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
1 мат-тех база_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
статут.pdf
14 лютого 2020 11:31
протокол засновників 3.pdf
14 лютого 2020 11:31
протокол 7 .PDF
14 лютого 2020 11:31
пдв_JPG.PDF
14 лютого 2020 11:31
ліцензія.PDF
14 лютого 2020 11:31
витяг_1001399503.rtf

Публічні документи

14 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:13
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 11:13
Статут.pdf
14 лютого 2020 11:13
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 11:13
Наявність пацівників.pdf
14 лютого 2020 11:13
Ліцензія.pdf
14 лютого 2020 11:13
Довідки з банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3"

ТОВ "КАДД АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3"
#40346343
Відхилено 1 011 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:59
ТОВ "КАДД АВТО"
#40307012
Відхилено 1 159 900,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:11
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 1 310 952,54
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
1 310 952,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 10:24
Доп угода № 1 до договору №3-7461 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 12:40
Протокол № 19 від 03.04.2020 року (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 12:39
1_Протокол № 19 від 03.04.2020 року.pdf укладений
03 квітня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:29
Додатки до договору Центральна ч.1..pdf укладений
16 березня 2020 14:28
Додатки до договору Центральна ч.2..pdf укладений
16 березня 2020 14:28
Протокол 9.pdf укладений
16 березня 2020 14:28
Договір № 3-7461 від 16.03.2020 Центральна.pdf укладений
16 березня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної механічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 3-7461
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Договору в розділі ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити"
Номер договору про закупівлю: 3-7461
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 310 952,54
UAH (в тому числі ПДВ 218 492,09 UAH)