Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42734789 |
Місцезнаходження: | 63702, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ВУЛИЦЯ ЗАОСКОЛЯНСЬКА, будинок 184 |
Контактна особа: |
Шапка Марина +380996135203 MSHAPKA8@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 468 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
04 лютого 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 14:22 |
Тендерна документація.docx | |
30 січня 2020 14:22 |
ТД 012020.pdf | |
30 січня 2020 14:22 |
ПРОТОКОЛ № 1 від 30.01.2020 р..pdf | |
30 січня 2020 14:22 |
Додатки до ТД 2020.docx |
04 лютого 2020 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 січня 2020 14:22 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
30 січня 2020 14:22 |
ТД 012020.pdf
|
|||||||||
30 січня 2020 14:22 |
ПРОТОКОЛ № 1 від 30.01.2020 р..pdf
|
|||||||||
30 січня 2020 14:22 |
Додатки до ТД 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000074 ● cbfae5330f63499d947acc8568fba436
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 55
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-01-30-000642-b 30.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2020-03-19-000074 від 30.03.2020 року по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг м. Куп’янськ Харківської області» (ДК 021:2015 45250000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювальних поверхонь) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-30-000642-b): Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-30-000642-b, щодо виявлення за наслідками моніторингу: 1 - Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 2 - Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області повідомляє наступне: 1. Щодо першого порушення складено Протокол засідання тендерного комітету КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області Про виявлення технічної механічної помилки № 19 від 03.04.2020 року. В якому зазначено, що 30.01.2020 року під час внесення інформації, було зроблено технічну механічну помилку – вказав в п.4 Інформація про предмет закупівлі п. 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З дати підписання договору до 30.04.2020 року» по процедурі закупівлі UA-2020-01-30-000642-b від 30.01.2020 року в системі Prozorro. Рішенням засідання тендерного комітету одноголосно ухвалено: Виправити технічну механічну помилку в процедурі закупівлі UA-2020-01-30-000642-b від 30.01.2020 року в системі Prozorro, а саме в п.4 Інформація про предмет закупівлі п. 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З дати підписання договору до 31.12.2020 року», та оприлюднити в системі Prozorro. 2. Щодо другого порушення ТОВ «Данко» не погоджується з такими висновками, оскільки, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок у т.ч. належать: зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Інформацію щодо відкритих рахунків у банках, що обслуговують учасника було вказана у відповідних довідках поданих у складі тендерної пропозиції. Вищевказані довідки містяться в публічному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу. Робота тендерного комітету Комунального підприємства «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області здійснюється повною мірою з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІ від 25.12.2015 року. Додаток 1: Протокол засідання тендерного комітету КП «Комунальник» Куп’янської міської ради Харківської області Про виявлення технічної механічної помилки № 19 від 03.04.2020 року. Додаток 2: Пояснення ТОВ «Данко» щодо окремих висновків Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами закупівлі послуг UA-2020-01-30-000642-b вих. № 01-04/20-2 від 01.04.2020 року. Голова тендерного комітету Наталя Рябенко
2020-04-03 13:35:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги пл. Центральна м.Куп'янськ Харківської області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 312 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 563,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
1 310 952,54
UAH з ПДВ
|
1 310 952,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
1 312 230,22
UAH з ПДВ
|
1 312 230,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" |
1 280 988,00
UAH з ПДВ
|
1 011 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАДД АВТО" |
1 173 032,40
UAH з ПДВ
|
1 159 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" #40346343 |
Відхилено |
1 011 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:59
|
ТОВ "КАДД АВТО" #40307012 |
Відхилено |
1 159 900,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:11
|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
1 310 952,54
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 10:24
|
Доп угода № 1 до договору №3-7461 (1).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 12:40
|
Протокол № 19 від 03.04.2020 року (1).pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 12:39
|
1_Протокол № 19 від 03.04.2020 року.pdf | укладений |
03 квітня 2020 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 14:29
|
Додатки до договору Центральна ч.1..pdf | укладений |
16 березня 2020 14:28
|
Додатки до договору Центральна ч.2..pdf | укладений |
16 березня 2020 14:28
|
Протокол 9.pdf | укладений |
16 березня 2020 14:28
|
Договір № 3-7461 від 16.03.2020 Центральна.pdf | укладений |
16 березня 2020 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної механічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 3-7461 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору в розділі ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити" |
Номер договору про закупівлю: | 3-7461 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |