Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо благоустрою територій (благоустрій міста (прибирання територій міста))
Territorial improvement services: urban landscaping services that are provided (cleaning of the city territories)
Territorial improvement services: urban landscaping services that are provided (cleaning of the city territories)
Очікувана вартість
9 744 312,00 UAH
UA-2020-01-30-000558-b ● f1ca36132cf8408ebb26cad822e18d99
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obukhiv.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська область обл., Обухів, вул. Київська, 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина +380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Executive Committee of the Obukhiv Town Council |
National ID: | 04362680 |
Contact point: |
Helia Irina +380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 9 744 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 721,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 30 січня 2020 13:55 |
Enquiries until: | 21 лютого 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 березня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 9 744 312 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 722 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо благоустрою територій (благоустрій міста (прибирання територій міста))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Territorial improvement services: urban landscaping services that are provided (cleaning of the city territories)
CPV: 90610000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 13:52 |
Тендер докум благоустрій 2020.docx | |
30 січня 2020 13:52 |
Договір благоустрій (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження якісного виконання
Дата подання: 11 лютого 2020 14:17
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:39
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що технічне завдання закупівлі містить інформацію щодо якісних характеристик предмета закупівлі, проте тендерна документація не містить додаткових вимог щодо підтвердження якісного виконання робіт/надання послуг виконавцем, з яким буде підписано договір про закупівлю.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У зв’язку з цим просимо включити до вимог тендерної документації документи, що підтверджують якість роботи виконавців, зокрема сертифікати ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) із зазначеними стандартами для сфери діяльності: послуги з експлуатації та прибирання об’єктів нерухомості, прибудинкової та зовнішньої території; комплексний благоустрій територій.
Звертаємо увагу, що дана вимога жодним чином не порушить права та законні інтереси жодного з учасників, оскільки дану вимогу можливо виконати будь-яким учасником в обумовлений Законом строк, передбачений для підготовки тендерних пропозицій. Дане положення неодноразово підтвержувалось рішеннями органу оскарження. Просимо погодити дане прохання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Членами тендерного комітету було розглянемо звернення учасника та запропоновано надати відповідь наступного змісту:
- тендерна документація по предмету закупівлі: «Послуги щодо благоустрою територій (благоустрій міста (прибирання територій міста))» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ Єдиний закупівельний словник ” – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць - складена відповідно до вимог Закону та затверджена протоколом № 07 від 29.01.2020 року.
Наявність вищезазначених сертифікатів не є обов’язковим для надання учасниками у складі тендерної документації. Умови тендерної документації затвердженої протоколом № 07 від 29.01.2020 року залишити без змін.
- тендерна документація по предмету закупівлі: «Послуги щодо благоустрою територій (благоустрій міста (прибирання територій міста))» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ Єдиний закупівельний словник ” – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць - складена відповідно до вимог Закону та затверджена протоколом № 07 від 29.01.2020 року.
Наявність вищезазначених сертифікатів не є обов’язковим для надання учасниками у складі тендерної документації. Умови тендерної документації затвердженої протоколом № 07 від 29.01.2020 року залишити без змін.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 лютого 2020 15:35
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:31
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
У «Науковому висновку щодо меж дискреційного повноваження суб`єкта владних повноважень та судового контролю за його реалізацією», опублікованому на офіційному сайті Верховного Суду, зазначено, що «дискримінаційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи без діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі».
Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», у тендерній документації є роз`яснення, що розуміється Замовником під цим терміном. Так, у пункті 3 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Замовником визначено, що аналогічним договором є договір за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації, з підтверджуючими документами (копія договору з додатками, що є невід’ємною частиною договору, акт виконаних робіт).
При цьому пунктом 4.1. ТД «Назва предмету закупівлі» встановлено, що предметом закупівлі є: «Код ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги щодо благоустрою територій (благоустрій міста (прибирання територій міста)))».
Прохання надати роз’яснення: Чи буде вважатися аналогічним договір, що буде поданий учасником в межах закупівлі, при відмінності предмету аналогічного Договору в кодах ДК 021:2015 (при відсутності коду ДК 021:2015 в Договорі), у випадку, якщо предметом надання послуг по Договору будуть аналогічні послуги, зокрема послуги з експлуатаційного утримання доріг та супутні послуги, відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», до складу яких входять в тому числі, послуги з прибирання снігу та сміття, експлуатаційного утримання автомобільних доріг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Членами тендерного комітету було розглянуто звернення учасника та запропоновано надати відповідь наступного змісту:
- Договір на послуги з експлуатаційного утримання доріг та супутні послуги, відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» - можливо вважати аналогічним договором у разі виконання переліку послуг, що зазначені в Додатку 4 до тендерної документації затвердженої протоколом №07 від 29.01.2020року.
- Договір на послуги з експлуатаційного утримання доріг та супутні послуги, відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» - можливо вважати аналогічним договором у разі виконання переліку послуг, що зазначені в Додатку 4 до тендерної документації затвердженої протоколом №07 від 29.01.2020року.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 березня 2020
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна, Київська область обл., Обухів, вул. Київська, 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Міський житловий центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВЕЛАРМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЛВУР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Обухівміськвторресурси | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр |
7 744 701,60
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЛВУР" |
7 976 829,56
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
7 197 878,20
UAH з ПДВ
|
4 649 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕЛАРМ |
7 684 429,57
UAH з ПДВ
|
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" |
7 337 702,88
UAH з ПДВ
|
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр #37360998 |
Переможець |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 10:09
|
ду4до Дог 87.PDF | зміни до договору |
19 січня 2021 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:05
|
ду до догт 87 (1).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 13:52
|
ду2 до дог 87 (1).PDF | зміни до договору |
07 грудня 2020 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 11:39
|
ду1до дог 87 (1).PDF | зміни до договору |
02 липня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 16:33
|
87.PDF | укладений |
24 березня 2020 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною юридичної адреси та банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" та п.10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" р.VII Договору |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |