Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09100000-0 Паливо 09134200-9 – (Дизельне паливо (смарт-картки)
Очікувана вартість
2 589 000,00 UAH
UA-2020-01-30-000119-b 5e21271aa7ed4254a1346ad5862571fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина

+380676963591 praid2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03348465
Вебсайт: http://lsct.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Гнатів Ірина
+380676963591
praid2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:28
Очікувана вартість: 2 589 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92500 л
ДК 021:2015: 09100000-0 Паливо 09134200-9 – (Дизельне паливо (смарт-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Жовківська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за узгоджену партію товару здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту постачання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 10:03
Тендерна документація (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000022 ● 66613e0ab4d74546b14ed35ee0d08759
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.03.2020 № 50

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.03.2020 № 50.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-30-000119-b 30.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень згідно висновку моніторингу закупівель Західного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020р., тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про відміну закупівлі згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та розірвання договору з ТзОВ "ВОГ КАРД" № ВПГ09/Т-834-20 від 16.03.2020 року. Рішення тендерного комітету та додаткова угода про розірвання договору додається.

2020-03-30 15:36:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Договір розірвано відповідно до висновку про результати моніторингу

2020-03-30 17:01:41

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 2 046 100,00
UAH з ПДВ
1 994 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 075 700,00
UAH з ПДВ
2 019 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 17:06
документи переможця.pdf
17 лютого 2020 18:04
ціна остаточна.pdf
13 лютого 2020 16:45
документи 4.pdf
13 лютого 2020 16:45
документи 3.pdf
13 лютого 2020 16:45
документи 2.pdf
13 лютого 2020 16:45
документи.pdf
13 лютого 2020 16:45
документи 1.pdf
13 лютого 2020 16:45
ціна.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 10:24
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:16
Технічні документи.7z
13 лютого 2020 17:45
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:36
Установчі документи.7z
13 лютого 2020 17:36
Технічні документи.7z
13 лютого 2020 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:36
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 17:36
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 1 994 300,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
1 994 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:44
ДУ_розірвання_ВОГ.pdf укладений
30 березня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:41
Договір_ПГ_ВОГ.pdf укладений
17 березня 2020 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано згідно висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020 року, керуючись ст. 188 Господарського кодексу України та п.10.1 Договору.