Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Т. Шевченка, 24, 26 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області”
Очікувана вартість
2 740 674,00 UAH
UA-2020-01-29-004494-b 5af06abebf984b6ca948c70dac4cc0eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шиналь

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Михайло Шиналь
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 18 лютого 2020 13:32
Очікувана вартість: 2 740 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Т. Шевченка, 24, 26 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області”
ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
(Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 03 лютого 2020 10:39
Дата відповіді: 05 лютого 2020 08:13
1.Чи використовується в даній закупівлі кольорова або тактильна плитка (ФЕМ)? 2.Якщо так, то в якому розділі технічного завдання і в яких обємах? 3.В технічному завданні прописано використання сумішей С-4 і С-5. Чи потребують суміші С-4 і С-5 укріплення цементом? 4.Якщо так, то в яких пропорціях?
Відповідь: Шановний учаснику. У відповідь на поставлені питання, повідомляємо вам наступне:
1. В даній закупівлі не передбачено використання кольорової бруківки і тактильної плитки. Вся бруківка сірого кольору.
2. Обсяги виконання робіт вказані у Додатку 4 Тендерної документації. Загальна кількість бруківки ФЕМ товщиною 8см. для влаштування проїзду, примикань, заїзних кишень та розворотнього майданчика складає 1963,5 м.кв. Кількість бруківки ФЕМ товщиною 6см. для влаштування тротуару становить 109 м.кв.
3. В конструкції дорожнього одягу проїзної частини передбачено використання щебеневих сумішей С-4, С-5 без використання цементу. 4. Без використання цементу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-30-000005 ● 1c6536aa925b4fad8ccf164fe84e124f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.02.2020 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 № 25.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-29-004494-b 29.01.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

06.02.202019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі “Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Т. Шевченка, 24, 26 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області” ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ID закупівлі: UA-2020-01-29-004494-b). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі “Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Т. Шевченка, 24, 26 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області” ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), Новояворівська міська рада інформацію про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. А саме, 10.02.2020 р. тендерним комітетом прийнято рішення та опубліковано зміни до тендерної документації в частині приведення у відповідність розміру тендерного забезпечення, а також в частині зазначення дати подання тендерних пропозицій.

2020-02-14 16:03:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником встановлено розмір тендерного з перевищенням 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 498 699,89
UAH з ПДВ
2 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" 2 341 844,92
UAH з ПДВ
2 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 2 548 381,82
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
17 лютого 2020 19:44
Електронний підпис
17 лютого 2020 19:44
Електронний підпис
17 лютого 2020 19:38
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 19:38
Довідка .pdf
17 лютого 2020 19:38
License.PDF
17 лютого 2020 19:38
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 19:38
Довідка по статті 17.pdf
17 лютого 2020 19:38
довідка робітники.pdf
17 лютого 2020 19:38
Штатний розпис.pdf
17 лютого 2020 19:38
Витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2020 19:38
Статут.pdf
17 лютого 2020 19:38
Позитивний відгук.pdf
17 лютого 2020 19:38
довідка обладнання.pdf
17 лютого 2020 19:38
Пояснювальна записка.doc
17 лютого 2020 19:38
Виписка.pdf
17 лютого 2020 19:38
Договір оренди.pdf
17 лютого 2020 19:38
Договірна ціна.doc
17 лютого 2020 19:38
Гарантійний термін.pdf
17 лютого 2020 19:38
Календарний план.pdf
17 лютого 2020 19:38
Довідка зі статистики.pdf
17 лютого 2020 19:38
Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 19:38
відгук АТП1.pdf
17 лютого 2020 19:38
Звіт 1ДФ.pdf
17 лютого 2020 19:38
Підтвердження .pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:45
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:43
лист.PDF
28 лютого 2020 14:46
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:40
Кошторис зміна ціни.rar
26 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:48
Довідки.PDF
26 лютого 2020 15:52
Довідка МВС.PDF
26 лютого 2020 15:52
Довідка ДПС.PDF
17 лютого 2020 09:09
Електронний підпис
15 лютого 2020 10:20
Цінова пропозиція.PDF
15 лютого 2020 10:20
Лист-пояснення.PDF
15 лютого 2020 10:20
Лист-згода.PDF
15 лютого 2020 10:20
Лист згода ТД.PDF
15 лютого 2020 10:20
Лист дотрим. законод..PDF
15 лютого 2020 10:20
Календ.графік.PDF
15 лютого 2020 10:20
Договірна ціна.PDF
15 лютого 2020 10:20
Довідка ст.17.PDF
15 лютого 2020 10:20
Довідка МВС.PDF
15 лютого 2020 10:20
Графік фінансування.PDF
15 лютого 2020 10:20
Гарант.лист ОП.PDF
15 лютого 2020 10:20
Кошторис.rar
15 лютого 2020 10:20
Підписаний_G0220-2408-GL_tender.pdf
15 лютого 2020 10:20
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 21:38
Електронний підпис
17 лютого 2020 21:28
License with EDS .pdf
17 лютого 2020 21:28
G0220-2669-GL_tender.pdf
17 лютого 2020 21:28
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O.pdf
17 лютого 2020 21:28
Штатний розпис.pdf
17 лютого 2020 21:28
Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 21:28
Технічне завдання.pdf
17 лютого 2020 21:28
Сертифікати РІЄСТРА.rar
17 лютого 2020 21:28
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 21:28
наказ на д-ра Альт.PDF
17 лютого 2020 21:28
Лист гарантія санкції.pdf
17 лютого 2020 21:28
Копія ліцензії.pdf
17 лютого 2020 21:28
Копія Витягу ПДВ.pdf
17 лютого 2020 21:28
Звіт 1ДФ.pdf
17 лютого 2020 21:28
Досвід Ю. Липи.rar
17 лютого 2020 21:28
Досвід Шевченка 350Бч.2..rar
17 лютого 2020 21:28
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
17 лютого 2020 21:28
Досвід Золота.rar
17 лютого 2020 21:28
Довідки з банку.pdf
17 лютого 2020 21:28
Довідка робітники.pdf
17 лютого 2020 21:28
Довідка обладнання.pdf
17 лютого 2020 21:28
Відгук - Шевченка 350 Б.pdf
17 лютого 2020 21:28
Відгук - Липи 45.pdf
17 лютого 2020 21:28
Відгук - Золота 32-34.pdf
17 лютого 2020 21:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 21:28
1ДФ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40988684
Відхилено 2 085 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:50
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
Переможець 2 099 999,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
2 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:41
1 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
2 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
3 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
4 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
5 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
6 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
7 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
8 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
9 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
10 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:32
11 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:31
12 001.jpg укладений
10 березня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 11:31
1 001.jpg зміни до договору
19 жовтня 2020 11:30
2 001.jpg зміни до договору
19 жовтня 2020 11:30
3 001.jpg зміни до договору
19 жовтня 2020 11:30
4 001.jpg зміни до договору
19 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 14:38
дод угода 1.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення зміни до фінансування предмету договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 08/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Генерального договору підряду №08/03/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися збільшити фінансування робіт у 2020 році на суму 462950,57 грн. з ПДВ. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить 1540951,35 грн. з ПДВ, а на 2021 рік - 559047,65 грн. з ПДВ. Термін дії договору та виконання робіт до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 08/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML