Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування Меню 1 - 2427 одиниць, Меню 2 - 999 одиниць, Меню 3 - 999 одиниць, Меню 4 - 10010 одиниць, Меню 5 - 4158 одиниць, Меню 6 - 4312 одиниць
Очікувана вартість
1 346 704,08 UAH
UA-2020-01-29-003633-b cfed7a8a82ec4a1fbdb63da3166daa0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Карташова

+380979351042 barvinok-dnz55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №55 "Барвінок" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26319207
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 116-А
Контактна особа: Світлана Карташова
+380979351042
barvinok-dnz55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:58
Очікувана вартість: 1 346 704,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 467,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22905 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Меню 1 - 2427 одиниць, Меню 2 - 999 одиниць, Меню 3 - 999 одиниць, Меню 4 - 10010 одиниць, Меню 5 - 4158 одиниць, Меню 6 - 4312 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Італійська,116-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:58
ТД питание 2020 ДНЗ №55..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 1 346 664,12
UAH
1 346 664,12
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" 1 346 704,08
UAH
1 346 704,08
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:38
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:38
Уставні документи.zip
11 лютого 2020 08:38
Погодження.PDF
11 лютого 2020 08:38
Додаток 2.zip
11 лютого 2020 08:38
додаток 1.zip
11 лютого 2020 08:38
сад №55.zip

Публічні документи

11 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:46
Копия Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Копия Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 11:46
Копия Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 11:46
Копия Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Копия Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток 9.pdf
11 лютого 2020 11:46
Додаток 8.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 11:46
Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 11:46
Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток 11.PDF
11 лютого 2020 11:46
Додаток 1. Довідки.pdf
11 лютого 2020 11:46
додаток 6 сад 84.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Переможець 1 346 664,12
UAH
17 лютого 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
1 346 664,12
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 10:17
Питание .PDF укладений
03 лютого 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:52
Доп.угода №6 по договору 55с2 від 02.03.2020 зменш. суми.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 16:50
Повідомлення до Доп.угоди №6 зменш. суми.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 17:26
Доп.угода №5 зміна реквізітів до договору №55с2 від 02.03.2020.PDF зміни до договору
15 січня 2021 17:25
Повідомлення №5 про зміну реквізітів до договору №55с2 від 02.03.2020.PDF зміни до договору
15 січня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:15
Повідомлення №4 про внесення змін до договору №55с2 від 02.03.2020.docx зміни до договору
31 грудня 2020 12:05
Доп. угода №4 продовження строку дії 20% до договору №55с2 від 02.03.2020 .PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:52
Доп.угода №3 від 28.10.2020 .PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 16:50
Повідомлення до доп. угоди №3 .PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 20:50
Повідомлення до доп.угоди №2 від 03.08.2020 .PDF зміни до договору
04 серпня 2020 20:47
Доп.угода №2 до договору №55с2 від 02.08.2020.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 20:47
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 09:19
Доп.угода №2 до договору №55с2 від 02.08.2020.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:19
Доп.угода №1 до договору №55с2 від 02.03.2020 ХАРЧУВАННЯ.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 14:37
Повідомлення .PDF зміни до договору
09 квітня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:25
договор питание.PDF укладений
02 березня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 083 602,32
UAH