Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002639-a 7b5a536b029f42b3a2c5735019d17972
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, Шевченка, 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської РДА двічі оголошував торги на закупівлю Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини). Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: Закупівля UA-2019-12-16-000269-a від 16.12.2019 року (лот №1) і Закупівля :UA-2020-01-10-001311-c від 10.01.2019 року у зв'язку з цим було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:33
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо свинини для закладів загальної середньої освіти Горохівського району. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника (учасника-переможця). Обов'язкова наявність документів, що засвідчують безпеку і якість продукції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, заклади загальної середньої освіти, Горохівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 січня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДПРО"
#38008210
Переможець 420 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 17:33

Документи

29 січня 2020 17:32
Електронний підпис
29 січня 2020 17:31
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 17:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДПРО"
#38008210
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 17:32
Електронний підпис
29 січня 2020 17:31
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 22:16
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 09:54
угода 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 13:00
м'ясо.pdf зміни до договору
20 липня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:21
м'ясо свинини.pdf укладений
14 лютого 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди і вирішили відповідно до п.10.3 Договору № 68 від 30.01.2020 року та п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 629,23
UAH (в тому числі ПДВ 24 938,20 UAH)