Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизпаливо
Очікувана вартість
2 076 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002616-a 1c2b2f680e1e42a899f5dbdb99b13ad0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:57
Очікувана вартість: 2 076 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74000 літр
Бензин А-95, дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 30 календарних днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:18
Додаток 6 (Договір).docx
29 січня 2020 17:18
Додаток 5 (ТВ).docx
29 січня 2020 17:18
Тендерна документація.docx
29 січня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002616-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 30 січня 2020 15:41
ВИМОГА (ТД)
про приведення документації у відповідність до законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 17:31
Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні, на вашу думку, вимоги розглянуто тендерним комітетом та повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Основними принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На виконання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
З метою якісного та своєчасного виконання повноважень, покладених законодавством на міську раду та її виконавчі органи, забезпечення своєчасного відпуску палива учасником, замовником було обрано такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази.
Вимоги, встановлені для учасників є цілком обґрунтованими з наступних підстав.
Враховуючи часті відрядження на великі відстані посадових осіб, наявність розгалуженої мережі АЗС у певних регіонах України дозволить замовнику зменшити час та витрати пального на проїзд до конкретної АЗС, що в свою чергу забезпечить економію бюджетних коштів та своєчасне виконання завдань.
Замовник вимагає наявність АЗС, що знаходяться у власності та/ або оренді або на іншому праві користування.
Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Тоді як договір про закупівлю, договір укладений між Замовником і Учасником та передбачає взаємні права та обов’язки сторін, відповідальність за порушення зобов’язань.
Виконання таких дій третьою особою, може привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.



Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору.
Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, неефективне та неналежне використання бюджетних коштів.
Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в тому числі і бюджетного.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи органів місцевого самоврядування та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та такими, що відповідають законодавству, тому відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" 2 020 200,00
UAH з ПДВ
1 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 739 000,00
UAH з ПДВ
1 664 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 856 910,00
UAH з ПДВ
1 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
13 лютого 2020 18:16
Зразки талонів.jpg
13 лютого 2020 18:16
Ст.17.pdf
13 лютого 2020 18:16
Паспорт+сертифікат А-95.pdf
13 лютого 2020 18:16
Партнерський договір.pdf
13 лютого 2020 18:16
Ліцензія ЗНЗ.PDF
13 лютого 2020 18:16
Листи відгуки.pdf
13 лютого 2020 18:16
Копія Статуту.pdf
13 лютого 2020 18:16
Копії договорів та ВН.pdf
13 лютого 2020 18:16
Документи.pdf
13 лютого 2020 18:16
Довідка щодо Ліцензій.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 10:20
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:20
Справка_МВД_Заєць_20200120.pdf
14 лютого 2020 10:20
Відомості_ЄДРПОУ_20200130.pdf
14 лютого 2020 10:10
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:10
ЦП.pdf
14 лютого 2020 10:10
ТВ.pdf
14 лютого 2020 10:09
проект договору.pdf
14 лютого 2020 10:09
видаткові.pdf
14 лютого 2020 10:09
Лівайн Торг 2.pdf
14 лютого 2020 10:09
Лівайн Торг 1.pdf
14 лютого 2020 10:09
Установчі документи.zip

Публічні документи

12 березня 2020 15:55
МВС Стоянський 19.02.pdf
12 березня 2020 15:55
МВС Кучабська 19.02.pdf
12 березня 2020 15:51
ДФС до 12.03.pdf
13 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:50
щодо санкцій.pdf
13 лютого 2020 16:50
уповноважені.pdf
13 лютого 2020 16:50
технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 16:50
тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 16:50
Статут_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
ст 17.pdf
13 лютого 2020 16:50
рішення власника.pdf
13 лютого 2020 16:50
проект договору.pdf
13 лютого 2020 16:50
паспорт якості ДП.pdf
13 лютого 2020 16:50
паспорт якості А-95.pdf
13 лютого 2020 16:50
Опис_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
ОККО-Схід_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
ОККО-Рітейл_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
наявність АЗС.pdf
13 лютого 2020 16:50
наявн партнерс АЗС.pdf
13 лютого 2020 16:50
наявн матер-тех бази.pdf
13 лютого 2020 16:50
Наказ Стоянський.pdf
13 лютого 2020 16:50
ЛІЦЕНЗІЯ_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
лист-гарантія.pdf
13 лютого 2020 16:50
зразки талонів.pdf
13 лютого 2020 16:50
захист довкілля.pdf
13 лютого 2020 16:50
договора БНК_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
Довіреність Кучабська.pdf
13 лютого 2020 16:50
витяг_ПДВ.pdf
13 лютого 2020 16:50
витяг_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
витяг з протоколу НР.pdf
13 лютого 2020 16:50
виписка_ОК.pdf
13 лютого 2020 16:50
азс Україна.pdf
13 лютого 2020 16:50
азс Вінн, Вінн обл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ"
#40617513
Відхилено 1 554 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 11:28
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 1 664 900,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 16:44
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 1 738 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
1 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:24
Фактична оплата за даним договором.docx укладений
01 квітня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:14
Додаткова угода.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 15:10
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
12 січня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:12
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 12:22
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
23 березня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:01
Договір (бензин).PDF укладений
23 березня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)", кількість бензину А-95- 44 500 літрів, дизпаливо- 29 500 літрів, сума договору після внесення змін 1737620,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 126/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми Договору, укладеному в попередньому році. Сума Договору після внесення змін складає 2077620 грн. 00 коп., кількість бензину- 51640 л., дизпалива- 36900л.
Номер договору про закупівлю: № 126/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми Договору, укладеному в попередньому році. Сума Договору після внесення змін складає 2077620 грн. 00 коп., кількість бензину- 51640 л., дизпалива- 36900л.
Номер договору про закупівлю: № 126/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 (п. 2 ч. 5 ст. 41 ) Закону України "Про публічні закупівлі" "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ,,,, "
Номер договору про закупівлю: № 126/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 737 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 289 603,33 UAH)