Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, дизпаливо
Очікувана вартість
2 076 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002616-a ● 1c2b2f680e1e42a899f5dbdb99b13ad0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 2 076 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74000 літр
Бензин А-95, дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 30 календарних днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 17:18 |
Додаток 6 (Договір).docx | |
29 січня 2020 17:18 |
Додаток 5 (ТВ).docx | |
29 січня 2020 17:18 |
Тендерна документація.docx | |
29 січня 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002616-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 30 січня 2020 15:41
ВИМОГА (ТД)
про приведення документації у відповідність до законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 17:31
Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні, на вашу думку, вимоги розглянуто тендерним комітетом та повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Основними принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На виконання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
З метою якісного та своєчасного виконання повноважень, покладених законодавством на міську раду та її виконавчі органи, забезпечення своєчасного відпуску палива учасником, замовником було обрано такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази.
Вимоги, встановлені для учасників є цілком обґрунтованими з наступних підстав.
Враховуючи часті відрядження на великі відстані посадових осіб, наявність розгалуженої мережі АЗС у певних регіонах України дозволить замовнику зменшити час та витрати пального на проїзд до конкретної АЗС, що в свою чергу забезпечить економію бюджетних коштів та своєчасне виконання завдань.
Замовник вимагає наявність АЗС, що знаходяться у власності та/ або оренді або на іншому праві користування.
Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Тоді як договір про закупівлю, договір укладений між Замовником і Учасником та передбачає взаємні права та обов’язки сторін, відповідальність за порушення зобов’язань.
Виконання таких дій третьою особою, може привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору.
Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, неефективне та неналежне використання бюджетних коштів.
Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в тому числі і бюджетного.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи органів місцевого самоврядування та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та такими, що відповідають законодавству, тому відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Основними принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На виконання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
З метою якісного та своєчасного виконання повноважень, покладених законодавством на міську раду та її виконавчі органи, забезпечення своєчасного відпуску палива учасником, замовником було обрано такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази.
Вимоги, встановлені для учасників є цілком обґрунтованими з наступних підстав.
Враховуючи часті відрядження на великі відстані посадових осіб, наявність розгалуженої мережі АЗС у певних регіонах України дозволить замовнику зменшити час та витрати пального на проїзд до конкретної АЗС, що в свою чергу забезпечить економію бюджетних коштів та своєчасне виконання завдань.
Замовник вимагає наявність АЗС, що знаходяться у власності та/ або оренді або на іншому праві користування.
Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Тоді як договір про закупівлю, договір укладений між Замовником і Учасником та передбачає взаємні права та обов’язки сторін, відповідальність за порушення зобов’язань.
Виконання таких дій третьою особою, може привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору.
Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, неефективне та неналежне використання бюджетних коштів.
Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в тому числі і бюджетного.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи органів місцевого самоврядування та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та такими, що відповідають законодавству, тому відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" |
2 020 200,00
UAH з ПДВ
|
1 554 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
1 664 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 856 910,00
UAH з ПДВ
|
1 738 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" #40617513 |
Відхилено |
1 554 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 11:28
|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
1 664 900,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 16:44
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 738 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 09:24
|
Фактична оплата за даним договором.docx | укладений |
01 квітня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 16:14
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2021 15:10
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
12 січня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:12
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2020 12:22
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
23 березня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 12:01
|
Договір (бензин).PDF | укладений |
23 березня 2020 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)", кількість бензину А-95- 44 500 літрів, дизпаливо- 29 500 літрів, сума договору після внесення змін 1737620,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | № 126/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми Договору, укладеному в попередньому році. Сума Договору після внесення змін складає 2077620 грн. 00 коп., кількість бензину- 51640 л., дизпалива- 36900л. |
Номер договору про закупівлю: | № 126/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 % суми Договору, укладеному в попередньому році. Сума Договору після внесення змін складає 2077620 грн. 00 коп., кількість бензину- 51640 л., дизпалива- 36900л. |
Номер договору про закупівлю: | № 126/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 (п. 2 ч. 5 ст. 41 ) Закону України "Про публічні закупівлі" "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ,,,, " |
Номер договору про закупівлю: | № 126/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |