Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція котельні КП «Водоканал» по вул. Вузлова, 23, в м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
838 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002504-a f1c618dd69f44aa4990a3546e73e7392
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Супрун Олексій Олексійович

380612149200 voda.zp.oge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Супрун Олексій Олексійович
380612149200
voda.zp.oge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:40
Очікувана вартість: 838 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція котельні КП «Водоканал» по вул. Вузлова, 23, в м. Запоріжжя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція котельні КП «Водоканал» по вул. Вузлова, 23 в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться шляхом безготівкового перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТУ
Дата подання: 30 січня 2020 11:12
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:23
Доброго дня! Просимо надати для ознайомлення ТУ ПАТ «Запоріжгаз»
Відповідь: Доброго дня! Відповідь надана в деталях закупівлі
Персональні дані працівників
Дата подання: 31 січня 2020 10:53
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:10
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі в інформаційій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учаснику даної закупівлі необхідно зазначити мобільний телефон персоналу, який планується залучити. Інформація щодо мобільного телефону працівників є персональними даними кожної особи та ця інформація підпадає під дію Заноку України "Про захист персональних даних". Просимо видалити вимогу щодо надання даних щодо мобільного телефону персоналу та встановити вимогу щодо наання учасником відомостей щодо робочого номеру телефону для кожного працівника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для якісного виконання проектних робіт необхідний постійний мобільний зв'язок з Виконавцем робіт.
Кваліфікаційні посвідчення працівників
Дата подання: 31 січня 2020 11:16
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:11
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі (п. 8) учаснику необхідно надати у складі своєї пропозиції копії кваліфікаційних посвідчень працівників, заповнені у встановленому порядку. Що саме мається на увазі під кваліфікаційними посвідченями працівників? Можливо ви маєте на увазі кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальнків, видані Мінрегіонбудом України? Просимо корректно сформулювати вимогу в оголошенні про проведення закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні посвідчення працівників - кваліфікаційні сертифікати інженерів- проектувальників відповідної спеціалізації, отримані в Мінрегіонбуд України. Наявність у Проектувальника відповідних кваліфікаційних сертифікатів відображається в Додатку 6
Кошторисна документація
Дата подання: 31 січня 2020 11:41
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:14
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі (п. 8) учаснику необхідно надати у складі своєї пропозиції протокол узгодження договірної ціни з кошторисною документацією розрахованою згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013. Документ ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА" установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Кошторисна документація розроблена відповідно до ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 містить локальні та об'єктні коштори, які є основою для формування зведеного кошторисного розрахунку. Такого типу кошториси можливо розробити тільки після розробки проектної документації, визначення обсягів будівельно-монтажних робіт та обладнання. Отже на етапі підготовки пропозиції на участь у закупівлі проектних робіт учасником просто неможливо розробити та надати кошторисну документації згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013. Лише у разі наявності у якого-небуть учасника вже виконаного Робочого проекту можливо надати комплект кошторисної документації згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013. На етапі подання пропозиції учасник зазначає цінову пропозицію на участь у закупівлі проектних робіт, яка може бути обгрунтована кошторисною документацією, яка виконується згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТІВ БУДІВНИЦТВА". Цей документ встановлює основні правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектної документації для нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення підприємств, будівель і споруд, ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою, а також реставрації пам'яток архітектури і містобудування, що здійснюються на території України. Просимо чітко визначити згідно якого документу необхідно розробити кошторисну документацію, яку учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 чи ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013? Просимо надати відповідні роз'яснення з цього питання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кошторисну документацію розробити відповідно ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013
Кошторисна документація
Дата подання: 31 січня 2020 14:41
Дата відповіді: 03 лютого 2020 08:40
Прохання внести зміни в оголошення про проведення закупівель щодо підготовки кошторисної документації відповідно ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013, а не ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013!
Відповідь: Доброго дня, внесли зміни до кошторисної документації щодо ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013.
Наявність працівників відповідної кваліфікації Додаток 6
Дата подання: 03 лютого 2020 15:07
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:57
1) Згідно законодавства http://vugip.org.ua/training/how_to_choose_a_specialization/, коли розробляє проект ГІП або ГАП, не обов'язково вимагати відповідні сертифікати всіх інженерів-проектувальників. Кваліфікація підтверджується відповідною освітою і досвідом роботи. 2) Розробка кошторису на проектні роботи є не коректна, бо кошторис буде затверджуватись після аукціону з найнижчою ціною. Також в завданні на проектування не вказана заробітна плата за якою розраховувати кошторис і категорія скаладності об'єкта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник самостійно встановлює критерії до кваліфікації (спеціалізації за кваліфікаційним сертифікатом) інженерів-проектувальників Виконавця проектних робіт та наявності у них відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
2) В Оголошенні про проведення закупівлі (Документація 1) в п. 7 вказано:
додати до пропозиції торгів протокол узгодження договірної ціни з кошторисною документацією розрахованою згідно ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013, (розрохунок виконати згідно додатка 3), а п. 4 передбачено: після проведення аукціону, якщо такий відбувся, Учасник повинен розмістити оновлену пропозицію торгів на вартість визначену результатами проведеного аукціону протягом одного робочого дня. Кошториси на проектні роботи виконати згідно ДСТУ Б.Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Категорія складності об’єкта згідно п. 8 Технічного завдання (додаток 3) визначається проектною організацією спільно з Замовником , імовірно – СС2.
Наявність працівників відповідної кваліфікації Додаток 6
Дата подання: 04 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:52
Відповідно до Вашої відповіді про наявність сертифікатів Замовник може встановлювати будь-які вимоги і дискримінаційні також. Тоді для чого Закон України "Про архітектурну діяльність?"
Відповідь: Замовник встановлює вимоги з наявності у Виконавця кваліфікованого персоналу. Кваліфікаційний сертифікат підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури. Наявність кваліфікаційних сертифікатів передбачена діючим законодавством України.
Питання щодо технісних вимог
Дата подання: 04 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:56
1. Відповідно форми Додаток 4 "КАРТКА КОНТРАГЕНТА" потрібно вказати номер Свідоцтво платника податків. Але Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України). Просимо внести зміні у додаток 4, а саме перебачити можливість вказати участником номер витягу з реєстру. 2. У додатку 3 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ " вказано наявність трирічного досвіду виконання аналогічних робіт, що є дикрімінаційною умовою. Згідно закону про публічні закупівлі ст. 16 не передбачена наявность у участника трирічного досвіду віконання аналогічних робіт, а як наслідок існування компанії продовж трьох років. Дана вимога значно звужує коло потенційних участників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі додатки до закупівлі заповнюються Учасниками згідно вимог Замовника, а також відповідно діючого законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 лютого 2020 15:38
Коментар щодо відміни: Зміна технічного завдання
Документи:
05 лютого 2020 15:38
протокол.jpg