Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
370 704,00 UAH
UA-2020-01-29-002370-b c53f171a82e04618a4f67e755719da9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Inna Shehanina

+380983135937 dnz-11mariypol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯСЛА- САДОК №11"ЖУРАВЛИК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26289015
Місцезнаходження: 87532, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд. 45
Контактна особа: Inna Shehanina
+380983135937
dnz-11mariypol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:13
Очікувана вартість: 370 704,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 707,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1- 754 одиниць,Меню 2- 405 одииць,Меню 3- 405 одиниць, 4- 2479 одиниць, Меню 5- 1148 одиниць, Меню 6- 1148 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6339 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Меню 1- 754 одиниць,Меню 2- 405 одииць,Меню 3- 405 одиниць, 4- 2479 одиниць, Меню 5- 1148 одиниць, Меню 6- 1148 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87532, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Грецька,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:55
ТД питание 2020-1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 370 694,96
UAH
370 694,96
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" 370 704,00
UAH
370 704,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:05
Уставні документи.zip
10 лютого 2020 16:05
Погодження.PDF
10 лютого 2020 16:05
Додаток 2.zip
10 лютого 2020 16:05
додаток 1.zip
10 лютого 2020 16:05
cад №11.zip

Публічні документи

11 лютого 2020 11:18
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:18
Копия Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 11:18
Копия Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 11:18
Копия Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 11:18
Копия Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 11:18
Копия Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 11:18
Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 11:18
Додаток 9.pdf
11 лютого 2020 11:18
Додаток 8.PDF
11 лютого 2020 11:18
Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 11:18
Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 11:17
Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 11:17
Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 11:17
Додаток 11.PDF
11 лютого 2020 11:17
Додаток 1. Довідки.pdf
11 лютого 2020 11:17
додаток 6 сад 84.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Переможець 370 694,96
UAH
17 лютого 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
370 694,96
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 13:58
звіт харчування 2020-до договору 11 с 1.pdf укладений
19 лютого 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:15
повідомлення до даткової №4 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:15
Дод.угода 4 Харчування 11-С-1 02.03.2020р..pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:58
доп.уг №3 договор 11-с-1.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:57
повідомлення к доп.угод №3 до догов. 11-с-1.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:01
повідомлення грудень2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:32
додат угода №2 договор питание №11 с 1 2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 16:07
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:04
додаткова угода №1 до договору №11 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:28
договор питание 2020.pdf укладений
02 березня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 42 328 грн 96 коп. (Сорок дві тисячі триста двадцять вісім грн., 96 коп ) без ПДВ . У зв’язку з чим: - п.3.1. договору № 11/с/1 від 02.03.2020 року викласти у наступній редакції : «Ціна цього Договору становить 328366 грн..00 коп. ( Триста двадцять вісім тисяч триста шістдесят шість грн., 00 коп) без ПДВ Ціна за одиницю товару вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору.» 2. Додаток 1 до договору № 11/с/1 від 02.03.2020. року «Специфікація» викласти у новій редакції (додається). 3. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору № 11/с/1 від 02.03.2020 року. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 11/c/1
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковая угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: меню1 – 590порцій, меню2 – 405порцій, меню3 – 405порцій, меню4 – 3017порцій, меню5 – 1148порцій, меню6 – 1148 порцій.
Номер договору про закупівлю: 11/c/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору і викласти їх в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 11/c/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 11/c/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 361 508,84
UAH