Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Сумській області
Services for conduction of state inventory of lands in Sume region
Очікувана вартість
5 392 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002349-b f0c4a7b5af7d4d0280b6dc2309e54ac4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Навроцька

+380542700922 sumy_gu_byh_oblic@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 39765885
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська область обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 25
Контактна особа: Наталія Навроцька
+380542700922
sumy_gu_byh_oblic@land.gov.ua
Додаткові контактні особи: Horovyi Viacheslav
+380542700903
sumy_gu_land_oz@land.gov.ua
Горовий В’ячеслав
+380542700903
sumy_gu_land_oz@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office ot StateGeoCadastre in Sumy oblast
National ID: 39765885
Contact point: Nataliia Navrotska
+380542700922
sumy_gu_byh_oblic@land.gov.ua
Additional contacts: Horovyi Viacheslav
+380542700903
sumy_gu_land_oz@land.gov.ua
Горовий В’ячеслав
+380542700903
sumy_gu_land_oz@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 14:04
Очікувана вартість: 5 392 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107840 UAH
Publication date: 29 січня 2020 13:53
Enquiries until: 22 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 392 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 960 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Scope of the procurement
32000 ha
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 гектар
Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Сумській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Services for conduction of state inventory of lands in Sume region
CPV: 79990000-0
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:53
Тендерна документація з проведення інвентаризації .docx
30 січня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:53
Тендерна документація з проведення інвентаризації .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:41
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:52
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:13
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:53
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:31
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:54
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 107 840,00 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
внесення змін
Дата подання: 07 лютого 2020 16:02
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:33
Доброго дня! У тендерній документації на закупівлю відсутні її реквізити, а саме, не зазначено дату та номер рішення тендерного комітету, яким затверджено тендерну документацію. Оскільки при оформлені банківської гарантії надаються реквізити тендерної документації просимо внести необхідні коригування.
Відповідь:
Вимоги до тендерної документації чітко визначені ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 якими не передбачено обов'язкове зазначення номеру та дати протоколу.
Крім цього, робота банків щодо здійснення гарантійних операцій регулюється постановою Національного банку України № 639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (3 лютого 2018 року набрала чинності Постанова Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5 «Про внесення змін до Положення про
порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ).
Чинна постанова НБУ передбачає зменшення кількості паперових документів, які використовуються при оформлені гарантій. Так, тепер учаснику торгів не потрібно подавати до банку зазначену дату та номер рішення тендерного комітету яким затверджено тендерну документацію, достатньо надати банку інформацію для ідентифікації закупівлі, наприклад номер оголошення тендеру.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:44
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
При наданні трудової книжки на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» завантажуються всі сторінки в повному обсязі відповідно до постанови КМУ № 301 (зі змінами) «Про трудові книжки працівників » від 27.04.1993 року, яка містить зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:23
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:41
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На виконання вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно вашого звернення повідомляємо наступне :Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16.
Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен, надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю: При цьому, відомості щодо освіти (спеціалізація, спеціальність, кваліфікація) зазначаються Учасником відповідно до інформації, вказаної у дипломі про освіту. Пунктом 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація - складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти. Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно з ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється за наявності таких відомостей у дипломі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000101 ● 5f69cfda55ce4e2e8693d7c552b1e593
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.05.2020 № 17

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.05.2020 №17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-01-29-002349-b 29.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-29 12:19:17

Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 15.05.2020 року

Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 15.05.2020 року Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати
моніторингу закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі
Уповноваженого органу U-2020-01-29-002349-b, предмет закупівлі: «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (послуги з проведення
державної інвентаризації земель у Сумській області) за кодом ДК 021:2015 - 79990000-0.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-29-002349-b Головне управління Держгеокадастру у Сумській області повідомляє про незгоду із результатами та надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 15.05.2020 року по предмету: код ДК 021:2015 – 79990000-0 «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Сумській області) (далі – Висновок) (згідно оголошення, що було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-01-29-002349-b). Заперечення до Висновку щодо порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації про субпідрядника (субпідрядників) Тендерна документація Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (далі – Замовник) (пункт 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій») містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформації про субпідрядника (субпідрядників), відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначена інформація повинна вимагатися у разі закупівлі робіт, при цьому предметом даної закупівлі є послуги. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вимога щодо зазначення учасником інформації про залучення субпідрядників зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Такої позиції дотримується Мінекономрозвитку у своєму листі-роз’ясненні від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації». Крім того, листом від 16.11.2017 N 3304-06/41825-06 Мінекономрозвитку були надані рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації, які можуть використовуватись під час розроблення тендерної документації. Згідно вказаних рекомендацій, замовник повинен врахувати інформацію, зазначену у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, відповідно до якого вимога щодо зазначення учасником інформації про залучення субпідрядників зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Зважаючи на вказане, Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області не було порушено вимог законодавства про публічні закупівлі в цій частині. Заперечення до Висновку щодо не відповідності тендерної документації нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї підстави зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) «Примірна тендерна документація містить обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі", яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону». Виходячи з положень Наказу, істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю зазначається замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону.» Діюче законодавство не передбачає обов’язкової наявності у Замовника декількох примірників тендерної документації в залежності від предмету закупівлі. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначена норма не обмежує Замовника в можливості включення до тендерної документації інформації, яку замовник вважає за необхідне включити. Таким чином, нормами діючого законодавства України в сфері публічних закупівель не передбачено прямої заборони щодо вказання переліку підстав зміни істотних умов відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосування підстав зміни істотних умов договору про закупівлю здійснюється відповідно до законодавства та предмету закупівлі. Порядок зміни істотних умов договору визначено пунктом 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Підстави зміни істотних умов договору відповідно п.2 ч.4 ст.36 Закону застосовують у разі укладання договору про закупівлю товару. Враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги, зміна істотних умов договору, передбачена п.2 ч.4 ст.36 Закону до вказаного договору не застосовується, та під час виконання договору про закупівлю застосовуватись не буде. Зважаючи на вказане, Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області не було порушено вимог законодавства про публічні закупівлі в цій частині. Заперечення до Висновку щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД. КОМ» вимогам тендерної документації в частині не надання документів про вищу освіту Перехреста Д.В. (або інших відповідних документів, що їх замінюють згідно із законодавством), кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та трудової книжки Перехреста Д.В. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником торгів ТОВ «ЛЕНД. КОМ» було надано Довідку за встановленою формою, яка містить відбиток печатки учасника, підпис учасника або його уповноваженої особи та інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, в якій зазначено три кваліфікованих інженера - землевпорядника, що є сертифікованими інженерами-землепорядниками, а саме : Листоферов Антон Артурович, Підборський Євгеній Юрійович та Перехрест Дмитро Вікторович. Згідно вимог статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Стаття 66 Закону України «Про землеустрій» передбачає, що сертифікованими інженерами-землевпорядниками є особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою, мають стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склали кваліфікаційний іспит, одержали сертифікат та зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до цього Закону. Відповідно до абзацу 3 підпункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників учасника повинна відповідати вимогам статті 26 Закону України «Про землеустрій», а саме Виконавець повинен мати не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників. На момент подання тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД. КОМ» мав у своєму штаті працівників трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників. Відповідно до вимог п. 2.2, 2.3 та 2.5 тендерної документації учасником торгів ТОВ «ЛЕНД. КОМ» надано документи по двох сертифікованих інженерах-землевпорядниках в повному обсязі, а саме: Листоферову Антону Артуровичу та Підборському Євгенію Юрійовичу, а документи працівника інженера-землевпорядника Перехрест Дмитра Вікторовича перевірено у відкритих реєстрах за допомогою інтернет ресурсів, а саме: про вищу освіту в Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/ (додаток 1) та кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника на сайті Держгеокадастру, із зазначенням місця роботи ТОВ «ЛЕНД.КОМ» (додаток 2). Відповідно до розділу 1. тендерної документації до формальних помилок відноситься «зазначення неповного переліку інформації в певному документі ТП, всупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі ТП учасника, або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Тобто ненадання серії, номеру та дати сертифікату, але надання учасником ПІБ особи за якими можна здійснити перевірку у відкритих реєстрах віднесено замовником до формальної помилки, що не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 2 п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником. Таким чином, відповідно до норм діючого законодавства України, рівень кваліфікації, освіта, досвід роботи та місце роботи інженера-землевпорядника необхідні для надання відповідних послуг за договором підтверджується сертифікатом інженера-землевпорядника, надання будь-яких інших документів для підтвердження кваліфікації та досвіду інженера-землевпорядника нормами чинного законодавства не передбачено. Відомості про сертифікат інженера-землевпорядника перевіряються у відкритому реєстрі. Враховуючи викладене, учасником торгів ТОВ «ЛЕНД. КОМ» виконано вимоги ст. 26 та 66 Закону України «Про землеустрій» та абзацу 3 підпункту 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо наявності за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою та надано документи в повному обсязі відповідно до вимог п. 2.2, 2.3 та 2.5 тендерної документації, тому Головне управління Держгеокадастру у Сумській області не мало підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЛЕНД. КОМ» та допустило зазначеного учасника до аукціону. Отже, Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області не було порушено вимог законодавства про публічні закупівлі в цій частині. Додатки: - відомості про вищу освіту Перехреста Д.В. на 1 арк. в 1 прим.; - відомості про кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника Перехреста Д.В. на 1 арк. в 1 прим. В.о.начальника Віта МАЛІКОВА В’ячеслав Горовий 700903 Ольга Понирко 700922 Інформація з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо документа про вищу освіту Найменування документа Диплом спеціаліста Diploma of Specialist Реєстраційний номер документа в Єдиній державній електронній базі з питань освіти C15 118000 Дата видачі документа 30.11.2015 Прізвище, ім'я, по батькові власника документа Перехрест Дмитро Вікторович Perekhrest Dmytro Viktorovych Найменування закладу освіти (відокремленого структурного підрозділу), що закінчив (в якому здобув відповідну освіту) власник документа Львівський національний аграрний університет Lviv national agrarian university Рік закінчення закладу освіти (відокремленого структурного підрозділу) (здобуття освіти) 2015 Кваліфікація власника документа (здобутий ступінь вищої освіти, спеціальність та, за наявності, - спеціалізація, освітня програма, професійна кваліфікація) Спеціальність: землеустрій та кадастр Професійна кваліфікація: iнженер-землевпорядник Speciality: Land management and cadastre Professional qualification: surveying engineer Найменування посади, ініціали та прізвище керівника або іншої уповноваженої особи закладу освіти - підписанта документа Ректор Снітинський Володимир Васильович Chancellor Snitynskyy Volodymyr Vasylovych № п/п Прізвище, ім'я та по батькові землевпорядника Дата видачі та номер сертифіката Назва навчального закладу Протокол рішення про видачу сертифіката Види робіт із землеустрою зазначені в кваліфікаційному свідоцтві Інформація про підвищення кваліфікації Інформація щодо анулювання сертифіката Підстава для поновлення дії кваліфікаційного сертифіката Місце роботи інженера-землевпорядника Відомості про членство у саморегулівній організації у сфері землеустрою 5295 Перехрест Дмитро Вікторович 10.12.2018р №014087 Національний університет біоресурсів і природокористування України 29.11.2018 №11 ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

2020-05-21 17:40:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов від 28.05.2020 року про визнання протиправним та скасування висновку від 15.05.2020 року Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 15.05.2020 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу U-2020-01-29-002349-b, предмет закупівлі: «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Сумській області) за кодом ДК 021:2015 - 79990000-0.
Дата публікації: 29 травня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2020
UA-2020-01-29-002349-bf0c4a7b5af7d4d0280b6dc2309e54ac4
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 39765885
Місцезнаходження: 40000, Україна, Сумська область обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 25
Учасник Документи Рішення
ДП Чернігівський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 18:32
Електронний підпис
02 березня 2020 16:46
Електронний підпис
02 березня 2020 15:47
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:08
Проект договору до ТД.pdf

Документи

03 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 14:55
Електронний підпис
02 березня 2020 14:55
Електронний підпис
02 березня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 11:39
Проект договору.pdf
02 березня 2020 11:39
Трудові книжки 2.rar
02 березня 2020 11:39
Трудові книжки 1.rar
02 березня 2020 11:39
накази на працівників (2).pdf
02 березня 2020 11:39
Довідка субпідрядник.pdf
02 березня 2020 11:39
Дипломи працівників.pdf
02 березня 2020 11:39
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 11:39
Аналогічні договори.pdf
02 березня 2020 11:39
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

03 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 15:23
Електронний підпис
02 березня 2020 15:23
Статут оригінал.pdf
02 березня 2020 15:23
Проект договору.PDF
02 березня 2020 15:22
Довідка стаття 17.pdf
02 березня 2020 15:22
Дипломи працівників.pdf
02 березня 2020 15:22
Витяги ДГК працівники.pdf
02 березня 2020 15:21
Банківська гарантія.rar
02 березня 2020 15:21
Балансова виписка.pdf
02 березня 2020 15:21
9 Довідка субпідрядники.pdf
02 березня 2020 15:21
5 Довідка працівники.pdf

Документи

03 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:09
Трудові книжки.pdf
10 квітня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка ст. 17.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка НЗК юрид. ос..pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка НЗК фіз.ос..pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка (18).zip
10 квітня 2020 15:09
Довідка (17).zip
10 квітня 2020 15:09
Довідка МВС.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка ДФС.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка банкруцтво.pdf
10 квітня 2020 15:09
Витяг ЄП.pdf
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис
02 березня 2020 17:07
Рейтинг_Скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Рейтинг.zip
02 березня 2020 17:07
Ліцензія_скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Лiцензiя.zip
02 березня 2020 17:07
Довіреність_скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Довiренiсть_Рижий.zip
02 березня 2020 17:07
Гарантия_1102.zip
02 березня 2020 17:07
Гарантия_1102.pdf
02 березня 2020 17:07
Кваліфікаційні .pdf
02 березня 2020 17:07
38 Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 17:07
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 17:07
31 Проект договору.pdf
02 березня 2020 17:07
08 Довідка ст. 17.pdf
02 березня 2020 17:07
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
02 березня 2020 17:07
05 Довідка про ліцензію.pdf
02 березня 2020 17:07
03 Наказ.pdf
02 березня 2020 17:07
01 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Чернігівський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 4 313 600,00
UAH з ПДВ
2 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 4 990 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:09
Трудові книжки.pdf
10 квітня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка ст. 17.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка НЗК юрид. ос..pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка НЗК фіз.ос..pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка (18).zip
10 квітня 2020 15:09
Довідка (17).zip
10 квітня 2020 15:09
Довідка МВС.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка ДФС.pdf
10 квітня 2020 15:09
Довідка банкруцтво.pdf
10 квітня 2020 15:09
Витяг ЄП.pdf
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис
02 березня 2020 17:07
Рейтинг_Скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Рейтинг.zip
02 березня 2020 17:07
Ліцензія_скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Лiцензiя.zip
02 березня 2020 17:07
Довіреність_скан.pdf
02 березня 2020 17:07
Довiренiсть_Рижий.zip
02 березня 2020 17:07
Гарантия_1102.zip
02 березня 2020 17:07
Гарантия_1102.pdf
02 березня 2020 17:07
Кваліфікаційні .pdf
02 березня 2020 17:07
38 Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 17:07
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 17:07
31 Проект договору.pdf
02 березня 2020 17:07
08 Довідка ст. 17.pdf
02 березня 2020 17:07
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
02 березня 2020 17:07
05 Довідка про ліцензію.pdf
02 березня 2020 17:07
03 Наказ.pdf
02 березня 2020 17:07
01 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 14:55
Електронний підпис
02 березня 2020 14:55
Електронний підпис
02 березня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 11:39
Проект договору.pdf
02 березня 2020 11:39
Трудові книжки 2.rar
02 березня 2020 11:39
Трудові книжки 1.rar
02 березня 2020 11:39
накази на працівників (2).pdf
02 березня 2020 11:39
Довідка субпідрядник.pdf
02 березня 2020 11:39
Дипломи працівників.pdf
02 березня 2020 11:39
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 11:39
Аналогічні договори.pdf
02 березня 2020 11:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Переможець 2 999 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
2 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:58
Додаткова угода 1_signed.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:55
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 16:19
Договор 85.pdf укладений
24 квітня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну договору у зв'язку зі зменшенням асигнувань. Довідка змін до кошторису на 2020 рік від 30.12.2020 № 235
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 829 563,20
UAH