Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов'язані з програмним забезпеченням, ДК 021:2015-72260000-5 (Послуги з налаштування програмного забезпечення системи управління чергою)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002001-a f320f061f63a418d838f463d3c40bbfa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадніков Вадим Олександрович

380504414350 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Стадніков Вадим Олександрович
380504414350
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Зазначені в договорі та додатках до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з налаштування програмного забезпечення системи управління чергою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, Київська область, Київ, Вул. Маршала Тимошенка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату наданих Послуг Замовник здійснює щомісячно шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України протягом 20 (двадцяти ) банківських днів з дня фактичного отримання послуг, за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, виходячи з їх фактичного обсягу з врахуванням податків та інших обов'язкових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

29 січня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЮЛОДЖІК МЕІТЕНЕНС»
#41105782
Переможець 42 000,00
UAH
29 січня 2020 15:43

Документи

29 січня 2020 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 08:51
Звіт про виконання договору.pdf укладений
28 грудня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:50
Договір ТОВ Кюлоджик Меітененс.pdf укладений
29 січня 2020 15:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з налаштування програмного забезпечення системи управління чергою 12 місяць 3 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH