Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001642-c 26b2d58a4ce24832be4ecbca85b9f260
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Піц

+380508879265 bukszpital1901@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна психіатрична лікарня"
Код ЄДРПОУ: 43288841
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 2
Контактна особа: Андрій Піц
+380508879265
bukszpital1901@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:25
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Модеста Мусоргського 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 17:42
ТД комп'ютери нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 30 січня 2020 10:50
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:29
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! У в разі подачі еквіваленту товару, який запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Учасник за власний рахунок здійснює доставку, розвантаження, налаштування, монтаж обладнання та вводний інструктаж; підключити в мережу. ( Всі ці вимоги чітко прописані в нашій тендерній документації )
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідаємо , що згідно Тендерної документації чітко не встановлено посилання на торгові марки або моделі, на підставі викладеного учасники повинні надати пропозиції відповідно Технічного завдання ТД. 2) Замовник не має законних підстав вимагати від учасників вказувати інформацію, яка непередбачена діючим законодавством з питань публічних закупівель. 3) Замовником відповідно до бюджетних надходжень заплановано придбання предмету закупівлі на очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у відповідності вимог ТД. 4) Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено основні критерії оцінки пропозиції – це ціна. На підставі викладеного діючим законодавством не передбачена інша кваліфікація та розгляд вартості пропозиції учасника без ПДВ. Замовником відповідно до діючого законодавства будуть розглянуті пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Закону.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 31 січня 2020 13:10
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:45
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, описані Вами вимоги щодо Windows , викладені в Додатку 3, пункт 3 до нашої Тендерної документації, в іншій інтерпритації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 232 002,00
UAH з ПДВ
230 500,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 232 875,00
UAH з ПДВ
231 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 295 286,40
UAH з ПДВ
295 286,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 16:10
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:03
Довідка ККИ 18.02.2020.pdf
25 лютого 2020 16:02
Довідка ВСЕСВИТ 18.02.2020.pdf
25 лютого 2020 16:01
ДФС.PDF
25 лютого 2020 16:01
МВС на 23.02.2020.pdf
25 лютого 2020 16:01
Довідка про корупцію.pdf
20 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:55
Сертифікати.rar
13 лютого 2020 16:55
Досвід.rar
13 лютого 2020 16:55
Финзвит 3 кв 2019.pdf
13 лютого 2020 16:55
Справки из банка.pdf
13 лютого 2020 16:55
справка ЕДРПОУ.pdf
13 лютого 2020 16:55
наказ+протокол.pdf
13 лютого 2020 16:55
Відповідність за ст.17.pdf
13 лютого 2020 16:55
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
13 лютого 2020 16:55
ВИТЯГ 17.01.20.pdf
13 лютого 2020 16:55
Банкротство на 07.02.2020.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 08:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:42
14947868_проект договору.pdf
14 лютого 2020 08:42
Податкова.pdf
14 лютого 2020 08:42
Виписка з ЄДР_копія.pdf
14 лютого 2020 08:42
Довідка Статистика.pdf
14 лютого 2020 08:42
Витяг_ЄДР_29.01.20_.pdf
14 лютого 2020 08:42
довідки ОТП 13.02.20.pdf
14 лютого 2020 08:42
Баланс 9 місяців 2019р.pdf
14 лютого 2020 08:42
Лист-гарантія санкції.pdf
14 лютого 2020 08:42
Витяг ПДВ_копія.pdf
14 лютого 2020 08:42
Витяг ЄДР_2020_завірений.pdf
14 лютого 2020 08:42
Статут копія.pdf
14 лютого 2020 08:24
14947868_пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:53
7. Реквізити учасника.pdf
13 лютого 2020 17:53
41. Порівняльна таблиця.pdf
13 лютого 2020 17:53
40. Технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 17:53
39. Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:53
38. Проект договору.pdf
13 лютого 2020 17:53
33. Лист щодо наказу.pdf
13 лютого 2020 17:53
32. Лист щодо Статуту.pdf
13 лютого 2020 17:53
2. Витяг ЄДРПОУ 30.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 230 500,80
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
230 500,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:44
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:08
Договір 53.PDF укладений
10 березня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 500,80
UAH (в тому числі ПДВ 38 416,80 UAH)