Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001642-c ● 26b2d58a4ce24832be4ecbca85b9f260
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна психіатрична лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 43288841 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 2 |
Контактна особа: |
Андрій Піц +380508879265 bukszpital1901@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Модеста Мусоргського 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 17:42 |
ТД комп'ютери нова.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 30 січня 2020 10:50
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:29
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! У в разі подачі еквіваленту товару, який запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Учасник за власний рахунок здійснює доставку, розвантаження, налаштування, монтаж обладнання та вводний інструктаж; підключити в мережу. ( Всі ці вимоги чітко прописані в нашій тендерній документації )
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідаємо , що згідно Тендерної документації чітко не встановлено посилання на торгові марки або моделі, на підставі викладеного учасники повинні надати пропозиції відповідно Технічного завдання ТД. 2) Замовник не має законних підстав вимагати від учасників вказувати інформацію, яка непередбачена діючим законодавством з питань публічних закупівель. 3) Замовником відповідно до бюджетних надходжень заплановано придбання предмету закупівлі на очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у відповідності вимог ТД. 4) Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено основні критерії оцінки пропозиції – це ціна. На підставі викладеного діючим законодавством не передбачена інша кваліфікація та розгляд вартості пропозиції учасника без ПДВ. Замовником відповідно до діючого законодавства будуть розглянуті пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Закону.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 31 січня 2020 13:10
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:45
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, описані Вами вимоги щодо Windows , викладені в Додатку 3, пункт 3 до нашої Тендерної документації, в іншій інтерпритації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
232 002,00
UAH з ПДВ
|
230 500,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
232 875,00
UAH з ПДВ
|
231 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ |
295 286,40
UAH з ПДВ
|
295 286,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
230 500,80
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 16:08
|
Договір 53.PDF | укладений |
10 березня 2020 16:07
|