Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олешківське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 01034707 |
Місцезнаходження: | 75101, Україна , Херсонська обл., Олешки, Херсонська обл., Олешківський район, м.Олешки, вул.Гвардійська, 190 |
Контактна особа: |
Свиридецький Олександр Михайлович +380554246826 cmuvg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 17:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
29 січня 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000006 ● 5a8fdf71b9294ff5a6ff4f5ccf766c3e
- Статус: вирішено ● Дата: 09 листопада 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 37
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.10.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-29-001533-c 29.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 08:50:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-29-001533-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із такого питання.
Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договорів про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 13.02.2020 №37495758, №37504892, №37490600, №43103 щодо зміни ціни електричної енергії за 1 кВт*год.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 08:56:46
Пояснення
Тендерний комітет розглянув запит та надає наступне пояснення:
Зміни до договорів про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 13.02.2020 №37495758, №37504892, №37490600 та №43103 були внесені на підставі Комерційних пропозицій ТОВ “ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ” (ПУП) та Постанов НКРЕКП:
- Постанови НКРЕКП від 05.10.2018 року №1177 зі змінами та доповненнями згідно Постанови НКРЕКП від 27.06.2019 року № 1244, Постанови НКРЕКП від 06.05.2020 року № 922 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року №2721» та у зв’язку з прийняттям Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно першого пункту порушення заступник голови тендерного комітету Безпалова Наталія Олександрівна запропонувала розірвати договори №43103, 37490600, 37504892, 37495758 від 13.02.2020 року, укладені з ТОВ «ХОЕК», в результаті проведення переговорної процедури (скороченої) на закупівлю Електрична енергія (універсальна послуга) (UA-2020-01-29-001533-c) та оприлюднити зазначену інформацію шляхом складання звіту про виконання договору в терміни визначені ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно другого пункту порушення «за результатами моніторингу встановлено, що Замовником 26 червня 2020 р. до договорів від 13.02.2020 №№ 37495758, 37504892, 37490600, 43103 укладено додаткові угоди № 02-14/159, № 02-14/158, № 02-14/160, № 02-14/161 відповідно. При цьому повідомлення про внесення змін до зазначених договорів в електронній системі закупівель оприлюдено Замовником 01 липня 2020 року (на 5-й день з дня внесення змін), чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року).» cекретар тендерного комітету Бєлая Тетяна Сергіївна запропонувала надати заперечення наступного змісту: Як слушно зазначено аудиторами, відповідно до вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року) повідомлення про внесення змін до зазначених договорів оприлюднюється протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін. Так, зміни до договорів внесено 26.06.2020 року (п’ятниця). Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. 27, 28, 29 червня - вихідні дні (28 червня – День Конституції України перенесено на 29 число.). Перебіг строку для оприлюднення змін до договору (три робочі дні) починається з 30.06.2020 року та закінчується 02.07.2020 року. Таким чином, інформація про внесення змін до договорів оприлюднена 01.07.2020 року, що відповідає вимозі абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. Стосовно третього пункту порушення «у формах повідомлень про внесення змін до договорів Замовником не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490).» cекретар тендерного комітету Бєлая Тетяна Сергіївна запропонувала надати заперечення наступного змісту: Відповідно до п. 2. наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Так, при заповнені обов’язкових полів повідомлення про внесення змін до договорів в описі змін зазначено випадок, відповідно до якого внесено зміни. А також, додатково в електронній системі закупівель оприлюднені сканкопіі додаткових угод, в яких зазначена вся необхідна інформація стосовно внесених змін (вартість договору, обсяг поставки, підстава для внесення змін тощо). Враховуючи вищевикладене, у повідомленнях про внесення змін до договорів відображена вся необхідна інформація стосовно внесених змін, так як додатково оприлюднена інформація є невід’ємною частиною повідомлення.
2020-10-29 13:15:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-10-30 13:11:25
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія (універсальна послуга) Каховський р-н |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 543 581,27 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"Херсонська обласна енергопостачальна компанія" #42117825 |
Переможець |
8 543 581,27
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 12:41
|
Дод.угода розірвання 02-14-470.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 12:20
|
Доп. угода Олешки(Ках.РЕМ).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 16:42
|
Олешки 37495758.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:32
|
Дод.угода 37495758.pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 16:12
|
Дод.угода до. дог._37495758 від 13.02.20.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 11:15
|
хоек37495758.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 14:30
|
д.у к дог37495758акт.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 12:51
|
Договір | укладений |
14 лютого 2020 12:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія (універсальна послуга) Каховський р-н | 3265655 | кВт*год |
2,62
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі згідно кошторису на 2020рік |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна правонаступника відповідно до наказу Державного агентства водних ресурсів України від 03.02.2020 №86 "Про реорганізацію Олешківського МУВГ" |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №02-14/159 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №02-14/211 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з врахуванням част.2 п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №02-14/331 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 37495758 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №02-14/456 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія (універсальна послуга) Каховський р-н | 3265655 | кВт*год |
2,62
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
5 122 771,85
UAH (в тому числі ПДВ 853 795,31 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання вимог висновку моніторингу |