Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття)
Очікувана вартість
7 100,00 UAH
UA-2020-01-29-001078-a ● ebe1baf163ee4a4a9f44e6382615d518
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ» |
Код ЄДРПОУ: | 05536797 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевчека 56 |
Контактна особа: |
Пащенко Любов 380442352262 kpkpvfp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 7 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Пакети для сміття Об'єм, 35 л. та 120 л. (згідно оголошення )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 упаковка
19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, б-р Т.Шевченка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі- Кошти Місцевого бюджету | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 12:49 |
Пакети_для_смiття.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 09:27
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що Замовник буде розглядати подані пропозиції за технічними характеристиками, які зазначені в оголошенні про проведення даної закупівлі. Марка, модель, модифікація, артикул запропонованого товару має зазначатися в таблиці порівняльних характеристик в колонці "Повна назва запропонованого товару". Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Ціна учасника буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
Всі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Всі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна |
4 410,00
UAH з ПДВ
|
4 139,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
4 596,00
UAH з ПДВ
|
4 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" |
5 220,00
UAH з ПДВ
|
4 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " |
5 450,00
UAH з ПДВ
|
5 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РіА-Трейд" |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
6 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна #2015300065 |
Відхилено |
4 139,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 15:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" #40240094 |
Відхилено |
4 140,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 09:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" #36853067 |
Переможець |
4 300,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 09:28
|
дод. угода 27.02 (2).pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 09:24
|
дог. 27.02.pdf | укладений |
26 лютого 2020 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 27/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |