Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий. гіпохлорит натрію марки «А», гіпохлорит натрію марки «Б», гідроксихлорид алюмінію, розчин залізовмісного коагулянту на основі сульфату заліза (ΙΙΙ))
24310000-0 Basic inorganic chemicals (liquid chlorine. sodium hypochlorite grade “A”. sodium hypochlorite grade “B”. aluminum hydroxychloride. iron sulfate-based coagulant solution (III))
Очікувана вартість
12 973 529,54 UAH
UA-2020-01-29-000888-c 3723815589d344708c20304ec5bdf04b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвак Артем

+380985365443 lytvakartem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Кременчукводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361655
Вебсайт: http://kvk.pl.ua/
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська область обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А
Контактна особа: Литвак Артем
+380985365443
lytvakartem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal Enterprise "Kremenchugvodokanal" of Kremenchuk City Council
National ID: 03361655
Contact point: Lytvak Artem
+380985365443
lytvakartem@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 15:30
Початок аукціону: 15 травня 2020 14:31
Очікувана вартість: 12 973 529,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 867,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 січня 2020 14:08
Enquiries until: 16 березня 2020 15:30
Complaints submission until: до 22 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2020 15:30

Information

Estimated total value: 12 973 530 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 868 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Хлор рідкий. гіпохлорит натрію марки «А», гіпохлорит натрію марки «Б», гідроксихлорид алюмінію, розчин залізовмісного коагулянту на основі сульфату заліза (ΙΙΙ)
liquid chlorine. sodium hypochlorite grade “A”. sodium hypochlorite grade “B”. aluminum hydroxychloride. iron sulfate-based coagulant solution (III)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83.47 т
хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Петровська, 205
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020
15 т
Гіпохлорит натрію марки «А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Набережна лейтенанта Дніпрова, 121
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

sodium hypochlorite grade “A”
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020
33 т
Гіпохлорит натрію марки «Б»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

sodium hypochlorite grade “B”
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020
300 т
Гідроксихлорид алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Петровська, 205
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

aluminum hydroxychloride
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020
200.7 т
Гідроксихлорид алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Петровська, 205
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

aluminum hydroxychloride
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020
120 т
розчин залізовмісного коагулянту на основі сульфату заліза (III)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Набережна лейтенанта Дніпрова
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

iron sulfate-based coagulant solution (III)
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 14:56
Перелік змін 19.03.2020.doc
19 березня 2020 14:56
ТД 2431 КП КВК 19.03.2020.doc
19 березня 2020 14:56
Додаток 5 Проект договору 2431 НР 19.03.2020.doc
19 березня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 14:56
Перелік змін 19.03.2020.doc
19 березня 2020 14:56
ТД 2431 КП КВК 19.03.2020.doc
29 січня 2020 14:05
ТД 2431 КП КВК.doc
19 березня 2020 14:56
Додаток 5 Проект договору 2431 НР 19.03.2020.doc
29 січня 2020 14:05
Додаток 5 Проект договору 2431.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання
Дата подання: 05 лютого 2020 16:07
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:54
Шановні! Наше підприємство має намір прийняти участі в данній процедурі закупівель. Маємо ряд зауважень та прохать, а саме: 1) Через те, що всі шість позицій - хімічні реактиви поєднані в один лот, подання нами (та не лише нами) пропозиції є неможливим. У зв`язку з цим дану особливість можна вважати дискримінаційною. Оскільки, спостерігаючи за закупівлями на Прозоро, дуже рідко один Постачальник може запропонувати усі шість позицій одночасно! Прохання - розбити всі позиції на різні лоти. 2) Вимога надати "Сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України....". Наш Виробник не має змоги надати дані документи через те, що не зберігає оригінали Сертифікатів, а надсилає Покупцеві. Прохання вилучити вищенаведену вимогу. 3) Щодо вимоги надати "Документи (протоколи та/або акти та/або звіти тощо), що підтверджують проведення лабораторних досліджень з рекомендацією щодо подальшого промислового застосування коагулянту (продукції), що пропонується Учасником, в лабораторії КП «Кременчукводоканал»." та вимоги надати "Документи (протоколи та/або акти та/або звіти тощо), що підтверджують проведення промислових випробувань на водоочисній станції лабораторії КП «Кременчукводоканал» з рекомендацією щодо подальшого промислового застосування коагулянту (продукції), що пропонується Учасником.". За для задовільненя цієї вимоги необхіден певній час на випробовування в теплий та холодний період року. Тобто за час, наведений для подання пропозиції до закупівлі, виконати дану вимогу нереально. Тип паче, при наявності вже пройдених випробовувань 2019/2018/201, у висновку не буде зазначена необхідна "адресна" рекомендація "......щодо подальшого промислового застосування коагулянту (продукції) на очисних спорудах КП «Кременчукводоканал».". Прохання вилучити вищенаведену вимогу. Складається враження, що лише один Учасник, котрий заздалегіть буде (був) ознайомлений з усіма умовами гідний прийняти участь у закупівлі. А в разі відсутності другого та наступного учасника, дана процедура взагалі може не відбутися, що призведе до скороченої процедури - закритих переговорів між Замовником КП "Кременчукводоканал" та попереднім Постачальником хімічних реагентів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 454 встановлено право Замовника, а не обов’язок виділити окремі частини предмета закупівлі.
На підтвердження відсутності дискримінаційних вимог у тендерній документації радимо ознайомитись з рішенням № 9088-р/пк-пз від 09.07.2019 (закупівля UA-2019-06-05-000154-a), № №17987-р/пк-пз від 04.12.2019 (закупівля UA-2019-10-23-000347-c) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Жоден з Товарів, що є предметом закупівлі № UA-2020-01-29-000888-c не є ексклюзивним, не виконаний на персональне замовлення, не є зареєстрованою торгівельною маркою, не потребує окремої ліцензії, отримання якої обмежує участь потенційних постачальників.
На запити КП «Кременчукводоканал» щонайменше 3 підприємства повідомили, що мають можливість одночасно поставляти 6 продуктів згідно предмету закупівлі.
2. Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
У зверненні не доведено та не обґрунтовано яким чином вимога, щодо подання сертифікатів якості обмежує конкуренцію або встановлює дискримінаційні умови.
3. Випробування коагулянтів та оцінка ефективності коагулянту повинна проводитись в умовах діючих очисних споруд Замовника та на тій вихідній воді саме тієї якості, яка є у місті забору очисних споруд Замовника і підтверджується отримання води відповідно до норм ДСанПіН саме в умовах діючих очисних споруд Замовника. Згідно до Розділу 6 «Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України», які є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, Замовник відпрацьовує економічні експлуатаційні режими, уточнює дози реагентів та ін., що відображається у технологічному регламенті.
Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання документів, що підтверджують проведення лабораторних досліджень та промислових випробувань повністю відповідає діючому законодавству України, та спрямована на захист здоров’я населення.
Позиція щодо правомірності наявності в тендерній документації вимог про промислові випробування та лабораторні дослідження міститься в Рішенні органу оскарження № 101-р/пк-пз від 04.01.2019, №903-р/пк-пз від 28.01.2019р., №904-р/пк-пз від 28.01.2019р., № 9088-р/пк-пз від 09.07.2019р., № №17987-р/пк-пз від 04.12.2019
Питання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 10 лютого 2020 17:12
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:46
Доброго дня! Наше підприємство виявило бажання прийняти участь у закупівлі. З приводу цього просимо Вас пояснити, яким чином можна провести лабораторні, а зокрема, промислові випробування на каналізаційних очисних спорудах КП «Кременчукводоканал»? Адже проведення таких випробувань потребує тривалого часу. Зокрема, просимо обґрунтувати необхідність надання сертифікатів якості саме за І та ІІІ квартали. Та чому дані сертифікати повинні стосуватися саме партій продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: І.Загальний порядок розгляду на підприємстві пропозицій щодо нових реагентів передбачає надання від зацікавленої сторони наявної дозвільної документації органів санітарно-епідеміологічного нагляду України для використання у процесах очищення питної або стічних вод (висновок санітарно-гігієнічної експертизи), технічні (паспортні) характеристики реагенту (карта DS), сертифікат безпечності на реагент (бюлетень про безпеку – карта MSDS), витяг або посилання на Документ, згідно якого виробляється даний реагент (ТУ, ГОСТ, EN, заводська норма у перекладі, тощо), заяву виробника у довільній формі про відповідність якості реагенту вимогам Документу, свідоцтво про країну походження реагенту та методику вхідного контролю даного реагенту.
Після розгляду наданої інформації та проведення всебічної оцінки безпеки та якості реагентів нами визначається можливість та необхідність проведення лабораторних випробувань.
У випадку розгляду реагентів для очищення стічних вод після виконання вищенаведених умов та вимог з боку зацікавленої сторони проводиться серія лабораторних випробувань в лабораторії КП «Кременчукводоканал». Зразок реагенту та орієнтовну програму лабораторних випробувань надає представник зацікавленої сторони. Аналіз проб води, вимірювання основних параметрів якості виконується в лабораторії КП «Кременчукводоканал».
За результатами випробувань складається звіт/акт лабораторних випробувань даного реагенту з рекомендаціями щодо необхідності подальших лабораторних досліджень або проведення промислових випробувань, або висновок щодо відхилення від подальшого розгляду. При проведенні лабораторних досліджень присутність представника (з довіреністю) зацікавленої сторони не є обов'язкова, але рекомендується.
Проведення промислових випробувань передбачає :
1. Попередню розробку та затвердження програми випробувань з визначенням критерієв оцінки ефективності реагенту.
2. Тривалість 14-21 діб.
3. Надання зацікавленою стороною наступного обладнання – ємностей для зберігання реагенту на весь період випробувань, насоса-дозатора мембранного типу та з'єднуючих комунікацій.
4. Вартість самого реагенту сплачує КП «КВК».
5. Виробничий контроль якості очищення стічних вод виконується лабораторією КП «КВК».
Розробку звіту/акту промислових випробувань з рекомендаціями щодо подальшого промислового використання або висновку щодо відхилення від подальшого розгляду.

ІІ.Згідно пункту 3 частини 2 Статті 22 тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Документація до закупівлі UA-2020-01-29-000888-c містить вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі та інформацію про те, яким чином Учасник повинен підтвердити відповідність товару ДСТУ та/або ТУ.
Крім того ці документи, мають підтверджувати стабільну якість товару (коагулянту) протягом певних періодів року за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік з урахуванням складних погодних умов у холодний період року (І квартал) та збільшеного попиту на коагулянти для очищення питної води у літній період (ІІІ квартал).

ІІІ.Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
КП «Кременчукводоканал» провадить діяльність визначену пунктом 28 частини 1 статті 7 Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме централізоване водопостачання та централізоване водовідведення
Згідно Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» № 2918-III від 10.01.2002 питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
Згідно пункту 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 (державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною") при водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства.
Вищезазначені вимоги розповсюджуються на всіх суб’єктів господарювання які провадять діяльність у сфері питного водопостачання незалежно від форми власності.
Отже вимога щодо надання сертифікатів якості на партій продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України є закономірною, цілком обґрунтованою, не встановлює дискримінаційні вимоги та не обмежує конкуренцію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-000888-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 23 лютого 2020 09:13
Оскарження тендноної документації
Скарга до Антимонопольного комітету України на вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 18:42
рішення від 26.02.2020 № 3656 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 18:42
рішення від 13.03.2020 № 4834.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення № 4834-р/пк-пз від 13.03.2020 та внесено зміни до тендерної документації на закупівлю – "ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-000888-c, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2020 15:00
Номер скарги: UA-2020-01-29-000888-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 14 квітня 2020 16:54
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга до Антимонопольного комітету України на результати прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 19:31
рішення від 16.04.2020№7307+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 19:31
рішення від 06.05.2020 №8814.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 18:50

Документи подані скаржником

23 лютого 2020 09:13
Скарга
23 лютого 2020 09:13
Платіжне доручення
13 березня 2020 10:12
Сертифікат

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 16:54
Скарга
14 квітня 2020 16:54
Платіжне доручення
14 квітня 2020 16:54
Доповнення до скарги
14 квітня 2020 16:54
Доповнення до скарги
14 квітня 2020 16:54
Доповнення до скарги
14 квітня 2020 16:54
Доповнення до скарги
05 травня 2020 11:24
Доповнення до скарги

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 квітня 2020
UA-2020-01-29-000888-c3723815589d344708c20304ec5bdf04b
Найменування: КП "Кременчукводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361655
Місцезнаходження: 39623, Україна, Полтавська область обл., Кременчук, м. Кременчук, провулок Героїв Бреста, 35А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Дезсистема Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 березня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 11:23
Електронний підпис
26 березня 2020 11:23
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:31
Відсутність санкцій.pdf
26 лютого 2020 15:31
Статут.pdf
26 лютого 2020 15:31
Наявність тари.pdf
26 лютого 2020 15:31
Наявний автотранспорт.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на хлор.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на сульфат заліза.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на гіпохлорит.pdf
26 лютого 2020 15:31
Дозвіл Держпраці.pdf
26 лютого 2020 15:31
Висновок СЕС на PRO AQUA 18..pdf
26 лютого 2020 15:31
Висновок СЕС на FER AQUA 16.pdf
26 лютого 2020 15:31
Використання печатки.pdf

Документи

26 березня 2020 15:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 13:23
Електронний підпис
20 березня 2020 13:16
Технічні вимоги 2.pdf
28 лютого 2020 14:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:16
Технічні вимоги_compressed.pdf
28 лютого 2020 14:16
ст 17 санкції.pdf
28 лютого 2020 14:16
Проект договора.pdf
28 лютого 2020 14:16
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 лютого 2020 14:16
Інші.pdf

Документи

26 березня 2020 15:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ Дезсистема

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 12 871 370,00
UAH з ПДВ
12 676 767,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 12 932 597,00
UAH з ПДВ
12 737 994,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 11:23
Електронний підпис
26 березня 2020 11:23
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:31
Відсутність санкцій.pdf
26 лютого 2020 15:31
Статут.pdf
26 лютого 2020 15:31
Наявність тари.pdf
26 лютого 2020 15:31
Наявний автотранспорт.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на хлор.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на сульфат заліза.pdf
26 лютого 2020 15:31
КДОФ на гіпохлорит.pdf
26 лютого 2020 15:31
Дозвіл Держпраці.pdf
26 лютого 2020 15:31
Висновок СЕС на PRO AQUA 18..pdf
26 лютого 2020 15:31
Висновок СЕС на FER AQUA 16.pdf
26 лютого 2020 15:31
Використання печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 12 676 767,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
12 676 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:51
Додаткова угода 20%.rtf зміни до договору
29 грудня 2020 13:51
1_Додаткова угода 20%.rtf укладений
29 грудня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 14:21
Дог.№10390 від 02.06.2020р. Хім.реагенти.pdf укладений
02 червня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини четвертої та частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 11.3.8 Договору №10390 від 02.06.2020 р. (надалі за текстом – Договір), нормами чинного цивільного та господарського законодавства, погоджено продовжити строк дії Договору №10390 від 02.06.2020 р. для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 10390
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 8 037 216,18
UAH (в тому числі ПДВ 1 339 536,03 UAH)