Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000- 9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
1 918 505,64 UAH
UA-2020-01-29-000516-b 1452aab728f7464e9771a8b6a87abdb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бурейко

+380672629401
+380501462654
dzerelo148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний дошкільний навчальний заклад загального розвитку «Ясла-садок № 148 «Джерельце» управління освіти Маріупольської міської ради»"
Код ЄДРПОУ: 25795733
Місцезнаходження: 87512, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 60 РОКІВ СРСР, 17
Контактна особа: Лариса Бурейко
+380672629401,+380501462654
dzerelo148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 09:36
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 09:36
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:56
Очікувана вартість: 1 918 505,64 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1 - 3 641, меню 2 - 1590, меню 3- 1590, меню 4 - 13 578,меню 5-6132,меню 6 - 6132
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32663 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015 - 55320000 - 9 Послуги з організації харчування. Меню 1- 3641одиниць Меню 2- 1590 одиниць. Меню 3- 1590 одиниць Меню 4- 13 578 одиниць Меню 5-6132 одиниць .Меню 6- 6132 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87512, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Михайла Грушевського , 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:54
ТД питание 2020 29.01.2020.doc
29 січня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:54
ТД питание 2020 29.01.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 1 918 489,74
UAH
1 918 489,74
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 1 918 505,64
UAH
1 918 505,64
UAH
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 09:33
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:33
Додаток 6.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 09:33
додаток 4 сад 148.pdf
11 лютого 2020 09:33
додаток 3 сад 148.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток 11.PDF
11 лютого 2020 09:33
Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 09:33
додаток 10 сад 148.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 09:33
додаток 4.2 сад 148.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 09:33
Додаток 2 Сад 148.PDF
11 лютого 2020 09:33
Додаток 1. Довідки.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток 9.pdf
11 лютого 2020 09:33
Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 09:33
Додаток 8.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:43
Уставні документи.zip
11 лютого 2020 09:43
Погодження.PDF
11 лютого 2020 09:42
Додаток 2.zip
11 лютого 2020 09:42
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 1 918 489,74
UAH
18 лютого 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
1 918 489,74
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:04
Звіт про виконання договору ХАРЧУВАННЯ - дог № 148С2від 02 .03.2020.docx.pdf укладений
26 лютого 2021 11:02
звіт про виконання договору харчування 2020.pdf укладений
26 лютого 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:40
Повідомлення до внесення змін до договору.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:39
Додаткова угода № 7 від 29.01.2021р. до договору № 148с2 від 02.03.2020р..pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:18
Додаткова угода №6 від 15.01.2021р. до договору №148 с 2 від 02.03.2020р..pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:17
Повідомлення від 15.01.2021 про внесення змін до договору № 148 с 2.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:02
Додаткова угода №5 від 31.12.2020р. до договору №148 с 2 від 02.03.2020р..pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:58
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:58
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:17
Додоткова угода № 4 від 07.12.20 до договору №148с2 від 02.03.20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:57
Повідомлення про внесення змін до договору з харчування №148с2 від 02.03.20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:26
Повідомлення про внесення змін до договору № 148 с 2 від 02.03.2020 КП Питание.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 13:58
Додаткова угода № 3 до договору № 148 с 2 від 03.03.2020 КП Питание.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 14:42
додаткова №2 питание.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 14:40
повідомлення 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 12:50
Додаткова угода до договору №148 с2 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:46
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:08
спецификация 02.03.2020.pdf укладений
02 березня 2020 08:41
договор 02.03.2020.pdf укладений
02 березня 2020 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 383 314,70
UAH