Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти(Бензин А-95;дизельне пальне)
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-01-29-000306-b 6d8df892afde41ba8b6fb863cc5e65d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Вірко

+380960123228 pliskirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Плисківська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04414885
Місцезнаходження: 16453, Україна , Чернігівська обл., Борзнянський район, с. Плиски, вул. Незалежності, 33
Контактна особа: Марина Вірко
+380960123228
pliskirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 09:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 09:59
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:15
Очікувана вартість: 297 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 літр
Дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:26
ТД бензин, дизельне пальне 2020 (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-04-000002 ● 725cd65387d9465c9ec854d4a5bc8230
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2020 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2020 № 14
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 03.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-29-000306-b 29.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області На виконання Вашої вимоги від 17.03.2020 року щодо виправлення недоліків під час проведення процедури публічної закупівлі UA-2020-01-29-000306-b, повідомляємо наступне. Плисківська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області листом №178 від 18.03.2020 року звернулась до ТОВ «Борзнаагроптахопродукт» з пропозицією розірвання укладеного між Плисківською сільською радою Борзнянського району Чернігівської області та ТОВ «Борзнаагроптахопродукт» 03.03.2020 року за результатами проведення процедури публічної закупівлі укладено договору поставки товарів №5 про закупівлю бензину А-95 та дизельного палива ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти» на суму 265 400,00 грн., з поверненням суми оплати за поставлений товар на казначейський рахунок Плисківської сільської ради як замовника закупівлі договір. Листом №74 від 18.03.2020 року ТОВ «Борзнаагроптахопродукт» повідомило про неможливість розірвання такого договору, оскільки, постачальником (ТОВ «Борзнаагроптахопродукт») використані кошти, отримані від замовника закупівлі (Плисківської сільської ради Борзнянського району Чернігівської області), для закупівлі товару, що є предметом договору поставки, тобто, фактично з боку постачальника договір виконаний, та розпочата процедура поетапної передачі замовнику закупівлі результатів виконання договору. Відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Крім того, статтею 599 Цивільного кодексу України визначено, шо зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Аналогічні положення містить частина перша статті 202 Господарського кодексу України, відповідно до якої господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином. Абзацем другим пункту 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Плисківською сільською радою Борзнянського району Чернігівської області вчинені всі можливі дії для виконання вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо розірвання договору поставки товарів №5 про закупівлю бензину А-95 та дизельного палива ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти» на суму 265 400,00 грн., укладеного між Плисківською сільською радою Борзнянського району Чернігівської області та ТОВ «Борзнаагроптахопродукт» 03.03.2020 року за результатами проведення процедури публічної закупівлі, однак, розірвання такого договору станом на 20.03.2020 є неможливим внаслідок його виконання. Водночас, інформуємо Вас також про ту обставину, що факт виконання такого договору не матиме негативного впливу для бюджету Плисківської сільської ради, адже, закупівля товарів за даним договором здійснювалась для забезпечення паливно-мастильними матеріалами шкільного автобусу, належного Плисківській сільській раді, який необхідний для виконання критично важливих заходів щодо забезпечення мінімальних гарантій якості освіти для дітей в сільській місцевості (забезпечення доступності закладів освіти для дітей з віддалених частин громади).

2020-03-20 14:42:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЗНААГРОПТАХОПРОДУКТ" 265 400,00
UAH з ПДВ
265 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 270 050,00
UAH з ПДВ
270 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 10:07
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:21
Довідка МВС.PDF
18 лютого 2020 12:49
Електронний підпис
18 лютого 2020 09:33
Електронний підпис
18 лютого 2020 09:31
Довідка з банку.PDF
17 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:14
Лист-гарантія.PDF
17 лютого 2020 11:14
Технічні вимоги.PDF
13 лютого 2020 08:19
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:17
Ліцензія.PDF
13 лютого 2020 08:17
Лист-відгук.jpg
13 лютого 2020 08:17
Аналогічний договір.PDF
13 лютого 2020 08:17
Документи по АЗС.PDF
13 лютого 2020 08:17
Довідка до Ст 17.PDF
13 лютого 2020 08:17
Проект договору.PDF
13 лютого 2020 08:17
Статут.PDF
13 лютого 2020 08:17
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 лютого 2020 14:44
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:44
Проект договору ЛТ .pdf
12 лютого 2020 14:44
Погоджені тех вимоги.pdf
12 лютого 2020 14:44
Довідка про МТБ ТОВ ЛТ.pdf
12 лютого 2020 14:44
Довідка по ст. 17 Закону.pdf
12 лютого 2020 14:43
Сертифікат, паспорт ДП.pdf
12 лютого 2020 14:43
Сертифікат, паспорт А95.pdf
12 лютого 2020 14:43
Ліцензія.pdf
12 лютого 2020 14:43
Витяг з ЄДР 17.11.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЗНААГРОПТАХОПРОДУКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЗНААГРОПТАХОПРОДУКТ"
#05389468
Переможець 265 400,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОРЗНААГРОПТАХОПРОДУКТ"
#05389468
265 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:54
001.jpg укладений
03 березня 2020 10:52
002.jpg укладений
03 березня 2020 10:52
003.jpg укладений
03 березня 2020 10:52
004.jpg укладений
03 березня 2020 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 265 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 233,33 UAH)