Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо утримання та обслуговування кладовищ міста (громадські роботи для безробітних за рахунок коштів місцевого бюджету)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-01-29-000012-b 7894f81d187840e8b7d2536974ac3bb6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Євген Олександрович

+380536174801 vkg_lubnirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25976386
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа: Якименко Євген Олександрович
+380536174801
vkg_lubnirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо утримання та обслуговування кладовищ міста (громадські роботи для безробітних за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112714-3 — Благоустрій кладовищ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 січня 2020 01:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 00:57
Договір 05-20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство виконавчого комітету Лубенської міської ради “Ритуалсервіс”
#31781805
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 01:12

Документи

29 січня 2020 01:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:14
Додаткова угода 1 Договір 05-20.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 01:16
Договір 05-20.pdf укладений
29 січня 2020 01:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з скороченням видатків на послуги щодо утримання та обслуговування кладовищ міста (громадські роботи для безробітних за рахунок коштів місцевого бюджету) (ДК 021-2015 код 45112714-3 Благоустрій кладовищ), зменшити суму договору на 36893,20 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок). 2. Загальна вартість Договору на закупівлю послуг №05-20 від 28.01.2020 року становить 3106,80 грн. (три тисячі сто шість гривень 80 копійок). 3. Цей Додаток складено в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 4. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір про закупівлю послуг № 05-20 від 28 січня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №05-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML