Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски, ковбаса
Очікувана вартість
53 760,00 UAH
UA-2020-01-29-000005-a 320dc8c740974a3f9ac7bc02fb2a3b0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Меленівська Катерина Миколаївна

380961167533 e_melenovskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"
Код ЄДРПОУ: 02544454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А
Контактна особа: Меленівська Катерина Миколаївна
380961167533
e_melenovskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 02:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 53 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
430 кілограми
сосиски, ковбаса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 29 січня 2020 18:52
Дата відповіді: 29 січня 2020 20:18
Шановний Замовник, повідомляємо, що згідно оприлюдненого Вами оголошення встановлено дискримінаційні технічні характеристики, а саме: вказано конкретного Виробника м’ясопродуктів (Салтiвський м'ясокомбiнат, М’ясна Гільдія). Повідомляємо, що це суттєво звужує коло потенційних Учасників (Постачальників) та суперечить основним принципам проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З причини невідповідності вимогам технічних та якісних характеристик Вами було відхилено всі пропозиції постачальників у закупівлі № ЦБД UA-2020-01-14-000007-c, тому, з метою недопущення повторної відсутності пропозицій або зриву торгів, просимо Вас вказати детальні технічні характеристики товару, що вимагається, його відповідність державним стандартам та виключити з документації конкретну назву виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовами Закупівлі передбачені конкретні торгові марки та виробники Товарів, оскільки Замовник має позитивний досвід споживання таких Товарів.
Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
Умовами Закупівлі передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх Пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики.
Відповідно до положень пункту 2 Наказу № 10 пд час оголошення закупівлі в електронної системи закупівель розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронної системи закупівель окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Зважаючи на наведене, повідомляємо про те, що положеннями Наказу № 10 Замовник не обмежений зазначати інформацію, яку замовник вважає за потрібне, зокрема і щодо конкретної торгової марки чи виробника Товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник 53 760,00
UAH з ПДВ
53 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:01
Захист довкілля.pdf
04 лютого 2020 16:01
Наявність МТБ.pdf
04 лютого 2020 16:01
Довідка податки.pdf
04 лютого 2020 16:01
Лист згода зразки.pdf
04 лютого 2020 16:01
Гарантійні листи.pdf
04 лютого 2020 16:01
Декларація виробника.pdf
04 лютого 2020 16:01
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 16:01
Відгук ЦСПРД.pdf
04 лютого 2020 16:01
Відгук Училище.pdf
04 лютого 2020 16:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник
#2963009588
Переможець 53 760,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 21:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 21:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник
#2963009588
53 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 15:10
Договір № 21.pdf укладений
12 лютого 2020 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 760,00
UAH