Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»(заміна засобів контролю, поточний ремонт)
Очікувана вартість
200,00 UAH
UA-2020-01-28-004648-a b051f531231a4e64b060dbc56ecd3c71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Олег Михайлович

050-913-28-95 O.BUGAENKO64@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бугаєнко Олег Михайлович
050-913-28-95
O.BUGAENKO64@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
заміна засобів контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 посл.
Поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту надання послуг. Остаточний строк оплати складає 30 (тридцять) календарних днів з моменту належного надання послуг. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 січня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Гіпократ"
#24669877
Переможець 162,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 17:38

Документи

28 січня 2020 17:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 16:53
Додаткова угода 1 до 2-09-01-20 (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2020 16:53
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 17:40
2-09-01-20 Заміна засобів контролю.pdf укладений
28 січня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору, технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 2/09/01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін