Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту або заміні дверних замків нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Суми
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-01-28-003307-a 220c1b03c5f74910aa15d9fd9b8b8c76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

+380501049951 smroe31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
+380501049951
smroe31@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


45420000-7 Столярні та теслярні роботи (ремонт або заміна дверних замків нежитлових приміщень); джерело фінансування: кошти місцевого бюджета
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту або заміні дверних замків нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-прийняття виконаних послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дружинін Руслан Олександрович
#2969009010
Переможець 15 000,00
UAH
28 січня 2020 14:13

Документи

28 січня 2020 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:13
Додаткова угода № 2 від 16.12.2020 ФОП Дружинін Р.О. (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 09:13
Додаткова угода № 1 від 30.01.2020 ФОП Дружинін Р.О. (1).pdf зміни до договору
30 січня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:16
Договір 117-01 від 28.01.2020 ФОП Дружинін Р.О..pdf укладений
28 січня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 реквізити Виконавця Договору № 117-01 від 28.01.2020 р. викласти в наступній редакції: "Виконавець: Фізична особа-підприємець Дружинін Руслан Олександрович, 40002, м. Суми, вул. Ломоносова, 3, тел.: 095-254-52-20, код ЄДРПОУ 2969009010, р/р UA353375460000026005055011641, Сумська філія АТКБ "Приватбанк" м. Суми. Платник єдиного податку 2-ї групи, неплатник ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 117-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 6.1. розділу 6 Договору в новій редакції: «6.1. Загальна вартість робіт за даним Договором, відповідно до наданого Виконавцем кошторису складає: 5 210,00 грн. (П’ять тисяч двісті десять грн. 00 коп.), без ПДВ.». 2. Інші умови вищезазначеного Договору, не порушені в цій Додатковій угоді, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 117-01 від 28.01.2020р. на виконання послуг і вступає в силу з моменту її підписання відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України. 4. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 117-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML