Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 2 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Володимирецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 3 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Гощанського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 4 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Демидівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Лот № 5 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Дубенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 6 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Дубровицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 7 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Зарічненського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 8 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Здолбунівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 9 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Корецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 10 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Костопільського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 11Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Млинівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 12 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Острозького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 13 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Радивилівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 14 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Рокитнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 15 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Сарненського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 16 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Варазького міського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 17 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Рівненського міського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 18 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Очікувана вартість
205 912,00 UAH
UA-2020-01-28-003240-b 5e208e9c73c6407b9632b572c91da8ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 205 912,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

28 січня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:05
Додаток_1Охорона.PDF
28 січня 2020 18:05
Додаток_2ОХОРОНА.PDF
28 січня 2020 18:05
ТД.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 11 177,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 55,89 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2020 13:11
Закінчення: 14 лютого 2020 13:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Рівненській області 10 500,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 10 000,00
UAH з ПДВ
5 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 15:09
Електронний підпис
12 березня 2020 15:05
Електронний підпис
12 березня 2020 15:02
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:00
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:56
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:50
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:33
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:21
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:18
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:15
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:02
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:55
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:21
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:02
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:31
01. Гарантійний лист.pdf
12 лютого 2020 17:30
01 Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:55
ПФУ-всі.pdf
12 лютого 2020 12:37
Електронний підпис

Публічні документи

02 березня 2020 15:39
Електронний підпис
02 березня 2020 15:34
Довідка МВС.pdf
02 березня 2020 15:34
public_doc.pdf
02 березня 2020 15:34
public_doc.p7s
19 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:57
МВС.pdf
19 лютого 2020 09:57
public_doc.pdf
19 лютого 2020 09:57
public_doc.p7s
11 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:56
тех виомоги.pdf
11 лютого 2020 15:56
статут.pdf
11 лютого 2020 15:56
ст. 17.pdf
11 лютого 2020 15:56
про код доступу.pdf
11 лютого 2020 15:56
Повноваження.pdf
11 лютого 2020 15:56
мат база та працівники.pdf
11 лютого 2020 15:56
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 15:56
копія ліцензії.pdf
11 лютого 2020 15:56
Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Рівненській області

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Рішення скасоване 5 999,90
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:33
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Відхилено 5 999,90
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:36
Управління поліції охорони в Рівненській області
#40108908
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Рівненській області
#40108908
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 19:45
ДУ_Дог145Березне.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 19:42
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:24
ДУОхорона2020_487.PDF зміни до договору
06 січня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:53
ДУОхорона2020_466.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 18:06
ДУ березне.PDF зміни до договору
01 квітня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:03
БЕРЕЗНЕ КІНЦЕВИЙ.pdf укладений
01 квітня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 466
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору до 15.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 6 321,43
UAH (в тому числі ПДВ 1 053,57 UAH)