Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот № 1 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 2 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Володимирецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 3 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Гощанського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 4 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Демидівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Лот № 5 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Дубенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 6 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Дубровицького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 7 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Зарічненського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 8 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Здолбунівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 9 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Корецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 10 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Костопільського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 11Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Млинівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 12 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Острозького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 13 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Радивилівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 14 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Рокитнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 15 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Сарненського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 16 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Варазького міського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 17 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Рівненського міського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області; Лот № 18 Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Очікувана вартість
205 912,00 UAH
UA-2020-01-28-003240-b ● 5e208e9c73c6407b9632b572c91da8ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Матюшенко Лариса Дмитрівна +380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 205 912,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
28 січня 2020 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 18:05 |
Додаток_1Охорона.PDF | |
28 січня 2020 18:05 |
Додаток_2ОХОРОНА.PDF | |
28 січня 2020 18:05 |
ТД.PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 11 177,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 55,89 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Березнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Рівненській області |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
5 999,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Рішення скасоване |
5 999,90
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 17:33
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Відхилено |
5 999,90
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 17:36
|
Управління поліції охорони в Рівненській області #40108908 |
Переможець |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 19:45
|
ДУ_Дог145Березне.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 19:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 11:24
|
ДУОхорона2020_487.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:53
|
ДУОхорона2020_466.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 18:06
|
ДУ березне.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 17:03
|
БЕРЕЗНЕ КІНЦЕВИЙ.pdf | укладений |
01 квітня 2020 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 466 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 487 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії Договору до 15.02.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |