Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту об’єктів зливної каналізації, дощоприймальних колодязів
DSTU BD.1.1-1: 2013 services for current repair of drainage facilities, rainwater wells
Очікувана вартість
36 466 096,06 UAH
UA-2020-01-28-003171-b f4f46d7bad314c0d80bb3a43e749a8a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Miroslava Yavorskaya
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:08
Очікувана вартість: 36 466 096,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364 660,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 січня 2020 17:50
Enquiries until: 21 лютого 2020 19:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 36 466 096 UAH including VAT
Minimal lowering step: 364 661 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту об’єктів зливної каналізації, дощоприймальних колодязів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

DSTU BD.1.1-1: 2013 services for current repair of drainage facilities, rainwater wells
CPV: 90470000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 120 робочих днів Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:18
перелік змін.doc
24 лютого 2020 17:18
Тендерна_документація зі змінами.docx
19 лютого 2020 16:50
перелік змін.doc
28 січня 2020 17:50
проект договору.docx
24 лютого 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:18
перелік змін.doc
24 лютого 2020 17:18
Тендерна_документація зі змінами.docx
19 лютого 2020 16:50
Тендерна_документація зі змінами.docx
28 січня 2020 17:50
Тендерна_документація.docx
19 лютого 2020 16:50
перелік змін.doc
28 січня 2020 17:50
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000008 ● 5183423923ed4c06b7a9c582bd003f76
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.06.2020 № 116

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 116

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-01-28-003171-b 28.01.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-25 15:28:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту об’єктів зливної каналізації, дощоприймальних колодязів» ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-28-003171-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:

Згідно з частиною 1 статті 27, статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає. Відповідно до інформації про закупівлю кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.03.2020 до 19:00, аукціон призначено на 10.03.2020 на 14:08. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА», ТОВ «ЛА СТРАДА»» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «ТП. Рdf», «розрахунки. рdf», «пропозиція с.82.pdf», расчеты с.83-96. pdf») було розкрито електронною системою автоматично вже на етапі прекваліфікації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.03.2020 тендерні пропозиції вищевказаних учасників було допущено до аукціону.
1. Чому, в порушення п.5 ст.22 Закону у п.4.3 розділу І тендерної документації Замовник не зазначив конкретне місце (адресу об’єкту), де повинні бути надані послуги відповідно до предмету закупівлі?
2.Чому Замовником не відхилені тендерні пропозиції вищезазначених учасників та допущено їх до аукціону?
3. Чому Замовником не відмінено торги через допущення до оцінки менше 2-х тендерних пропозицій?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-30 17:19:35

відповідь

1. Замовником зазначено конкретне місце (адресу об’єкту) – м. Дніпро.
2. Замовником не відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА», ТОВ «ЛА СТРАДА»» та допущено їх до аукціону у зв’язку із тим, що пропозиції зазначених учасників повністю відповідають умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що інформацію про запропоновану початкову ціну закупівлі (файли «ТП. Рdf», «розрахунки. рdf», «пропозиція с.82.pdf», расчеты с.83-96. pdf») було розкрито після аукціону, як того вимагає тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі».
3. Замовником не відмінно тендер, у зв’язку із тим, що до оцінки допущено дві тендерні пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 березня 2020
UA-2020-01-28-003171-bf4f46d7bad314c0d80bb3a43e749a8a4
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2020 19:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 15:18
Електронний підпис
02 березня 2020 15:18
Електронний підпис
02 березня 2020 14:33
4.кваліфік.критерії ч.2.pdf
02 березня 2020 14:33
3.кваліф.критерії ч.1.pdf
02 березня 2020 14:33
2.ТП.pdf
02 березня 2020 14:33
8.розрахунки.pdf
02 березня 2020 14:33
6.техніка.pdf
02 березня 2020 14:33
5.працівники.pdf
02 березня 2020 14:33
1.реєстр.pdf

Документи

02 березня 2020 19:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 17:28
4.Довідки 3 с.52-79.pdf
02 березня 2020 17:28
3. довідки 2 с.34-51.pdf
02 березня 2020 17:28
1.реєстр с.1-2.pdf
02 березня 2020 17:28
7.расчеты с.83-96.pdf
02 березня 2020 17:28
6.пропозиція с.82.pdf
02 березня 2020 17:28
8.співробітники с.97-121.pdf
02 березня 2020 17:28
5.тех.частина с.80-81.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

ТОВ "ЛА СТРАДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" 36 385 575,43
UAH з ПДВ
36 385 575,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА" 36 430 172,27
UAH з ПДВ
36 430 172,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:18
Електронний підпис
02 березня 2020 15:18
Електронний підпис
02 березня 2020 14:33
4.кваліфік.критерії ч.2.pdf
02 березня 2020 14:33
3.кваліф.критерії ч.1.pdf
02 березня 2020 14:33
2.ТП.pdf
02 березня 2020 14:33
8.розрахунки.pdf
02 березня 2020 14:33
6.техніка.pdf
02 березня 2020 14:33
5.працівники.pdf
02 березня 2020 14:33
1.реєстр.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 17:28
4.Довідки 3 с.52-79.pdf
02 березня 2020 17:28
3. довідки 2 с.34-51.pdf
02 березня 2020 17:28
1.реєстр с.1-2.pdf
02 березня 2020 17:28
7.расчеты с.83-96.pdf
02 березня 2020 17:28
6.пропозиція с.82.pdf
02 березня 2020 17:28
8.співробітники с.97-121.pdf
02 березня 2020 17:28
5.тех.частина с.80-81.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"

ТОВ "ЛА СТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
Переможець 36 385 575,43
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
36 385 575,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:18
Повідомлення Ду 5 23.03-1.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:51
Повідомлення Ду 4 23.03-1.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:50
Повідомлення Ду 3 23.03-1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:46
Повідомлення Ду 2 23.03-1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 15:13
повідомлення.pdf зміни до договору
23 березня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:04
договір 23.03-1.pdf укладений
23 березня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 23/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 23/03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 207 770,87
UAH (в тому числі ПДВ 2 701 295,14 UAH)