Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
20 782 739,03 UAH
UA-2020-01-28-002652-a 45258bb63aaf42679133cb41737b5556
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Для забезпечення функціонування закладів освіти Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради та виконання покладених на нього завдань необхідно здійснити закупівлю електроенергії. Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії», ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж двох років з дня отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання ПрАТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» (правонаступник ПАТ «Дніпрообленерго»). ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» - єдиний постачальник універсальних послуг на території м. Дніпро. Відповідно до статті 63 Закону України “Про ринок електричної енергії”, у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг побутовим та малим непобутовим споживачам. Відповідно до змін, внесених Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII до пункту 13 розділу XVII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про ринок електричної енергії”, тимчасово, на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг. Відповідно до ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон. На виконання ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. 922-VIII (надалі – Закон) проводяться переговори з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» щодо закупівлі універсальних послуг для забезпечення електричної енергії закладів освіти замовника, підпорядкованих департаменту, з 01.01.2020р. до 31.03.2020 р. На підставі вищевикладеного Замовник може прийняти рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі універсальних послуг у ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» для закупівлі електричної енергії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 12:58
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8083818 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, за місцем знаходження об'єктів Споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 12:44
Додаток 1 - Обгрунтування.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000005 ● 68131f6cf06c46eda643dd70c691aaf2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 № 37

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.10.2020 №37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-28-002652-a 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 08:47:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-28-002652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із таких питань.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 07.02.2020 № 010001/2020 укладено додаткові угоди від 20.03.2020 № 20032020, від 22.05.2020 № 22052020 та від 19.06.2020 № 19062020, пунктами 1 яких визначено, що строк (термін) поставки товару становить з 01.01.2020 по 31.05.2020, з 01.01.2020 по 30.06.2020, з 01.01.2020 по 31.08.2020 відповідно. Просимо пояснити, які документально підтверджені об’єктивні обставини спричинили таке продовження.
Крім цього, просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 07.02.2020 №010001/2020 щодо зміни ціни електричної енергії за 1 кВт*год (додаткові угоди від 16.04.2020 №16042020 та від 21.07.2020 № 21072020).
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 12:51:35

Відповідь на запит замовнику на пояснення від 08.10.2020

Відповідь на запит замовнику на пояснення від 08.10.2020
Згідно з Повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі від 07.10.2020 на підставі Наказу від 07.10.2020 № 37 Начальника УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Н. Шевченко зазначеним управлінням почато моніторинг процедур закупівель, зокрема процедури закупівлі UA-2020-01-28-002652-a з причин виявлення органом державного фінансового контролю ознаків порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Щодо підстав та правових наслідків моніторингу
Відповідно до п.14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» укладений Договір про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 07.02.2020 № 010001/2020 строком дії до 31.03.2020 р. Згідно додаткової угоди від 19.06.2020 № 19062020 строк дії договору продовжено до 30.09.2020.
Таким чином на момент початку моніторингу договір припинив свою дію з огляду на що, початок моніторингу суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідно до ст. 19 конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на зазначене наказ від 07.10.2020 № 37 підлягає скасуванню у частині моніторингу процедури закупівлі UA-2020-01-28-002652-a.

Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин, які спричинили продовження строків (термінів) поставки товару.
Обсяг постачання електричної енергії, передбачений договором від 07.02.2020 № 010001/2020 на момент його укладання складає 8 083 818 кВт*год на суму 20 782 739,03 грн на період 01.01.2020 - 31.03.2020 р.
У зв’язку з забороною відвідування закладів освіти її здобувачами з 12.03.2020 р. по 27.05.2020 р., установленою п.1 Постанови Кабінету Міністерства України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», споживання електричної енергії, починаючи з 12.03.2020 зменшилось, обсяг електричної енергії, що закуповувався згідно укладеного договору, не було отримано Замовником у повному обсязі. Також Законом про запобігання COVID-19 перелік форс-мажорних обставин доповнений карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України. З огляду на фактичне встановлення такого карантину з 12 березня та як наслідок, строки постачання обсягів електричної енергії, передбачені договором від 07.02.2020 № 010001/2020, було послідовно продовжено додатковими угодами до 31.05.2020, 30.06.2020 та до 31.08.2020 р.

Щодо інформації та документів, на підставі яких внесені зміни до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 07.02.2020 №010001/2020 (додаткові угоди від 16.04.2020 №16042020 та від 21.07.2020 № 21072020).
На виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 затверджено Правила роздрібного ринку електричної енергії. Відповідно до п. 5.5 Типового договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг ціна на електричну енергію встановлюється з дотриманням вимог, передбачених Законом України «Про ринок електричної енергії» і ПРРЕЕ. Сторони домовилися про те, що ціна на електричну енергію, сформована Постачальником відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, повинна бути обов'язкова для Сторін з дати її введення в дію.
Методику розрахунку ціни на електричну енергію затверджено Постановою НКРЕКП, яке є регулятором, від 05.10.2018 № 1177 «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги».
Ціну електричної енергії, відображену у додаткових угодах від 16.04.2020 №16042020 та від 21.07.2020 № 21072020 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 07.02.2020 №010001/2020 сформовано постачальником відповідно до зазначеного Порядку формування цін на універсальні послуги та оприлюднено на офіційному сайті постачальника, з яким можливо ознайомитись за адресою у мережі Інтернет:
https://yasno.com.ua/business/b2b-tariffs


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 20 782 739,03
UAH з ПДВ
28 січня 2020 12:58

Документи

28 січня 2020 12:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 12:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
20 782 739,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 11:32
дод.угода №17082020 від 17.08.2020 договір №010001_2020 від 07.02.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 16:35
ДУ_21072020 договору_010001_2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 16:25
ДУ 19062020 дог. 010001_2020.pdf зміни до договору
19 червня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 15:58
дод.угода №22052020 від 22.05.2020 договір №010001_2020 від 07.02.2020.pdf зміни до договору
22 травня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 18:50
ДУ 16042020 договір 0100012020_07.02.2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 18:49
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:32
Додаткова угода_ 20032020 до дог. 010001_2020.pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 12:21
Договір №010001_2020 від 07.02.2020.pdf укладений
07 лютого 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 20032020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 16042020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 22052020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 19062020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 21072020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010001/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 17082020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 880 503,53
UAH (в тому числі ПДВ 3 313 417,25 UAH)