Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-28-002504-b 59b8b9a98b7c41dbad07cb78a7969bd5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Елена Головко

+380674195888
+380678571227
alena4arenda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: Елена Головко
+380674195888,+380678571227
alena4arenda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 блок
Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-002504-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 29 січня 2020 09:38
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.

Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).

Крім того, до складу предмету закупівлі входять імпортні препарати, на які отримати Гарантійний лист виробника у короткі строки технічно не можливо. До того ж іноземні виробники товарів не вважають доцільним надавати Гарантійні листи на малі партіїї закупівлі конкретним бюджетним замовником, адже і так гарантують поставку своїм дистрибьюторам на підставі укладених договорів.

Вимагаємо скасувати вимогу щодо надання Гарантійних листів виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 17:29
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гаратована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 116 294,31
UAH з ПДВ
116 294,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 11:23
Договор БаДМ та БАДМ-Б.pdf
04 лютого 2020 11:23
Лист передоручення.pdf
04 лютого 2020 11:22
ГЛ Асино.PDF
04 лютого 2020 11:22
ViewFile_p121-143.pdf
04 лютого 2020 11:22
ViewFile_p091-120.pdf
04 лютого 2020 11:22
ViewFile_p061-090.pdf
04 лютого 2020 11:22
ViewFile_p031-060.pdf
04 лютого 2020 11:22
ViewFile_p001-030.pdf
03 лютого 2020 13:53
UA-2020-01-28-002504-b БаДМ.PDF
31 січня 2020 17:17
Тева.pdf
31 січня 2020 17:17
Лист передоручення.pdf
31 січня 2020 17:17
ГЛ Здоровье.pdf
31 січня 2020 17:17
ViewFile_p121-134.pdf
31 січня 2020 17:17
ViewFile_p091-120.pdf
31 січня 2020 17:17
ViewFile_p061-090.pdf
31 січня 2020 17:17
ViewFile_p031-060.pdf
31 січня 2020 17:17
ViewFile_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 116 294,31
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:36

Документи

07 лютого 2020 15:35
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
116 294,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2020 15:35
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 14:55
Доп.угода.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 15:02
Доп.угода.pdf зміни до договору
04 березня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:02
70-20.pdf укладений
13 лютого 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору зменшена на 6 722,25 грн. та складає 109 572,06 грн. в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 70/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми договора
Номер договору про закупівлю: 70/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 109 572,06
UAH (в тому числі ПДВ 7 168,27 UAH)