Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Баласти для розрядних ламп чи трубок» – за ДК 021:2015 код – 31150000-2 (Блок живлення)
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2020-01-28-001915-a 22fd84f869b141e29c5d951322dd66cc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зінов'єва Аліна Василівна

380573410408 dogovor@isma.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 23756522
Вебсайт: http://www.isma.kharkov.ua/eng/
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60
Контактна особа: Зінов'єва Аліна Василівна
380573410408
dogovor@isma.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 11 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, пр.Науки,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:16
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно п. Наказу № 35 замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за характеристиками є еквівалентом) замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.До участі допускаються фізичні особи-підпиємці неплатники ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 9 990,00
UAH з ПДВ
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:40
Електронний підпис
30 січня 2020 13:39
Д-3.pdf
30 січня 2020 13:39
Довідка санкції_1_.pdf
30 січня 2020 13:39
Довіреність-2.pdf
30 січня 2020 13:39
Паспорт і код.pdf
30 січня 2020 13:39
Д-5.pdf
30 січня 2020 13:39
Д-6.pdf
30 січня 2020 13:39
Витяг ЄДР.pdf
30 січня 2020 13:39
Д-1.pdf
30 січня 2020 13:39
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 13:39
Довіреність-1.pdf
30 січня 2020 13:39
Д-2.pdf
30 січня 2020 13:39
Тех опис.pdf
30 січня 2020 13:39
Д-4.pdf
30 січня 2020 13:39
ВН19058.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2392901271
Відхилено 9 990,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:56

Документи

30 січня 2020 16:56
001915_200130173704_0001.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій