Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
2 867 900,00 UAH
UA-2020-01-28-001679-a cdb8495ea9454325a5a874b3e6a81fa9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигаль Світлана Михайлівна

380322707094 zusdmc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Код ЄДРПОУ: 02007101
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27
Контактна особа: Мигаль Світлана Михайлівна
380322707094
zusdmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 № 630.
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» здійснює централізоване постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів.
Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на товар, якій може бути поставлений тільки певним постачальником.
Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги теплопостачання, в тому числі теплове навантаження та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи навчального закладу, та погіршення здоров’я громадян у разі неотримання зазначеної послуги, або отримання її не в повному обсязі прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Відповідно до ст..6 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III до суміжних ринків належить: а) постачання теплової енергії, б) виробництво теплової енергії (крім випадків, коли вона використовується виключно для внутрішньовиробничих потреб) в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності з виробництва теплової енергії (ліцензійними умовами). Згідно ст.. 1 Закону: суміжний ринок - товарний ринок, що не перебуває у стані природної монополії, для суб'єктів якого реалізація вироблених товарів або використання товарів інших суб'єктів господарювання неможливе без безпосереднього використання товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій.
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» займає монопольне становище як суб’єкт природної монополії, на ринку транспортування теплової енергії для споживачів м. Львова та на суміжному ним ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ними експлуатуються, з часткою 100%.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Ліцензія та інші супровідні документи відповідно до запрошення в проведенні переговорної процедури закупівлі;
- Офіційний веб – сайт Антимонопольного комітету України, на якому розміщений Перелік суб’єктів природних монополій: htt://www.amc.gov.ua;
- Закон України "Про природні монополії";
- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 11:46
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1942 Гігакалорія
Послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Дністерська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 січня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго"
#05506460
Переможець 2 867 900,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:46

Документи

28 січня 2020 11:43
Електронний підпис
28 січня 2020 11:25
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго"
#05506460
2 867 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 11:43
Електронний підпис
28 січня 2020 11:25
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:10
Зіскановане_20210121.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:42
Scan.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:20
Scan.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 16:39
Сканировать2 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:27
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:26
Scan.pdf укладений
04 лютого 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 58/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 58/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 58/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення суми договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 58/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 999 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 180,00 UAH)