Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 462 284,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 311,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування -місцевий бюджет, власні кошти та інші кошти Замовника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 12:36 |
ТД від 12.02..doc | |
12 лютого 2020 12:36 |
пелелік змін від 12.02.doc |
12 лютого 2020 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2020 12:36 |
ТД від 12.02..doc
|
|||
12 лютого 2020 12:36 |
пелелік змін від 12.02.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000007 ● 4a58f3d995f141c9afce2b84f33adb0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2020 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.03.2020 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 02.03.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.03.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-01-28-001477-c 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 14:25:42
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 71 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-28-001477-c, дата оприлюднення 28.01.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника
із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації (наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару), тоді як учасником ТОВ «ФМД-Україна» у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг від 29.01.2020 № 29-01/2020, в пункті 1.6 якого зазначено: «виконавець інформує що не має необхідних дозволів для перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів. Тому Виконавець відмовляється від перевезення товарів що підпадають під Закон України № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори». Тобто, надавач послуг з перевезення, відмовляється від перевезення продукції, пов’язаної з предметом закупівлі?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника медико-технічним вимогам предмету закупівлі, визначеним у додатку 3 до тендерної документації, тоді як ТОВ «ФМД-Україна» у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист АТ «Калцекс» від 11.02.2020 № 85 на поставку лікарського засобу торгової назви Діазепекс виробництва АТ «Гріндекс», проте, довіреність виробника препарату Діазепекс - АТ «Гріндекс» від 21.12.2018
№ РО8-11-259, яка видана офіційному представнику на території України АТ «Калцекс», на момент проведення процедури закупівлі не є чинною (строк дії до 31.12.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-06 15:48:59
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш, запит , щодо виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель можемо пояснити наступне:Згідно п.6 Додатку тендерної документації Учасник мав надати :
1.Надати копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб Міністерства охорони здоров’я України.
2.Для підтвердження якості ввезеного в Україну лікарського засобу надати копію (-ії) висновку Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України або надати копію (-ії) висновку Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (стосується лікарських засобів імпортного виробництва);
3. Залишковий термін придатності лікарських засобів на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% загального терміну їх зберігання (надати гарантійний лист від імені Учасника);
4. Постачання здійснюється транспортом та за рахунок Учасника (надати гарантійний лист від імені Учасника);
5. Обов’язкове надання затвердженої у встановленому порядку копії настанови (інструкції) з використання (застосування) препарату (українською мовою);
6. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал листа від виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. Лист від виробника повинен включати: повну назву учасника, особисту електрону адресу, своє місцезнаходження і адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі з переліком найменувань та кількість. Допускається надання листа учаснику з боку представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.
Для підтвердження відповідності вимогам п.6 Додатку 3 ТД Замовника:
АТ «Гріндекс» діяло на підставі довіреності від АТ «Калцекс» № РО8-11-259 до 31.12.2019. Також Учасником було надано гарантійний лист (вих.№3802/29) від 11.02.2020 про те, що Учасник гарантує надати оновлену довіреність від виробника АТ «Грінтекс» на підтвердження повноважень.
Враховуючи вищезазначене та те, що реєстраційне посвідчення на лікарський засіб ДИАЗЕПЕКС(розчин для ін’єкцій,5 мг/мл), виробником якого є АТ «Гріднекс», а заявником реєстрації даного лікарського засобу-АТ «Калцекс» діє на території України до 15.08.2021, замовником цей факт був прийнятий, як такий що підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі.
2. На виконання п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації (наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару) учасник повинен надати:
Довідку довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень).
1 Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів
2 Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією ( копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.
3.Наявність у Учасника власного складу(приміщення) може бути підтверджена відповідними копіями документів які підтверджують право на власність цим складом (приміщенням).
4.Наявність у Учасника орендованого складу (приміщення) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди(суборенди), або договору (договорів) про надання послуг зберігання.
Так, учасником був наданий договір про надання послуг від 29.01.2020 № 29-01/2020 у складі тендерної пропозиції, напідтвердження виконання вимоги п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі спеціалістами Південного офісу Держаудитслужби, встановлено, що в пункті 1.6 договору про надання послуг від 29.01.2020 № 29-01/2020, зазначено: «виконавець інформує що не має необхідних дозволів для перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів.»
Фактично Учасник виконав вимоги Замовника в частині п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації - договір про надання послуг з транспортування в наявності.
Враховуючи, зауваження Державної аудиторської служби України Замовник прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі ч.1 ст.31 ЗУ про публічні закупівлі, торги відміняються та визначаються такими, що не відбулися по неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-12 10:51:23
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш Запит, пояснюємо :
Згідно п.6 Додатку тендерної документації Учасник мав надати :
1.Надати копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб Міністерства охорони здоров’я України.
2.Для підтвердження якості ввезеного в Україну лікарського засобу надати копію (-ії) висновку Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України або надати копію (-ії) висновку Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (стосується лікарських засобів імпортного виробництва);
3. Залишковий термін придатності лікарських засобів на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% загального терміну їх зберігання (надати гарантійний лист від імені Учасника);
4. Постачання здійснюється транспортом та за рахунок Учасника (надати гарантійний лист від імені Учасника);
5. Обов’язкове надання затвердженої у встановленому порядку копії настанови (інструкції) з використання (застосування) препарату (українською мовою);
6. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал листа від виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. Лист від виробника повинен включати: повну назву учасника, особисту електрону адресу, своє місцезнаходження і адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі з переліком найменувань та кількість. Допускається надання листа учаснику з боку представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.
Для підтвердження відповідності вимогам п.6 Додатку 3 ТД Замовника:
АТ «Гріндекс» діяло на підставі довіреності від АТ «Калцекс» № РО8-11-259 до 31.12.2019. Також Учасником було надано гарантійний лист (вих.№3802/29) від 11.02.2020 про те, що Учасник гарантує надати оновлену довіреність від виробника АТ «Грінтекс» на підтвердження повноважень.
Враховуючи вищезазначене та те, що реєстраційне посвідчення на лікарський засіб ДИАЗЕПЕКС(розчин для ін’єкцій,5 мг/мл), виробником якого є АТ «Гріднекс», а заявником реєстрації даного лікарського засобу-АТ «Калцекс» діє на території України до 15.08.2021, замовником цей факт був прийнятий, як такий що підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі.
2. На виконання п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації (наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару) учасник повинен надати:
Довідку довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень).
1 Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів
2 Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією ( копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.
3.Наявність у Учасника власного складу(приміщення) може бути підтверджена відповідними копіями документів які підтверджують право на власність цим складом (приміщенням).
4.Наявність у Учасника орендованого складу (приміщення) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди(суборенди), або договору (договорів) про надання послуг зберігання.
Так, учасником був наданий договір про надання послуг від 29.01.2020 № 29-01/2020 у складі тендерної пропозиції, напідтвердження виконання вимоги п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі спеціалістами Південного офісу Держаудитслужби, встановлено, що в пункті 1.6 договору про надання послуг від 29.01.2020 № 29-01/2020, зазначено: «виконавець інформує що не має необхідних дозволів для перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів.»
Фактично Учасник виконав вимоги Замовника в частині п 1.1.розділу 1 додатку 2 до тендерної документації - договір про надання послуг з транспортування в наявності.
Враховуючи, зауваження Державної аудиторської служби України , вирішили відмінити процедуру 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Морфін, Фентаніл, Кетамін, Діазепам) номер оголошення UA-2020-01-28-001477-c на підставі ч.1 ст.31 ЗУ про публічні закупівлі, торги відміняються та визнаються такими, що не відбулися по неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-13 16:23:35
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення було надано 06.03.2020 року у розділі "Запити та відповіді", де було опубліковано сам запит. Однак , повторно надаємо протокол , який містить необхідні пояснення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру закупівлі 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Морфін, Фентаніл, Кетамін, Діазепам) (UA-2020-01-28-001477-c) відмінено на підставі ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі", торги відміняються та визнаються такими, що не відбулися по неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-03-24 10:23:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-03-25 12:04:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМД-УКРАЇНА" |
2 888 753,90
UAH з ПДВ
|
2 492 116,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" |
3 401 299,95
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Софія" |
3 358 152,20
UAH з ПДВ
|
3 358 152,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМД-УКРАЇНА" #42279857 |
Переможець |
2 492 116,08
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 11:19
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 березня 2020 15:51 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
06 березня 2020 15:51
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РІШЕННЯ |