Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прв. Шевченка в м. Хмельницькому (І черга)
Очікувана вартість
2 676 447,80 UAH
UA-2020-01-28-001426-c c004cb70b0864024ba792021017d92ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 23:55
Початок аукціону: 14 лютого 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 676 447,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 029,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт прв. Шевченка в м. Хмельницькому (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, прв. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник надає Виконавцю попередню оплату в розмірі до 30% на виконання робіт, що становить _____________без/з ПДВ. Виконавець протягом 90 календарних зобов'язується прозвітувати про використання отриманих коштів. Строк виконання робіт встановлюється п. 5.1. договору, та не залежить від дати отримання авансу. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:17
додаток 4 Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 16:17
Додаток 3.pdf
28 січня 2020 16:17
додаток 2.pdf
28 січня 2020 16:17
Додаток_1 (1) (1) (1).pdf
28 січня 2020 16:17
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 30 січня 2020 17:09
Дата відповіді: 30 січня 2020 18:03
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки Вами в преамбулі вказано "є платником єдиного податку третьої групи (далі - Підрядник)". Тобто однозначно зрозуміло, що Підрядник обов'язково має бути платником єдиного податку третьої групи, що є дискримінаційною умовою і порушує здорову конкуренцію.
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації проєкт договору є зразком, та не є остаточним та може узгоджуватися та змінюватися в період його підписання, та підрядник самостійно заповнює дані про своє підприємство при поданні тендерної пропозиції, тому зазначена вами підстава не може бути підставою для відхилення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 2 642 881,87
UAH з ПДВ
2 642 881,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шляхбудгруп 2 653 345,30
UAH з ПДВ
2 653 345,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
23 лютого 2020 15:02
МВС
11 лютого 2020 20:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 20:42
Штатний розпис Накази.pdf
11 лютого 2020 20:42
Статут оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Розрахунок ЗП 2020.pdf
11 лютого 2020 20:42
Протокол 4 оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Проект дог _ ДЦ.pdf
11 лютого 2020 20:42
Паспорт _ код оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Опис оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Ліцензія оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Довідки.pdf
11 лютого 2020 20:42
Витяг ПДВ оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
11 лютого 2020 20:42
ВИПИСКА з ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 21:22
Відгуки.pdf
13 лютого 2020 21:22
Витяг з ЄДР - оригінал.pdf
13 лютого 2020 21:22
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

ТОВ Шляхбудгруп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
Переможець 2 642 881,87
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
2 642 881,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:29
д.у._5 18Т.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 10:27
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 16:06
д.у._ 4 до договору 18Т.pdf зміни до договору
17 травня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:16
д.у._3 _18Т.pdf зміни до договору
02 березня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:15
уг 2 дог 18 Т.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 11:37
IMG_0003 (1).pdf укладений
06 березня 2020 11:35
Image_092.pdf укладений
06 березня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування та викнання робіт у 2020 році становить 647514,67 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1995367.20 грн. з ПДВ, зміна реквізитів замовника, строк виконання робіт не пізніше 01.09.2021р.
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань у 2021 році становить 0,00 грн. з ПДВ, продовження строку дії договору до 31.12.2022р. продовження строку виконання робітне пізніше 01.09.2022р.
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 1995367.20 грн. з ПДВ, календарний графік фінансування та виконання робіт в новій редакції, зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML