Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
662 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001367-a 134ae1ad8e6c41a899cd0dcc7d6ca37f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Оверко

+380322624325 mcptohmd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Код ЄДРПОУ: 33195557
Вебсайт: http://mcptohmd.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 2
Контактна особа: Наталія Оверко
+380322624325
mcptohmd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 14:21
Очікувана вартість: 662 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Місце надання послуг: вул. Кульчицької О., 2 (навчальний корпус №1), вул. Городоцька, 195 (навчальний корпус №2)
Кількість: обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку №2 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульчицької О., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником двічі на місяць на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) за наступним графіком: перша частина авансовим платежем до 20 числа поточного місяця згідно виставленого рахунку, остаточний розрахунок за надання охоронних послуг здійснюється до 5 числа кожного наступного місяця згідно Акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід роботи на ринку охоронних послуг: 10%
Учасники, в яких досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років : 10%
учасники досвід роботи яких становить від 3 до 5 років: 5%
інші: 0%
Досвід роботи по охороні навчальних закладів: 10%
Учасники, що мають досвід роботи охорони навчальних закладів : 10%
учасники, в яких відсутній досвід співпраці з такими закладами : 0%
Наявність транспорту реагування : 10%
учасники, які мають не менше 2 одиниць транспорту: 10%
Інші: 0%
31 січня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 13:11
Рішення про внесення змін.docx
31 січня 2020 13:11
Тендерна документація.docx
28 січня 2020 10:53
Технічні вимоги.docx
28 січня 2020 10:53
Проект договору.docx
31 січня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 13:11
Рішення про внесення змін.docx
31 січня 2020 13:11
Тендерна документація.docx
28 січня 2020 10:53
Тендерна документація.docx
28 січня 2020 10:53
Технічні вимоги.docx
28 січня 2020 10:53
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001367-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 31 січня 2020 12:34
Нецінові критерії
Шановний Замовник!


Відповідно до проведення тендеру UA-2020-01-28-001367-a на 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) Замовником встановлено нецінові критерії: досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 %, які зазначені в оголошенні та в Розділі 5 (п. 5.1) тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Закон «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в абз. 5, ч. 1, ст. 28 надає можливість замовникам застосовувати нецінові критерії при закупівлі послуг і робіт, а також товарів, які носять складний або спеціалізований характер, не мають постійно діючого ринку і повинні враховувати умови оплати, термін виконання, гарантійне обслуговування, витрати на експлуатацію, передачу технологій, підготовку кадрів.
Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції (ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації) (п. 19 ст. 1 Закону).

Приведена ціна = Ціна пропозиції / Коефіцієнт корекції (КК) Коефіцієнт корекції розраховується за наступною формулою:

КК = 1 + (F1 + F2 + Fn) / PV , де
КК – коефіцієнт корекції; F1, Fn – значення кожного нецінового критерію, обраного учасником;
PV – вага критерію «Ціна».

Враховуючи положення абз. 5, ч. 1, ст. 28 Закону критерієм оцінки «у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна». Оскільки прямий припис Закону вказує на те, що єдиним показником, який повинен враховуватися при здійсненні закупівлі - ціна, то встановлення додаткових критеріїв оцінки як досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 % - є неправомірним.
Через те, що тендер не несе складний або спеціалізований характер, вимагаємо змінити критерії оцінки вибору переможця на єдиний показник «Ціна - 100%». У разі неприйняття нашої вимоги, що зазначена вище, Учасник змушений буде звернутися до контролюючих органів з метою оскарження ваших вимог.


З повагою!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 13:31
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 "Замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. Віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Рекомендуємо замовникам використовувати можливості, передбачені Законом для встановлення крім ціни і інших критеріїв оцінки, у разі закупівлі послуг, які мають складний або спеціалізований характер".
Водночас, Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Беручи до уваги вище вказане та той факт, що якість надання послуг з охорони для навчальних закладів є передумовою комфорту, безпеки та спокою перебування учнів на навчанні та їх відпочинку, а також створення безпечних умов праці для працівників закладу, доцільно додатково застосувати такі критерії оцінки, як: досвід роботи на ринку охоронних послуг, досвід роботи по охороні навчальних закладів, наявність транспорту реагування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Фещук Віктор Вікторович 658 690,00
UAH з ПДВ
561 084,42
UAH з ПДВ
1.2857142857 436 398.99 Документи
ФОП Петришин Роман Петрович 662 000,00
UAH з ПДВ
662 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 463 400 Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 11:14
Рейтинг Moodys. 2019.11.docx
12 лютого 2020 11:14
Рейтенг.pdf
12 лютого 2020 11:14
Платіжне доручення.pdf
12 лютого 2020 11:14
лицензия.pdf
12 лютого 2020 11:14
Гарантія 016-001-5385-2020.pdf
12 лютого 2020 11:14
Банківська гарантія.pdf
12 лютого 2020 11:14
Калькуляція.pdf
12 лютого 2020 11:14
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 11:14
довідка про довкілля.pdf
12 лютого 2020 11:14
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 11:14
Лист гарантія ст17.pdf
12 лютого 2020 11:14
довідка з податкової.pdf
12 лютого 2020 11:14
ч2 ст17.pdf
12 лютого 2020 11:14
іЦ Фещук.pdf
12 лютого 2020 11:14
п6 ст17.pdf
12 лютого 2020 11:14
п5 ст17.pdf
12 лютого 2020 11:14
п4 ст17.pdf
12 лютого 2020 11:14
Лист відгук 2.pdf
12 лютого 2020 11:14
Лист відгук 1.pdf
12 лютого 2020 11:14
Аналогічний договір 2.pdf
12 лютого 2020 11:14
Аналогічний договір1.pdf
12 лютого 2020 11:14
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед 2.pdf
12 лютого 2020 11:14
Іц Юськів.pdf
12 лютого 2020 11:14
НАРКО.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед2.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:14
Іц шМІДТ.pdf
12 лютого 2020 11:14
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед2.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:14
Іц Цекот.pdf
12 лютого 2020 11:14
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:14
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:13
Іц Свищ.pdf
12 лютого 2020 11:13
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед.pdf
12 лютого 2020 11:13
Іц Парфьонов.pdf
12 лютого 2020 11:13
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед.pdf
12 лютого 2020 11:13
Іц Кудловський.pdf
12 лютого 2020 11:13
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед2.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:13
Іц Коцур.pdf
12 лютого 2020 11:13
нарко.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед2.pdf
12 лютого 2020 11:13
мед1.pdf
12 лютого 2020 11:13
Іц Демковський.pdf
12 лютого 2020 11:13
Довідка про мат базу.pdf
12 лютого 2020 11:13
Ліцензія.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:36
технічна частина.pdf
10 лютого 2020 16:36
проект договору.pdf
10 лютого 2020 16:36
КК.pdf
10 лютого 2020 16:36
інші документи.pdf
10 лютого 2020 16:36
ВПВ 17.pdf
10 лютого 2020 16:36
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фещук Віктор Вікторович

ФОП Петришин Роман Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фещук Віктор Вікторович
#2459914398
Переможець 561 084,42
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фещук Віктор Вікторович
#2459914398
561 084,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:48
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-15.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-16.jpg укладений
03 березня 2020 11:52
зображення_viber_2020-03-03_10-22-46.jpg укладений
03 березня 2020 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 561 084,42
UAH