Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
97 590,00 UAH
UA-2020-01-27-004223-a 06ce14f1f953404aa85ec46ec18fd70a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Боровик

+380973399987 25667952prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЗІРОЧКА" БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25667952
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
Контактна особа: Вікторія Боровик
+380973399987
25667952prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5710 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м.Бровари, Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

27 січня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІДС-ГРУП"
#43394836
Переможець 97 590,00
UAH
27 січня 2020 16:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:45
PDF Овочі.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 18:14
20-29=ОвочіФруктиГоріхи.pdf укладений
27 січня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та завершення бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 20/29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 590,00
UAH