Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 764 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001130-a a2d272e4c0784877a6d4188074aa20b5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулинич Юрій Зіновійович

+380347921555 tcsboss@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тлумачкомунсервіс
Код ЄДРПОУ: 43290562
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Макуха,2
Контактна особа: Кулинич Юрій Зіновійович
+380347921555
tcsboss@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 764 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Місце поставки: за адресами визначеними замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, м. Тлумач, вул. Івана Макуха, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковим періодом вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця). Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений у договорі поточний рахунок/або рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника електричної енергії. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:20
Рішення про внесення змін.docx
05 лютого 2020 13:20
Тендерна докуметація (1).docx
27 січня 2020 12:57
додаток 3.1.doc
27 січня 2020 12:57
Додаток 3 проект договору.docx
27 січня 2020 12:57
додаток 3.2-1.doc
05 лютого 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:20
Рішення про внесення змін.docx
05 лютого 2020 13:20
Тендерна докуметація (1).docx
27 січня 2020 12:57
Тендерна докуметація.docx
27 січня 2020 12:57
додаток 3.1.doc
27 січня 2020 12:57
Додаток 3 проект договору.docx
27 січня 2020 12:57
додаток 3.2-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розподіл
Дата подання: 28 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:57
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл? 3 До якої торгової зони Ви відноситесь- Бурштинський острів чи ОЕС України?
Відповідь: Доброго дня!
1. Є в наявності автоматизована система комерційного обліку електроенергії, що встановлена на насососній станції на яку припадає 80 відсотків споживання електроенергії.
2. Розподіл враховується в ціну.
3. Ми відносимось до Бурштинського енерго острову.
аское
Дата подання: 29 січня 2020 17:23
Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:35
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: Група "а" (з АСКОЕ) , 140 квт в годину

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-06-000031 ● d87b98142b1d4b5687b752206b063570
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.02.2020 № 8

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.02.2020 № 8
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-01-27-001130-a 27.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 10 лютого 2020 року повідомляємо вам наступне. Замовник двічі надавав роз’яснення до тендерної документації, зокрема: Дата подання запитання: 28 січня 2020 11:36 -Дата відповіді: 28 січня 2020 16:57 а також: Дата подання запитання: 29 січня 2020 17:23 - Дата відповіді: 05 лютого 2020 11:35. Замовник не надавав роз’яснення до тендерної документації 10 лютого 2020 року. 29 січня 2020 року впродовж усього робочого дня через технічні збої провайдера Інтернету, послугами якого користується низка електронних майданчиків електронної системи закупівель Prozorro, у Замовника був відсутній доступ до електронного майданчика. Також варто зазначити, що технічний збій був непередбачуваний і попередження щодо виникнення можливих проблем у роботі електронного майданчика до Замовника напередодні не надходило. Після виявлення запитання 05 лютого 2020 Замовник того ж дня надав роз’яснення в електронній системі закупівель та вніс зміни до тендерної документації, і продовжив строк подання тендерних пропозицій до 17 лютого 2020 року, таким чином усунувши порушення. Окрім того повідомляємо про те, що в ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких Замовник відміняє торги, жодна з яких не мала місце в даній ситуації. Отож, у відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі Від 10 лютого 2020 року повідомляємо вам про те, що порушення усунуто.

2020-02-12 15:17:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 1 001 808,00
UAH з ПДВ
1 001 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 14:22
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:21
Довідка дефолт.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка про кол-центр.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка про ЦОК.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка сайт.pdf
17 лютого 2020 14:21
Згода на обробку даних.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка санкції.pdf
17 лютого 2020 14:21
ПОСТАНОВА .pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка ліцензія.pdf
17 лютого 2020 14:21
Витяг ЄДРПОУ Семенців.pdf
17 лютого 2020 14:21
Статут_11_2019.pdf
17 лютого 2020 14:21
Паспорт Семенців.pdf
17 лютого 2020 14:21
ІПН Семенців.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка довкілля.pdf
17 лютого 2020 14:21
Технічні вимоги.pdf
17 лютого 2020 14:21
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій