Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сарделька вищого ґатунку)
Очікувана вартість
467 500,00 UAH
UA-2020-01-27-000932-a e41168215bed45a5bec46843961b3439
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, Шевченка, 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської РДА двічі оголошував торги на закупівлю Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сарделька вищого ґатунку). Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: Закупівля UA-2019-12-12-004371-b від 12.12.2019 року і Закупівля UA-2020-01-08-001186-c від 08.01.2020 року у зв'язку з цим було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Сарделька вищого гатунку для закладів загальної середньої освіти Горохівського району. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника (учасника-переможця). Обов'язкова наявність документів, що засвідчують безпеку і якість продукції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограми
Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сарделька вищого ґатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, заклади загальної середньої освіти, Горохівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 січня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сулипа Роман Несторович
#2247518212
Переможець 467 500,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:30

Документи

27 січня 2020 14:30
Електронний підпис
27 січня 2020 14:29
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Сулипа Роман Несторович
#2247518212
467 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 14:30
Електронний підпис
27 січня 2020 14:29
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:12
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 16:39
додаткова угода.pdf зміни до договору
14 липня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 12:58
договір.pdf укладений
17 лютого 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди і вирішили відповідно до п.10.3 Договору № 72 від 17.02.2020 та п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1. Договору № 72 від 17.02.2020 року у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 359 675,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 945,83 UAH)