Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
443 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000707-a 33e24ef10a874beb8170aa11ebc21006
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнута Яна Миколаївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Корнута Яна Миколаївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:47
Очікувана вартість: 443 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12588 кг
Хліб пшеничний овал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
12588 кг
Хліб житній овал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
700 кг
Солодкі пироги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
700 кг
Несолодкі пироги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
35 кг
Паски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
35 кг
Здобні булочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
85 кг
Пряники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником товару після факту поставки та пред'явлення Учасником рахунка, накладної на оплату товару (далі – рахунок, накладна). Розрахунки за поставлений товар здійснюються в національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування Замовником коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Учасника протягом тридцяти календарних днів з моменту поставки, в межах бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:55
т.д.хліб 27.01.2020..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-12-000021 ● 793430a92e1d49ab832051b5f0dda14c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.03.2020 № 15
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 12.03.2020 № 15

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-01-27-000707-a, 27.01.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Задля усунення виявлених недоліків договір № 75 від 26.02.2020р. вартістю 408`985.00 грн без ПДВ за процедурою закупівлі UA-2020-01-27-000707-a розірвано 16.03.2020р. Таким чином, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства та в подальшому їх не допускати. Висловлюємо Вам вдячність за вказані на допущені нами порушення.

2020-03-16 15:30:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2020-03-20 17:04:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тихоненко Ніна Григорівна 430 328,00
UAH з ПДВ
408 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат 438 362,40
UAH з ПДВ
409 985,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 16:34
Довідка
18 лютого 2020 16:34
Довідка
12 лютого 2020 15:12
Витяг з ЄДР ЮО та ФОП.pdf
12 лютого 2020 15:12
Довідка - сан. оброюка.pdf
12 лютого 2020 15:12
Договір оренди.pdf
12 лютого 2020 15:12
Паспорт та ІПН.pdf
12 лютого 2020 15:12
Тех паспорт на авто.pdf
12 лютого 2020 15:12
Гарантійний лист 1.pdf
12 лютого 2020 15:12
Гарантійний лист.pdf
12 лютого 2020 15:12
Довідка 1.pdf
12 лютого 2020 15:12
Довідка 2.pdf
12 лютого 2020 15:12
Довідка.pdf
12 лютого 2020 15:12
Договір.pdf
12 лютого 2020 15:12
Лист-згода 1.pdf
12 лютого 2020 15:12
Лист-згода.pdf
12 лютого 2020 15:12
Лист-роз_яснення.pdf
12 лютого 2020 15:12
Пояснення.pdf
12 лютого 2020 15:12
Протоколи.pdf
12 лютого 2020 15:12
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 16:31
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:25
витяг повний.pdf
12 лютого 2020 16:25
ДОГОВІР ОРЕНДИ _ 17.pdf
12 лютого 2020 16:25
Довідка корупція ТОВ.pdf
12 лютого 2020 16:25
витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 лютого 2020 16:25
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тихоненко Ніна Григорівна

ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тихоненко Ніна Григорівна
#1973417447
Переможець 408 985,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тихоненко Ніна Григорівна
#1973417447
408 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:23
Додаткова угода укладений
16 березня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 09:46
Договір укладений
26 лютого 2020 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку із наявністю ознак порушення (порушень) у сфері публічних закупівель.