Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер-картридж LJ CF217A - 10 шт)
Очікувана вартість
20 450,00 UAH
UA-2020-01-27-000152-a 842533e22d33408f8d2656c61c7b78e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тонер-картридж HP LJ CF217A (17A) Black, HP LJ Pro V 120A/M102w/M130a/M130fn/M130f
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Тонер-картридж HP LJ CF217A (17A) Black, HP LJ Pro V 120A/M102w/M130a/M130fn/M130f
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата продукції здійсеюється шляхом перерахування коштів у термін 5 банківських днів відповідно до рахунку-фактури (акта виконаних робіт або видатковою накладною) на розрахунковий рахунок постачальника) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 січня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД-фізична особа Прихоженко В.А.
#2712611355
Переможець 20 450,00
UAH
27 січня 2020 09:48

Документи

27 січня 2020 09:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 09:53
договор 0004.PDF укладений
27 січня 2020 09:51