Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
1 615 627,55 UAH
UA-2020-01-24-004350-b baf9f0e2bcd24bf5b41ffab26f93fb9b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шишелюк

+380522367031 kzml2_sv.anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №2 ім.Святої Анни" міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 41479315
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул.Ганни Дмитрян, буд. 1
Контактна особа: Олександр Шишелюк
+380522367031
kzml2_sv.anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до рішення Міської ради міста Кропивницького «Про повернення з оренди цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства теплових мереж «Кіровоградтеплоенерго» від 06.11.2018р. № 1942, КП «Теплоенергетик» надаватиме послугу з теплопостачання організаціям, розташованим на території м. Кропивницького.
Мережі якими підводиться теплова енергія до КНП «МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2 ІМ. СВЯТОЇ АННИ» МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО» (м. Кропивницький, вулиця Г.Дмитрян 1,) вирішено закріпити за КП «Теплоенергетик» на праві господарського відання повернутий з оренди ЦМК.
Відповідно до змін до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії», внесених підпунктом 4 пункту 3 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування повноважень державних органів у сферах природних монополій та у галузі зв’язку», на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії.
З метою запровадження механізму реалізації частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії», який набрав чинності з 8 січня 2013 року, та відповідно до пункту 11 частини третьої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», було прийнято розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 19.12.2012 за №2119/22431. Відповідно до п. 7 зазначеного Порядку «зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua)».
На підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України станом на 31.10.2019 року (пункт 113 Переліку), КП «Теплоенергетик» (ЄДРПОУ 24153576 ) займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами у м. Кропивницький за регульованим тарифом.
Постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції для задоволення потреб установ та організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів України, відповідно до урядових постанов, можливе виключно постачальником, що має ліцензію на такий вид діяльності, за ціною і тарифами, затвердженими уповноваженими органами.
КП «Теплоенергетик» має відповідні довіреності та ліцензії на постачання теплової енергії та є єдиним постачальником теплової енергії в м. Кропивницький. Будь-які альтернативи щодо постачання теплової енергії в інших підприємств - відсутні. Не укладання з КП «Теплоенергетик» договору на послуги з постачання теплової енергії в 2020 році може призвести до небажаних наслідків та призупинення належного функціонування КНП«МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2 ІМ. СВЯТОЇ АННИ» МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО», що є неприпустимим.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України "Про природні монополії" №1682-111 від 20.04.2000 (зі змінами);
- Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874- р «Про порядок складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій»;
- Зведений перелік суб'єктів природних монополій (станом на 31.10.2019р.), який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету У країни (http://www.amc.gov.ua);
- ЗУ “Про теплопостачання”;Постанова КМУ від 03.10.2007р. № 1198; Постанова НКРЕКП від 21.02.2017р. № 207.
- Ліцензії (дозволи) на провадження певного виду господарської діяльності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2020 09:30
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
723.25 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ганни Дмитрян,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за використану Замовником теплову енергію здійснюються щомісяця згідно виставлених рахунків та актів виконаних послуг. Замовник сплачує вартість теплової енергії згідно діючих тарифів протягом 5 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, але не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Оплата за спожиту теплову енергію проводиться у безготівкову порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 січня 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 19:08
Протокол тепло.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК"
#24153576
Переможець 1 615 627,55
UAH з ПДВ
25 січня 2020 09:30

Документи

25 січня 2020 09:30
Електронний підпис
25 січня 2020 09:29
Протокол тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2020 09:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК"
#24153576
1 615 627,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2020 09:30
Електронний підпис
25 січня 2020 09:29
Протокол тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 16:31
ДУ7 2-2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:58
ДУ №6 2-2020 від 31.01.2020 р.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:47
ДУ №5 2-2020 від 31.01.2020 р.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:47
ДУ4 2-2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:45
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 10:32
ДУ №3 2-2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 13:33
ДУ2 тепло.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 05:28
ДУ 7 тепло.pdf зміни до договору
31 березня 2020 05:26
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 20:33
Тепло 2020.pdf укладений
31 січня 2020 20:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди зменшити бюджетні зобов'язання в межах кошторисних призначень на суму 661398.95 грн. після внесення змін загальна сума бюджетних зобов'язань складає 954 228.60 грн. інші умови договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання в межах кошторисного призначення на суму 661 398,95грн (шістсот шістдесят одна тисяча триста дев’яносто вісім гривень 95 копійок)в зв язку з чим внести зміни до пункту 3.3. Розділу III Договору (надалі - Договір) та викласти його в наступній редакції: «Загальна сума бюджетних зобов’язань складає 1615627,55грн. (один мільйон шістсот п ’ятнадцять тисяч шістсот двадцять сім гривень 55 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.3 Розділу ІІІ Договору (зменшення бюджетних зобов'язань)
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.3 Розділу ІІІ Договору (зменшення бюджетних зобов'язань)
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору, внесення змін до п.3.1.Договору
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в Договорі (відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" у попередній редакції), внесення змін до п.10.1.Розділу X.Строк дії Договору
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.)Збільшення обсягів закупівлі, що не перевищує 20%, 2.)Розділ ІІІ Договору доповнено п.3.6, 3.) У зв'язку із зміною банківських реквізитів, внесено зміни до розділу XII.Договору
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 028 963,30
UAH (в тому числі ПДВ 171 493,88 UAH)