Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери.
Очікувана вартість
64 800,00 UAH
UA-2020-01-24-003731-b c2bea498429449b08aa99fb410ff8bc8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Герасименко

+380679842744
+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Наталія Герасименко
+380679842744,+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 16:28
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:38
Очікувана вартість: 64 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 26 січня 2020 15:02
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:19
Просимо уточнити, щодо марки системного блока, а саме: п.1.2, додаток 1, Запропоновані системні блоки повинні бути вироблені відомим світовим виробником, A-Brand. Просимо надати чітку відповідь, що для Вам відомі світові бренди - це ASUS, DELL, LENOVO, ACER, тобто, пропозиції системних блоків українського виробницта - Вам не підходть, та надані пропозиції Ви будете відхиляти, незважаючи на нижчу ціну?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ми переглянули п.1.3. Додатку №1 до оголошення та внесли зміни до тексту:
1.3. Запропоновані системні блоки повинні бути вироблені будь яким всесвітньо відомим виробником, A-Brand, що підтверджується наданням Учасником оригінал авторизаційного листа виробника, наданим для даної закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - В нашому оголошені на заупівлю, в Додатку №1 – Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару прописано: Примітка: У разі, якщо у даних технічних (якісних) та кількісних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні (якісні) та кількісні вимоги містять вираз (або еквівалент). Також п.1.5. Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. - В нашій документації не прописано що ми не допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, тому відповідно - допускаємо участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Також в п. 5.3. оголошення прописано що, Форма «Цінова пропозиція» повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідає ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені), пакування, маркування, страхування, доставки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозицій, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів. Товар повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволенний для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-003731-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 лютого 2020 09:55
До уваги Замовника
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом-2000", повідомляємо Вам, що запропонований учасником Персональний комп’ютер в
Комплекті не відповідає ТЕХНІЧИМ (ЯКІСНИМ) ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ предмета закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» згідно Додатка №1. Предметом закупівлі є Персональний комп’ютер. Запропоновані системні блоки повинні бути вироблені будь яким всесвітньо відомим виробником, A-Brand, а також блок живлення системного блоку не більше 65Watt. Учасник ТОВ "КомпаКом-2000" пропонує системні блоки не всесвітньо відомих виробників, A-Brand, а системні блоки свого виробництва, а також блок живлення системного блоку Vinga CS405B - 120 Watt. На підтвердження характеристик надаємо посилання з детальним описом - https://vinga.ua/ru/korpusa/cs405b.html
Враховуючі , що Вам запропоновано системні блоки не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом-2000".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 13:33
Шановний ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", дякуємо за звернення. Після перевірки документів першого кандидата в переможці в системі електронних державних закупівель ProZorro на закупівлю товару за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (персональні комп’ютери), а саме ТОВ «КОМПАКОМ-2000», ми задовольняємо вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 58 800,00
UAH з ПДВ
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 64 320,00
UAH з ПДВ
64 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2020 17:48
Таблиця відповідності.pdf
02 лютого 2020 17:48
Повідомлення.pdf
02 лютого 2020 17:48
Лист_гарантія.pdf
02 лютого 2020 17:48
Лист про гарантію.pdf
02 лютого 2020 17:48
Гарантійний лист.pdf
02 лютого 2020 17:48
Авторизаційний лист (3).pdf
02 лютого 2020 17:48
Досвід 2000.rar
02 лютого 2020 17:48
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 09:23
Електронний підпис
31 січня 2020 18:35
сертификат СКС.jpg
31 січня 2020 18:35
Проект договору.pdf
31 січня 2020 18:35
порівняльна таблиця.pdf
31 січня 2020 18:35
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
31 січня 2020 18:35
ИНН Жукова цветной.pdf
31 січня 2020 18:35
Гос рег + ндс.pdf
31 січня 2020 18:35
Витяг від 22.01.2020.pdf
31 січня 2020 18:35
Асер 2 СЭС.jpg
31 січня 2020 18:35
АСЕР 1 СЭС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 57 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:36
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 58 800,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 13:03

Документи

07 лютого 2020 13:35
Протокол №9.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:32
Договір 2 на комп.25.02.20.pdf укладений
27 лютого 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 800,00 UAH)