Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (реактиви та контрастні речовини)
Очікувана вартість
217 728,00 UAH
UA-2020-01-24-003664-a b842000fe31340a8b0af629a12134031
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорогіна Ірина Ігорівна

+380645364386 knp_rcml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01983683
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Дорогіна Ірина Ігорівна
+380645364386
knp_rcml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:34
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 17:34
Початок аукціону: 11 лютого 2020 13:10
Очікувана вартість: 217 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 088,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 найменувань
Лікарські засоби різні (реактиви та контрастні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська 19, Комунальне некомерційне підприємство «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 17:29
ТД реактиви.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 149 933,00
UAH з ПДВ
149 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Реагент 166 226,00
UAH з ПДВ
166 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпропетовська хімічна компанія 215 278,17
UAH з ПДВ
215 278,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:51
Переможця.rar
10 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:04
аналог_договір (1).pdf
10 лютого 2020 16:02
аналог_договір.pdf
10 лютого 2020 15:56
Zakhist_dovkillya.pdf
10 лютого 2020 15:47
Лист.pdf
10 лютого 2020 15:47
Довідки_17_Закон.pdf
10 лютого 2020 15:05
МТБ_.pdf
10 лютого 2020 14:51
Санкції.pdf
10 лютого 2020 14:44
хотей_.pdf
10 лютого 2020 14:38
хотей_растровый.pdf
10 лютого 2020 14:17
Метил_Синій.pdf
10 лютого 2020 14:00
СИБ.pdf
10 лютого 2020 13:45
Реагент.pdf
10 лютого 2020 12:54
ВУ.PDF
10 лютого 2020 12:51
Ренау.pdf
10 лютого 2020 12:47
Антитоксин_Пизу.pdf
10 лютого 2020 12:42
Біолік.zip
10 лютого 2020 12:42
РМП__.pdf
10 лютого 2020 12:25
Хотей.jpg
10 лютого 2020 12:25
HiMedia.pdf
10 лютого 2020 12:25
Sifin.pdf
10 лютого 2020 12:25
HiMedia_Sifin.pdf
10 лютого 2020 11:53
ФД__.pdf
10 лютого 2020 11:53
ФД.pdf
10 лютого 2020 11:14
Генезіс_.pdf
10 лютого 2020 11:14
Генезіс.pdf
10 лютого 2020 11:12
ВетМед_.pdf
10 лютого 2020 11:12
ВетМед.pdf
10 лютого 2020 11:10
ексдіа_.pdf
10 лютого 2020 11:10
Ексдіа.pdf
10 лютого 2020 11:05
Норма_тестполоски.pdf
10 лютого 2020 11:05
Норма.pdf
10 лютого 2020 10:50
Групотест.jpg
10 лютого 2020 10:50
ексімкарготрейд.jpg
10 лютого 2020 10:50
Фармактив_.pdf
10 лютого 2020 10:49
Групотест_ .pdf
10 лютого 2020 10:49
Фармактив.pdf
10 лютого 2020 10:46
SSP.pdf
10 лютого 2020 10:46
ProFOP_.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:05
Гарантійні листи.pdf
10 лютого 2020 16:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 лютого 2020 16:04
Статут.pdf
10 лютого 2020 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:21
Гарант. лист ст.17.pdf
10 лютого 2020 16:21
Довідка про фахівців.pdf
10 лютого 2020 16:21
Захист довкілля.pdf
10 лютого 2020 16:21
Оброб. перс.данних.pdf
10 лютого 2020 16:21
Статут.pdf
10 лютого 2020 16:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 лютого 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

ПрАТ Реагент

ТОВ Дніпропетовська хімічна компанія

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
149 933,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 16:30
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
15 березня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:52
Додаткова угода _3 (До Договору _ 41 від 03.03.20).PDF зміни до договору
22 січня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:05
Додаткова угода _2 (до Договору _41 від 03.03.20).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 10:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 березня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:00
Договір 41 (реактиви та контрастні речовини).PDF укладений
03 березня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни та викласти у наступній редакції місцезнаходження та банківські реквізити Замовника, та вважати їх вірними для розділу 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору та Додатку №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору, сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 25.03.2021 року, внести зміни та викласти у наступній редакції п.5.1 та п. 10.1 Договору: 5.1. Строк поставки товарів: до 25.03.2021 р. 10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 25.03.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання фінансових зобов’язань Замовником.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.10.2 Договору, у зв’язку з необхідністю проведення на початку 2021 року процедури закупівлі, Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 29 892,80 грн. (Двадцять дев'ять тисяч вісімсот дев'яносто дві гривні 80 копійок) без ПДВ, внести зміни до Специфікації (Додаток №1 до Договору) та п.п. 3.1. Договору. 3.1. Загальна ціна Договору складає: 179 825,80 грн. (Сто сімдесят дев'ять тисяч вісімсот двадцять п'ять гривень 80 копійок), без ПДВ. З яких: Сума на 2020 рік складає: 149 933,00 грн. (Сто сорок дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять три гривні 00 копійок), без ПДВ. У тому числі: - власні кошти у сумі 42 691,80 грн. (Сорок дві тисячі шістсот дев'яносто одна гривня 80 копійок) без ПДВ; - бюджетні кошти у сумі 107 241,20 грн. (Сто сім тисяч двісті сорок одна гривня 20 копійок) без ПДВ. Сума на 2021 рік складає: 29 892,80 грн. (Двадцять дев'ять тисяч вісімсот дев'яносто дві гривні 80 копійок), без ПДВ. Утому числі: - власні кошти у сумі 4 733,20 грн. (Чотири тисячі сімсот тридцять три гривні 20 копійок) без ПДВ; - бюджетні кошти у сумі 25 159,60 грн. (Двадцять п'ять тисяч сто п'ятдесят дев'ять гривень 60 копійок) без ПДВ. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до частини Замовник розділу 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 25 березня 2021
Сума оплати за договором: 149 933,00
UAH