Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С162203 Старосілля – Семисотка на ділянці км 0+000 – км 0+300, Одеська область
Очікувана вартість
6 637 402,00 UAH
UA-2020-01-24-003426-a 1a6e4eab319e4b24ac4757affae3ec2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 11:53
Очікувана вартість: 6 637 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С162203 Старосілля – Семисотка на ділянці км 0+000 – км 0+300, Одеська область. (Джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником щомісячно на підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) та Акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Детальніше в проеті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 08:38
перелік_змін_Набережна.doc
10 лютого 2020 08:38
ЗТД КР Семисотка.docx
24 січня 2020 16:33
Проект договору КР (1).doc
10 лютого 2020 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 08:38
перелік_змін_Набережна.doc
10 лютого 2020 08:38
ЗТД КР Семисотка.docx
24 січня 2020 16:33
ТД КР Семисотка (1).docx
24 січня 2020 16:33
Проект договору КР (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП" 6 587 000,00
UAH з ПДВ
6 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 6 600 000,00
UAH з ПДВ
6 567 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 08:53
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 лютого 2020 16:29
21.Протокол засновника.pdf
19 лютого 2020 16:29
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
19 лютого 2020 16:29
довiдка.pdf
19 лютого 2020 16:29
гарантия_118.pdf
19 лютого 2020 16:29
гарантия_118.pdf.(2).P7S
19 лютого 2020 16:29
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 лютого 2020 16:29
22.Рішення учасника.pdf
19 лютого 2020 16:29
довiдка.pdf.(1).P7S
19 лютого 2020 16:29
Банк_лицензия_-МТБ.pdf.(1).P7S
19 лютого 2020 16:29
19.Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 16:29
Банк_лицензия_-МТБ.pdf.(2).P7S
19 лютого 2020 16:29
довiдка.pdf.(2).P7S
19 лютого 2020 16:29
гарантия_118.pdf.(1).P7S
19 лютого 2020 16:29
5.Договір поставки.pdf
19 лютого 2020 16:29
9.Відгук Хіміків.pdf
19 лютого 2020 16:29
5. Атестат Меркурій-1.pdf
19 лютого 2020 16:29
5.Траснпортна схема.pdf
19 лютого 2020 16:29
6.Договір лабораторія.pdf
19 лютого 2020 16:29
10.Працівники довідка.doc
19 лютого 2020 16:29
1.Обладнання довідка.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"
#43167699
Переможець 6 554 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"
#43167699
6 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:38
ДУ7 8К_20_ВТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:38
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:07
ДУ6 до 8К_20_ВТ від 03.04.20.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 12:15
Договірна ціна до 8К20ВТ (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:56
8К20ВТ 03.04.20 Дорстройгрупп Семисотка 0-0.300.pdf укладений
03 квітня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою, при завантаженні Договуру підряду №8К/20/ВТ від 03.04.2020, додатково завантажуеться додаток до договору "Договірна ціна" що є невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Старосільської сільської ради Саратського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Старосільської сільської ради Саратського району Одеської області від 05.02.2020 року № 291 «Про виділення коштів на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С162203 Старосілля – Семисотка. на ділянці км 0+000 – км 0+300») встановити у розмірі – 10 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 10 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA758201720344351023100095031 4. Відповідно до абз.3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Старосільської сільської ради Саратського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Старосільської сільської ради Саратського району Одеської області від 05.02.2020 року № 291 «Про виділення коштів на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С162203 Старосілля – Семисотка. на ділянці км 0+000 – км 0+300») зменшити на 10 000,00 та встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Відповідно до Розпорядження КМУ від 26 червня 2019 р. № 470-р «Про затвердження пропозицій щодо розподілу у 2019 році бюджетних коштів за проектами регіонального розвитку, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів, отриманих від Європейського Союзу у рамках виконання Угоди про фінансування Програми підтримки секторальної політики – Підтримка регіональної політики України, що пройшли конкурсний відбір» та до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 10.03.2020 р. № 169/од-2020 «Про делегування повноважень на виконання бюджетної програми КПКВК 2751270 «Підтримка регіональної політики України»» - фінансування на 2020 рік встановити у розмірі - 6 554 000,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 554 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA558201720343291029100095031 5. Відповідно до пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2020р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із бюджету Підтримки регіональної політики України (КПКВК 2751270) на 2020 рік зменшити на 207 970,00 грн та встановити у розмірі – 6 346 030,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 346 030,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3., п. 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 169 457,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 169 457,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3., п. 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3., п. 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 8К/20/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML