Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
430 500,00 UAH
UA-2020-01-24-003082-b 1d72c4ea3e6b4356bffb6fa0fe986956
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 15:29
Початок аукціону: 13 лютого 2020 14:07
Очікувана вартість: 430 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
крісла у зал засідань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що:
1) порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, рік виготовлення та іншої інформації, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
2) гарантійний лист учасника щодо поставки товару належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до вимог, визначених у тендерній документації. Учасник повинен гарантувати, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та що він передбачатиме заходи щодо захисту довкілля.
3) документи від виробника товару, що пропонуються учасником, або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України із зазначенням переліку товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником, якими підтверджуються:
- право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого товару;
- дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі.
4) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару санітарним вимогам.
5) оригінал (копія) сертифіката якості виробника товару.
3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»
щодо товару
Дата подання: 30 січня 2020 10:22
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:49
Добрий день! Чи можливі відхилення по максимальному навантаженню крісла до 110 кг?
Відповідь: Добрий день. В підпункті 4 пункту 3 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Дякуємо за запитання.
щодо товару
Дата подання: 30 січня 2020 10:33
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:43
Чи обов'язково зовнішній вигляд крісла повинен відповідати наведеному на фото, як зразок? Чи відповідність повинна бути тільки наведеним технічним характеристикам? Наприклад, в описі товару вказано, що підлокітники - дерево з м'якими накладками, а на фото зображено підлокітник м'який з дерев'яною накладкою? На фото навдено зразок крісла виробництва меблевої компанії MERX, але технічні характеристики мають значні відхилення від запитуваних. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В розділі І Додатку 2 до Тендерної документації зазначено фото зразку крісла, для того щоб учасник мав уявлення щодо форми, стилю, кольору, оздоблення крісла, а опис та характеристики крісла зазначені у правій колонці таблиці цього розділу.
2. Опис товару відповідає зазначеному в розділі І Додатку 2 до Тендерної документації фото, що підлокітники - дерево з м'якими накладками.
3. На фото не має на м'якому підлокітнику дерев'яних накладок.
4. Запропонований товар повинен повністю відповідати вимогам замовника наведених у розділі І Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ДІАЛ" 430 491,60
UAH з ПДВ
426 186,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 429 433,20
UAH з ПДВ
429 433,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:53
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:52
Довідка Кошторис.jpg
11 лютого 2020 13:52
устав_ДІАЛ.pdf
11 лютого 2020 13:52
Свидетельство.jpg
11 лютого 2020 13:52
Свидетельство Диал.jpg
11 лютого 2020 13:52
сангиг-креслаДІАЛ2.jpg
11 лютого 2020 13:52
сангиг-креслаДІАЛ1.jpg
11 лютого 2020 13:52
наказ_директор_ДИАЛ.jpg
11 лютого 2020 13:52
Довідка_судимість.rar
11 лютого 2020 13:52
Довідка_корупція(ДІАЛ).rar
11 лютого 2020 13:52
гарантийний лист діал.jpg
11 лютого 2020 13:52
Тендерна пропозиція 1.2.jpg
11 лютого 2020 13:52
Тендерна пропозиція 1.1.jpg
11 лютого 2020 13:52
Лист відгук.jpg
11 лютого 2020 13:52
Договір 515Д.rar
11 лютого 2020 13:52
Договір 1038Д.rar
11 лютого 2020 13:52
Довідка до Договору.jpg

Публічні документи

19 лютого 2020 16:01
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:57
file.pdf
19 лютого 2020 15:57
Dovidka_20045555930020815203.pdf.p7s
19 лютого 2020 15:57
Dovidka_20045555930020815203.pdf
19 лютого 2020 15:57
Протокол №6.pdf
19 лютого 2020 15:57
Довідка.zip
14 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:52
pdf.pdf
14 лютого 2020 15:52
Довідка.zip
14 лютого 2020 15:51
Оновлена цінова.pdf
12 лютого 2020 15:16
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:14
Реєстр документів.pdf
12 лютого 2020 15:10
Відгук_КІСПРІ УКРАЇНА.pdf
12 лютого 2020 15:09
p-4.pdf
12 лютого 2020 15:09
p-3.pdf
12 лютого 2020 15:09
p-2.pdf
12 лютого 2020 15:09
kispri-3.jpg
12 лютого 2020 15:09
kispri-2.jpg
12 лютого 2020 15:09
kispri-1.jpg
12 лютого 2020 15:09
Document_USR_1006325860.rtf
12 лютого 2020 15:09
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 15:09
Статут завіренний.pdf
12 лютого 2020 15:09
СЕС Кіспрі.pdf
12 лютого 2020 15:09
СЕС Киспри.pdf
12 лютого 2020 15:09
Сертифікат Кіспрі 2020.PDF
12 лютого 2020 15:09
Протокол №6.pdf
12 лютого 2020 15:09
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 15:09
Порівняльна таблиця.pdf
12 лютого 2020 15:09
Повноваження.pdf
12 лютого 2020 15:09
Паспорт виробу.pdf
12 лютого 2020 15:09
Наказ на призначення.pdf
12 лютого 2020 15:09
Лист санкції.pdf
12 лютого 2020 15:09
Лист згода ПД.pdf
12 лютого 2020 15:09
Лист гарантія-3.pdf
12 лютого 2020 15:09
Лист гарантія-2.pdf
12 лютого 2020 15:09
Лист гарантія.pdf
12 лютого 2020 15:09
Захист довкілля.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 7.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 6.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 5.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 4.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 3.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 2.pdf
12 лютого 2020 15:09
Довідка 1.pdf
12 лютого 2020 15:09
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
12 лютого 2020 15:09
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ДІАЛ"

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ДІАЛ"
#30212993
Відхилено 426 186,60
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:30
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
#41466070
Переможець 429 433,20
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
#41466070
429 433,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:17
Договір 39 від 25.02.2020.pdf укладений
25 лютого 2020 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 429 433,20
UAH (в тому числі ПДВ 71 572,20 UAH)