Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для оргтехніки
Очікувана вартість
246 095,00 UAH
UA-2020-01-24-002692-a 61662c56cabb4550a29f1b91e8fdfdac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Оксана

(03842) 6-38-43 kravchuk.oksana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Кравчук Оксана
(03842) 6-38-43
kravchuk.oksana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 13:03
Очікувана вартість: 246 095,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Витратні матеріали для оргтехніки (детально згідно з Додатком № 3 Інформація про технічні характеристики)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 шт
Витратні матеріали для оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:46
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, в позиції 7 дозволяється заміна на еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами пункту 3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі.
Щодо прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і тощо, то вимога не має підстав, так як у тендерній документації такі вимоги вже присутні у пункті 4 розділу III та Додатку № 4.
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 – VIIІ зі змінами та доповненнями. В розділі I п.5 ТД «Недискримінація учасників», а також у статтяі 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” зазначено, хто має право брати участь у процедурах закупівель, а саме «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Щодо оцінки пропозицій, то в розділі V ТД Оцінка тендерної пропозиції вказано перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції учасників. Одним із критеріїв є: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, ціна (без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 243 660,00
UAH
239 910,00
UAH
Документи
ТОВ Сантарекс 245 630,00
UAH
241 159,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:52
Переможець.pdf
11 лютого 2020 14:21
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:43
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 10:43
Таблиця порівняння.pdf
10 лютого 2020 10:43
Статут від 06.06.2019р..pdf
10 лютого 2020 10:43
свідоцтво ПДВ.pdf
10 лютого 2020 10:43
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 10:43
Опис від 07.06.2019р..pdf
10 лютого 2020 10:43
Лист Canon.pdf
10 лютого 2020 10:43
Лист НР.pdf
10 лютого 2020 10:43
Згідно з оригіналом.rar
10 лютого 2020 10:43
Довідки, листи тощо.pdf
10 лютого 2020 10:43
Відповідність вимогам.pdf
10 лютого 2020 10:43
Витяг ПДВ 30.01.2020р..pdf
10 лютого 2020 10:43
Витяг ЄДРПОУ 03.02.2020р...pdf
10 лютого 2020 10:43
Вимоги замовника.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 17:37
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:35
документи пропозиції.pdf
07 лютого 2020 17:35
витяг сантарекс 09 01 2020.pdf
07 лютого 2020 17:35
авторизація Canon UFR_4581_001.pdf
07 лютого 2020 17:35
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
07 лютого 2020 17:35
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
07 лютого 2020 17:35
сантарекс статист .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 239 910,00
UAH
14 лютого 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
239 910,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:10
Дог53-124-01-20-11879 Укр папір.pdf укладений
05 березня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 892,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 982,00 UAH)