Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Будівництво мереж зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальній території по вул.Гагаріна,6,10,12, вул.Патріотична, 55, 57, 59,61,63,65,65а, бул.Центральний,1б,3,3а, пр.Соборний,129,133 у м.Запоріжжі [за кодом CPV ДК 021:2015–45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Очікувана вартість
1 646 836,80 UAH
UA-2020-01-24-002483-b b96613aaa57b47b7888561eeeb08ba1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171878 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 646 836,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 234,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Будівництво мереж зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальній території по вул.Гагаріна,6,10,12, вул.Патріотична, 55, 57, 59,61,63,65,65а, бул.Центральний,1б,3,3а, пр.Соборний,129,133 у м.Запоріжжі [за кодом CPV ДК 021:2015–45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, місто
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:44
Додаток 4.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 7.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 8.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 10.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 11.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 3.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 9.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 13.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 2.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 14.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 12.docx
24 січня 2020 14:44
ТД.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 5 ст.17.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 6.docx
24 січня 2020 14:44
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Запоріжміськсвітло 1 546 753,20
UAH з ПДВ
1 546 753,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕГА-ПІК" 1 646 836,00
UAH з ПДВ
1 646 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:54
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:19
6. Інформація щодо ЄДР.pdf
14 лютого 2020 09:19
3. Довідка ДПС.pdf
14 лютого 2020 09:19
2. Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 09:19
1. Довідка МВС.pdf
07 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:23
Підписаний_G0120-1972-GL_tender.pdf
07 лютого 2020 14:22
41. Інформація щодо ЄДР.pdf
07 лютого 2020 14:22
36. Проект договору.pdf
07 лютого 2020 14:22
35. Істотні умови.pdf
07 лютого 2020 14:22
Підписаний_Лицензия.pdf
07 лютого 2020 14:22
22. Лист пояснення.pdf
07 лютого 2020 14:22
7. Копія ліцензії.pdf
07 лютого 2020 14:22
12. Свід нерух Промбаза.pdf
07 лютого 2020 14:22
11. Держ акт пром база.pdf
07 лютого 2020 14:22
2. Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 14:22
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 17:22
розрарунки.rar
07 лютого 2020 17:22
Протокол копія.pdf
07 лютого 2020 17:22
ПДВ.pdf
07 лютого 2020 17:22
ЄДР.pdf
07 лютого 2020 17:22
Єдиний податок.pdf
07 лютого 2020 17:22
Декларація оригінал.pdf
07 лютого 2020 17:22
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Запоріжміськсвітло

ТОВ "ВЕГА-ПІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Запоріжміськсвітло
#03345076
Переможець 1 546 753,20
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Запоріжміськсвітло
#03345076
1 546 753,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:45
Додаткова угода № 8 до договору № 16.20 від 25.02.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:46
Додаткова угода № 7 до договору № 16.20 від 25.02.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 13:49
Додаткова угода 6 до договору 16.20.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 16:41
Додаткова угода 5 до договору 16.20 від 25.02.2020.pdf зміни до договору
06 липня 2021 16:40
Додаток 3 згідно ДУ 5 до договору 16.20 від 25.02.2020.pdf зміни до договору
06 липня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 10:32
Додаткова угода 4 до договору 16.20.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 10:31
Додаток 4 план фінансування до договору 16.20 ДУ 4.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:56
Додаток 3 графік ДУ 2.pdf укладений
30 вересня 2020 09:55
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 10:18
Додаток 3 графік ДУ 1.pdf укладений
03 серпня 2020 10:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 14:43
Договір 16.20.pdf укладений
25 лютого 2020 14:42
Додаток 1 договірна ціна.pdf укладений
25 лютого 2020 14:42
Додаток 2 локальний которис.pdf укладений
25 лютого 2020 14:42
Додаток 3 графік.pdf укладений
25 лютого 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 5 до договору 16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 6 до договору 16/20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо строку виконання робіт до 01.07.2022 р. та подовження строку дії договору до 31.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7 до договору № 16.20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт. Внесення змін у строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 до договору № 16.20 від 25.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 494 521,68
UAH (в тому числі ПДВ 249 086,94 UAH)