Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна замовника (організація безпеки та охоронних об'єктів)
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002014-a 7eb09bebe0914cefaaf02da8496910ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довженко Юлія Вікторівна

044 236-6922 transsignal.kyiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київський електротехнічний завод "Транссигнал"
Код ЄДРПОУ: 00260652
Вебсайт: http://www.transsignal.com.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, 97
Контактна особа: Довженко Юлія Вікторівна
044 236-6922
transsignal.kyiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:52
Очікувана вартість: 1 040 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони майна замовника (організація безпеки та охоронних об'єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, Жилянська, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 13:02
ТД_Охорона !!!.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність собак
Дата подання: 29 січня 2020 10:30
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:44
Добрий день. відповідно до Тендерної документації встановлена вимога надати копії документів про наявність у власності або оренді не менш двох службових собак. У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, якого учасник залучить до виконання договору. Відповідно до ст.17 Закону України "Про охоронну діяльність" -"Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт". Тобто суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати собак, а не зобов'язаний. Встановлюючи дану вимогу, ви суттєво звужуєте коло Учасників, які мають бажання взяти у часть у закупівлі данних послуг. Отже , ваша вимога має дискримінаційний характер. Просимо внести зміни до ТД та видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі -Закон), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені Замовником згідно з цією статтею Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Замовник, керуючись Законом, установлює кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження самостійно, виходячи із власних потреб.
Організатора відкритих торгів включено до переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 р. №83. Організатор є єдиним виробником в Україні продукції, яка забезпечує безпеку руху на залізницях та метрополітенах України.
Оскільки об’єкт охорони - це цілісний майновий комплекс ПрАТ «Київський електротехнічний завод «Транссигнал» до складу якого входять: адміністративна будівля, виробничі цехи та дільниці, гараж, склади, побутові приміщення, комунікації на території заводу виникає нагальна необхідність у підвищенні рівня безпеки обʼєкту, у тому числі за допомогою використання службових собак у неробочій час, з метою максимального унеможливлення злочинних проявів. За таких обставин, безпека відвідувачів та працівників ПрАТ «Київський електротехнічний завод «Транссигнал» поставлена на одне з пріоритетних місць в організації його роботи. Крім того, на території заводу знаходяться значні матеріальні цінності. Посилення охорони службовими собаками, також, має на меті не допустити проникнення на територію заводу сторонніх осіб, завадивши при цьому розкраданню вказаних вище цінностей, та вжити заходів щодо виявлення можливого перебування на території або в прилеглій місцевості підозрілих осіб чи предметів, що можуть бути вибуховими пристроями. Вимоги щодо документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності службових собак встановлено саме через те, що вони є джерелом підвищеної небезпеки. Замовник при підготовці тендерної документації та її додатків керувався, в тому числі, вимогами та нормами, встановленими законами України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.10.2015 № 960. Використання в охоронній діяльності службових собак прямо передбачено Законом України «Про охоронну діяльність».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000025 ● cd23f99ef58d42739154a846bad38ffa
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-01-24-002014-a 24.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-30 14:33:18

Про надання пояснень

Під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з охорони майна замовника (організація безпеки та охоронних об'єктів)
(код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги) очікуваною вартістю
1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-24-002014-a) не вдалося відкрити файли «Документи Гарантії.pdf» та «Інші документи на підтвердження кваліфікації.pdf» в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОК «Кардинал». У зв’язку з вищезазначеним та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином відбувався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОК «Кардинал» на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації та обрання переможця ТОВ «ОК «Кардинал», якщо документи учасника-переможця, завантажені в електронну систему закупівель, неможливо відкрити.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-04 16:50:47

послуги з охорони майна замовника (організація безпеки та охоронних об'єктів) (код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги)

Відповідно до частини 7 статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 993 384,00
UAH з ПДВ
993 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 1 036 000,00
UAH з ПДВ
1 036 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 14:18
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:57
11-МЕД_ 20 осіб.PDF
07 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:36
Пульт ОРЛАН.PDF
07 лютого 2020 11:36
Офіс_договір_акти.pdf
07 лютого 2020 11:36
99- Видаткові.PDF
07 лютого 2020 11:35
22-3-IMEI 2-х MSQ 900.PDF
07 лютого 2020 11:35
11-МВС -20 осіб 2020 рік.PDF
07 лютого 2020 11:35
004-Копія ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
07 лютого 2020 11:35
002-Статут_2020.pdf
07 лютого 2020 11:35
Щодо ЕЦП.PDF
07 лютого 2020 11:35
Строк дії ТП.PDF
07 лютого 2020 11:35
Санкції.PDF
07 лютого 2020 11:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
07 лютого 2020 11:35
ДОСТОВІРНІСТЬ.PDF
07 лютого 2020 11:35
ДОВКІЛЛЯ.PDF
07 лютого 2020 11:35
ВИТРАТИ.PDF
07 лютого 2020 11:35
00-ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

27 лютого 2020 16:53
Електронний підпис
07 лютого 2020 20:15
Електронний підпис
07 лютого 2020 20:15
Договір оренди собак.pdf
07 лютого 2020 20:15
ч. 2 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:15
форма кардинал нова.pdf
07 лютого 2020 20:14
Техн завдання.pdf
07 лютого 2020 20:14
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 20:14
протокол на директора.pdf
07 лютого 2020 20:14
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 20:14
Паспорт собака 2.PDF
07 лютого 2020 20:14
Паспорт собака 1.PDF
07 лютого 2020 20:14
п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 5 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
07 лютого 2020 20:14
накладна БД 10 штук.pdf
07 лютого 2020 20:14
наказ на директора.pdf
07 лютого 2020 20:14
Лист згода з догвором.pdf
07 лютого 2020 20:14
копія наказу.pdf
07 лютого 2020 20:14
копія витягу ПДВ.pdf
07 лютого 2020 20:14
Копії накладних МТБ2.pdf
07 лютого 2020 20:14
Копії накладних МТБ_1.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідки мед1.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідки мед-2.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідки МВС_20.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідка субпідряд.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідка ст. 236 ГК.pdf
07 лютого 2020 20:14
Довідка санкції.pdf
07 лютого 2020 20:13
Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2020 20:13
дипломи на собак.PDF
07 лютого 2020 20:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 лютого 2020 20:13
Документи Гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЩИТ-1"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
Рішення скасоване 993 384,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
Відхилено 993 384,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 1 036 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 лютого 2020 16:39
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
1 036 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:47
15.Кардинал (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:27
договір.pdf укладений
10 березня 2020 15:27
інструкція пост №1.pdf укладений
10 березня 2020 15:27
інструкція пост №3.pdf укладений
10 березня 2020 15:27
інструкція пост №2.pdf укладений
10 березня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 прикінцевих та перехідних положень Закону «Про публічні закупівлі», договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію Закону «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19 квітня 2020 року, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Згідно з п.5 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» в редакції від 25 грудня 2015 року дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 10032020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 168 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 066,67 UAH)