Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А95 Евро 5 (талони, скреч-карти номіналом 10, 15, 20 літрів)
Очікувана вартість
161 670,00 UAH
UA-2020-01-24-001802-a 34c8d32c21c44dd79290e3b187824f20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубчев Володимир Васильович

+380676507271 kpvsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Водно-спортивний комбінат" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03564217
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Набережна Перемоги,13
Контактна особа: Дубчев Володимир Васильович
+380676507271
kpvsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 12:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 12:22
Очікувана вартість: 161 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


1.- Постачальник повинен забезпечити заправку автомобілів Покупця по скретч-картам, строком дії не менше 2 (двох) років, на власних АЗС в межах території України.Постачальник повинен мати розгалужену систему власних АЗС на території України.2. – Для безпечності у поводженні з ПММ, Постачальник повинен забезпечити заправку спеціальних ємкостей Покупця для човнових моторів по скретч-картам, строком дії не менше 2 (двох) років, на власних АЗС на відстані до 1 км від базування катерів та човнів Покупця за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 13.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6460 літр
Бензин А95 Евро 5 (талони, скреч-карти номіналом 10, 15, 20 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 12:17
dogovr_benzin.docx
24 січня 2020 12:17
кваліфікаційні вимоги.docx
24 січня 2020 12:17
тендерна пропозиція.doc
24 січня 2020 12:17
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001802-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 січня 2020 11:29
Скарга щодо кілометражу
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-24-001802-a
КП Комунальне підприємство "Водно-спортивний комбінат" Дніпровської міської ради проводиться закупівля товару «КОД ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і диситиляти ( Бензин А95 Евро 5)», очікуваною вартістю 161 670 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 31-01-2020, 12:22 год. На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару із подальшими змінами. Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації зі змінами, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак, пунктом 2 Розділу 3 «Умови закупівлі» тендерної документації зі змінами визначено місце поставки: Місце: за адресою Замовника (м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги 13) АЗС на відстані до 1 км від адреси Замовника. Відповідно дост.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, встановлені Замовником в тендерній документації зі змінами вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження яких знаходяться на відстані понад 1 км від адреси Замовника. Зазначення Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 13:21
У відповідь на вимогу від 29.01.2020, 11:29. ID: UA-2020-01-24-001802-a.b1 повідомляємо про наступне:
1. Вул. Набережна Перемоги, 13, м. Дніпро – це юридична адреса та фактичне розташування основних фондів. Комунального підприємства «Водно-спортивний комбінат» ДМР (надалі КП «ВСК»). КП «ВСК» - база олімпійської підготовки з веслувальних та водних видів спорту. На спортивних спорудах підприємства (веслувальний канал та воднолижний стадіон) проводяться міжнародні, державні, обласні , міські змагання з веслування та водних лиж і навчально-тренувальні збори.
На Балансі підприємства рахується 30 човнів з підвісними моторами для забезпечення навчально-тренувального процесу та проведення змагань, які необхідно заправляти паливом кожен день у період з квітня по жовтень місяць.
Умова, а саме; Постачальник повинен забезпечити заправку спеціальних ємкостей Покупця для човнових моторів по скретч-картам, строком дії не менше 2 (двох) років, на власних АЗС на відстані до 1 км від базування катерів та човнів Покупця за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 13 це недискримінація учасників, а вимога щодо безпеки праці та економії часу і матеріальних ресурсів, при поводженні з паливо мастильними матеріалами, та ефективного використання бюджетних коштів , щодо заправки паливом та терміну дії скретч-карт.
Інші норми ст.3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- максимальна економія;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
обов’язково будуть дотримуватись на всіх стадіях закупівлі.
На підставі вищевикладеного - вимога відхилена.

Документи

29 січня 2020 13:21
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 153 489,60
UAH з ПДВ
153 489,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 12:42
Кучабська.zip
31 січня 2020 12:42
Кучабська_15.01.pdf
31 січня 2020 12:42
Довідка.zip
31 січня 2020 12:42
ДФС до 05.02.pdf
31 січня 2020 10:49
Електронний підпис
31 січня 2020 10:47
Установчі завірені.7z
31 січня 2020 10:47
Рітейл_ОК.pdf
31 січня 2020 10:47
Схід_ОК.pdf
31 січня 2020 10:47
А-95.PDF
31 січня 2020 10:47
Витяг 08.01.rtf
31 січня 2020 10:47
Захист довкілля (2).pdf
31 січня 2020 10:47
Довідка працівники.pdf
31 січня 2020 10:47
Гарантіцйний лист.pdf
31 січня 2020 10:47
Довідка МТБ.pdf
31 січня 2020 10:47
перелік АЗС Україна.pdf
31 січня 2020 10:47
Гарантійні 17 ст.pdf
31 січня 2020 10:47
Лист згода.pdf
31 січня 2020 10:47
БГ.7z
31 січня 2020 10:47
Довідки.pdf
31 січня 2020 10:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 153 489,60
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 10:20

Документи

03 лютого 2020 10:20
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
153 489,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 10:20
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:08
Договір укладений
11 лютого 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 489,60
UAH (в тому числі ПДВ 25 581,60 UAH)